Duże utrudnienia w ruchu napotkają kierowcy na wyjeździe z Lublina w stronę Bełżyc. Po wypadku na węźle Węglin, warto korzystać ze „starej” trasy przez Kozubszczyznę.
No ale jak to ONA VOLVO nie miała pierwszeństwa ???!!!
😉
Mickey66
Otóż nie. Tylko BMW mają wszędzie pierwszeństwo… A tak na poważnie, to to miejsce jest fatalnie zaprojektowane. Tam było i będzie mnóstwo wypadków. Niby teoretycznie wszystko jest zgodnie z przepisami i jasno oznakowane, ale psychologicznie porażka. Ludzie rozpędzeni z bezkolizyjnej ekspresówki wjeżdżają nagle na cholernie kolizyjne (szczególnie do skrętu w lewo) skrzyżowanie. Pewnie – trzeba mieć gały otwarte, ale skutki są, jakie są…
szybki ślimak
Czy w ostatniej chwili zauważają, że jest zjazd i oni nagle chcą nim zjechać? Jeżeli rozpędzeni nie mogą zmniejszyć prędkości przed zjazdem to mają słabą orientację albo słabe hamulce i w takiej sytuacji samochód musi pójść do kapitalnego remontu albo do kasacji jeżeli nie nadaje się do niczego (oczywiście kierowca do niczego).
Grs
Ten wyjazd/skrzyżowanie jest moim zdaniem fatalnie zaprojektowane !!!!
Regina
Sam jesteś fatalnie zaprojektowany!
Grzes
A potem przez takich „baranów” wszędzie stawiają światła bo jeździć się nie potrafi..
Zdarza się to też facetom, więc Twój komentarz panie Grzegorzu świadczy tylko o malutkim móżdżku jaki zapewne posiadasz.
ku
ta to sie zatrzymała przynajmniej bo już nie chciało jechać dalej ale jakby chciało to by pewnie głupa rżneła i pojechała w długą… być kobietą
bazyl
Obwodnice Lublina porobili tylko jak widać co niektórzy z nich korzystać jeszcze nie umieją.
am
Po co jadąc obwodnicą w stronę Kraśnika wjeżdżać na skrzyżowanie z DW 747?
P.
Zeby pojechac do Radawca/Belzyc etc.?
am
Radawiec/Bełżyce to nie kierunek na Kraśnik.
dgi
Ja tak do Lublina wjeżdżałem od Warszawy. Szybciej niż przez miasto (dalej w JPII jadę).
Miksokret
brawa dla GDDKiA i ZDW za projekt organizacji ruchu w tym miejscu, który nie ułatwia życia kierowcom. Infrastruktura drogowa powinna podnosić poziom bezpieczeństwa, a w tym miejscu obniża.
abc
Ale w czym tam jest problem? Tyle razy tamtędy jeździłem w różnych relacjach i problemu nie widzę. Prawo jazdy w chipsach dali??
Bob
Żeby skręcić z węzła w prawo trzeba skręcić w lewo/ kierunek Warszawa, Białystok/ , a żeby skręcić w lewo w kierunku Kraśnika to należy skręcić w prawo – w kierunku Warszawy. Prawda, że proste i logiczne rozwiązanie? Do tego z obu kierunków zjazdu z obwodnicy słabiutka widoczność- wzniesienie. I rezultaty widoczne co jakiś czas….
bejbe
bob, to nie w tym miejscu był wypadek
gościu
bejbe dokładnie w tym
Aaron Fleischman
Jako że pod takim newsem po prostu nie może nie wystąpić fala seksistowskiego hejtu, chciałbym przytoczyć kilka fragmentów artykułu analizującego statystyki odnośnie wypadków powodowanych przez kobiety i mężczyzn:
„na 20 mln kierowców, 44% tj. około 8,8 mln stanowią kobiety, a 56% – 11,2 mln to mężczyźni”
„sprawcami wypadków w zdecydowanej większości byli panowie, doprowadzając do 74,1% z nich. Panie były odpowiedzialne za co 5 wypadek”
„Statystyki pokazują, że w ogólnej liczbie wypadków spowodowanych przez kobiety, w co 25 wypadku mieliśmy do czynienia z ofiarą śmiertelną, u mężczyzn statystyki były zdecydowanie wyższe, w co 11 wypadku ginęła 1 osoba”
„Mężczyźni zdecydowanie częściej łamią ograniczenia i limity, tylko 17 % je zawsze respektuje. U kobiet te statystyki wyglądają lepiej, u 27% prędkość wynikająca z przepisów jest prędkością”
„Różnic między mężczyznami i kobietami występuje jeszcze więcej. Kobiety czują większą odpowiedzialność za osoby, które znajdują się w samochodzie. Sam fakt obecności pasażerów w samochodzie powoduje, że jadą spokojniej i wolniej. Na mężczyzn już to tak nie działa”
Wez juz sobie wsadz te statystyki przygłupie i wyjedz wrescie na ulice.
Trzeźwi kierowcy spowodowali 95% wypadków pijani 5% WNIOSEK????
Aaron Fleischman
Wsadzić – wiadomo gdzie – to wypadałoby wszelkie dowody anegdotyczne i wnioski wyciągnięte na podstawie obserwacji małego wycinka rzeczywistości.
Ale jeśli fakty i statystyki przeczą teoriom hejtera, to tym gorzej dla faktów i statystyk.
A wniosek z danych, że 95% wypadków powodują trzeźwi kierowcy, a 5% – nietrzeźwi można by było wyciągnąć dopiero, gdybyśmy wiedzieli, jaki odsetek wszystkich kierowców stanowią ci nietrzeźwi. Tego nie wiemy.
