Ten łuk nie „wybacza” nadmiernej prędkości. Kolejne auto uderzyło w bariery energochłonne (zdjęcia)
08:34 04-10-2022 | Autor: redakcja
Do zdarzenia doszło we wtorek około godziny 8 na al. Tysiąclecia w Lublinie, na wysokości młyna Krauzego, na pasie w kierunku centrum. Policjanci otrzymali zgłoszenie, z którego wynikało, że pojazd osobowy uderzył tam w bariery energochłonne.
Na miejscu policjanci zastali uszkodzony samochód marki Volkswagen. Na szczęście w zdarzeniu nikt poważnie nie ucierpiał. Mundurowi ustalają szczegółowe okoliczności kolizji. Ze wstępnych ustaleń wynika, że kierowca na łuku drogi stracił panowanie nad autem, które następnie przodem uderzyło w bariery.
W rejonie zdarzenia występują utrudnienia w ruchu, jeden pas w kierunku centrum jest nieprzejezdny.
(fot. nadesłane Kamil)
Wybacza tylko opony trzeba mieć nowe i „A” w deszczu.
No ale nowe opony zwiększyły by wartość golfa dwukrotnie.
A po kolizji dalej jest warty tyle co katalizator.
Ten łuk nie wybacza złego stanu technicznego auta — opon i zawieszenia. W czasach gdy byłem młodszy i głupszy latałem tam grubo ponad ograniczenie tylnonapędowym autem i trzymało się jak przyklejone drogi. Ale zarówno zawieszenie, jak i opony były w świetnym stanie.
Ten łuk nie „wybacza” nadmiernej prędkości, bo szybko jeździć „cza umić”.
Albo jeździć znacznie wolniej (jak sie nie „umi”). 😆
Malowane zaciski hamulcowe dodają 5 koni mocy. I stąd problem z opanowaniem maszyny.
hahahahahahahaha 😀 dobre
I znowu pół miasta stoi przez jednego idiotę…
Techniczni nie nadążą barierek poprawiać na tym zakręcie. Jak nie z jednej strony ktoś przywali, to z drugiej.
Przyczyna jest tylko jedna. Źle wyprofilowana jezdnia. Kto zatwierdził i kto zaprojektował jezdnię, która kąt pochylenia na w odwrotną stronę niż powinna?
Powtórzę to co pisałem kilka dni „na zad”:
dziennie ten zakręt pokonuje kilkaset pojazdów (może nawet i ponad tysiąc), a źle wyprofilowany zakręt jest tylko dla nielicznych (mniej więcej, jednemu pojazdowi dziennie).
To co tu qjurwa, jet źle wyprofilowane, zakręt, czy męczennicy motoryzacji ?!
Pierdzielisz kocopoły człeniu, to mózgi niektórych kierujących są źle zaprojektowane.
Jak jedziesz przepisowo to nikt nie wypada z drogi.
To nie autostrada żeby profilować droge.
Tam jest teren zabudowany i kto tego nie rozumie to kończy jak ten w Golfie
Strasznie mnie ciekawie co tacy jak Ty mają pod kopułką – sznurek co trzyma uszy? Każdy kto tamtędy jeździ wie, że jak najdzie ochota to tam się zapitala, od vivo do skrzyżowania z doświadczalną bodajże hulaj dusza – piekła nie ma, jedynie trzeba przy przejściu na wysokości felicity uważać. 99,9 % kierowców nie ma problemu z pokonaniem tego łuku „śmierci”. Ale nieeee, ogłośmy ogólnopolską akcję profilowania dróg miejskich, beczki z wodą na rozjazdach rozstawmy, bo przecież ta miejska droga z podwyższonym limitem to służy do tego żeby Marty McFly bezpiecznie rozpędził DeLoraena do 88 mph i się przeniósł do 2015 i uratował syna, karierę itp.. Bezpiecznie rozpędził….
Wypowiedzi ekspertów od jeżdżenia wózkami po biedronce 😀
Po co dobre opony? Ważne, że ma alusy, które były ładne w 1990 roku.
Niewybaczalne jest to ,że o godzinie 8 w środku wojewódzkiego miasta gdzie wydział ruchu drogowego liczy ok 120 funkcjonariuszy ,zdarzenie zabezpiecza radiowóż prewencji.Wrd Napier…ła społeczeństwa mkk po 1500/3000( recydywa),w zespołach zorganizowanych w różne „elitarne” grupy których dyżurny miasta nie może użyć do obsługi prostego zdarzenia drogowego .My stoimy w korkach i płacimy daninę za wykroczenia w postaci nieustąpienia pierwszeństwa pieszemu wchodzącemu na Pdp, który akurat jest 2 metry od tego przejscia.
Nauczcie się „powolniaki” że przyczyną był nie źle wyprofilowany zakręt, nie nadmierna prędkość tylko niewłaściwie dobrany kolor zacisków hamulcowych – czerwone są do 5-drzwiowych, do 3-drzwiowych są żółte. Taki pro-tip od pro-drivera dla powolniaków na prawym pasie. Ironia.