Wiemy natomiast, że mężczyźni stanowią 56% kierowców, a powodują 75% wypadków. I na podstawie tego możemy jasno określić, kto jest bardziej niebezpieczny na drodze – chłop za kierownicą, czy baba za kierownicą.
abc
„sprawcami wypadków w zdecydowanej większości byli panowie, doprowadzając do 74,1% z nich. Panie były odpowiedzialne za co 5 wypadek”
Widocznie autora tekstu innej matematyki uczyli, ale mi wychodzi, że to był co 4 wypadek.
Aby rzetelnie określić kto jest lepszym/gorszym kierowcą przydałyby się jeszcze inne dane. Sama liczba posiadaczy prawa jazdy to za mało. Należałoby jeszcze określić ile jest aktywnych kierowców. A idealnie byłoby to zestawić z liczbą przejechanych kilometrów.
Nie można stawiać znaku równości pomiędzy kierowcą co przejeżdża 30tys. km rocznie, a kierowcą co jeździ „po bułki do sklepu” i pokonującego 5tys. km rocznie.
Odchodząc od statystyki. Moje obserwacje z ulic Lublina: faktem jest, że mężczyźni jeżdżą szybciej i agresywniej. Jednak kobiety wykonują więcej „dziwnych” manewrów. Większość sytuacji, w których musiałem się ratować od kolizji była spowodowana przez kobiety właśnie. W kolizjach jest na razie remis 1:1. No i jak jest korek i chcę zmienić pas lub włączyć się do ruchu to wyjątkiem są kobiety, które na to pozwolą. Większość przyklei się do zderzaka poprzednika i udaje, że nie widzi auta obok 🙂 Wiem, że obowiązku wpuszczenia nie ma, ale to pokazuje kulturę na drodze.
Królowa ula
abc Nie wytlumaczysz. W przypadku pijany/trzezwy- potrzeba badań dodatkowych. W przypadku baba/chłop w 100% wystarcza dane z tego co policjant wpisze w rubryke. To się nazywa hipokryzja.(juz nie wspominając ze pisane pod artykułem gdzie wypadek spowodowała baba).
Porownująć kierowce który jeździ 10km dziennie a takiego który robi ok.300km to tak jak porównywać przeszczepu serca do zaklejenia plasterkiem rany-i to zabieg medyczny i to.
lucca
„Najwięcej kierowców posiada uprawnienia na kategorię B. Na popularne auto osobowe uprawnienia ma 17,6 mln kierowców, z czego 40% to kobiety. Policyjne statystyki wskazują odpowiedź na pytanie, która z płci jeździ bezpieczniej? Sprawcami wypadków w zdecydowanej większości byli panowie, doprowadzając do 74,1% z nich. Panie były odpowiedzialne za co 5 wypadek. Co ciekawe, również wśród pieszych sprawców wypadków zdecydowany prym wiodą mężczyźni, przyczynili się oni do powstania 67,3% wypadków, a kobiety spowodowały ich 31,4%”.
Posiadanie prawa jazdy nie oznacza, że jest się czynnym kierowcą. Znam 4 kobiety z prawem jazdy, ale tylko jedna wsiada za kółko.
Grzegorz mistrz
No ale jak to ONA VOLVO nie miała pierwszeństwa ???!!!
😉
Otóż nie. Tylko BMW mają wszędzie pierwszeństwo… A tak na poważnie, to to miejsce jest fatalnie zaprojektowane. Tam było i będzie mnóstwo wypadków. Niby teoretycznie wszystko jest zgodnie z przepisami i jasno oznakowane, ale psychologicznie porażka. Ludzie rozpędzeni z bezkolizyjnej ekspresówki wjeżdżają nagle na cholernie kolizyjne (szczególnie do skrętu w lewo) skrzyżowanie. Pewnie – trzeba mieć gały otwarte, ale skutki są, jakie są…
Czy w ostatniej chwili zauważają, że jest zjazd i oni nagle chcą nim zjechać? Jeżeli rozpędzeni nie mogą zmniejszyć prędkości przed zjazdem to mają słabą orientację albo słabe hamulce i w takiej sytuacji samochód musi pójść do kapitalnego remontu albo do kasacji jeżeli nie nadaje się do niczego (oczywiście kierowca do niczego).
Ten wyjazd/skrzyżowanie jest moim zdaniem fatalnie zaprojektowane !!!!
Sam jesteś fatalnie zaprojektowany!
A potem przez takich „baranów” wszędzie stawiają światła bo jeździć się nie potrafi..
Zdarza się to też facetom, więc Twój komentarz panie Grzegorzu świadczy tylko o malutkim móżdżku jaki zapewne posiadasz.
ta to sie zatrzymała przynajmniej bo już nie chciało jechać dalej ale jakby chciało to by pewnie głupa rżneła i pojechała w długą… być kobietą
Obwodnice Lublina porobili tylko jak widać co niektórzy z nich korzystać jeszcze nie umieją.
Po co jadąc obwodnicą w stronę Kraśnika wjeżdżać na skrzyżowanie z DW 747?
Zeby pojechac do Radawca/Belzyc etc.?
Radawiec/Bełżyce to nie kierunek na Kraśnik.
Ja tak do Lublina wjeżdżałem od Warszawy. Szybciej niż przez miasto (dalej w JPII jadę).
brawa dla GDDKiA i ZDW za projekt organizacji ruchu w tym miejscu, który nie ułatwia życia kierowcom. Infrastruktura drogowa powinna podnosić poziom bezpieczeństwa, a w tym miejscu obniża.
Ale w czym tam jest problem? Tyle razy tamtędy jeździłem w różnych relacjach i problemu nie widzę. Prawo jazdy w chipsach dali??
Żeby skręcić z węzła w prawo trzeba skręcić w lewo/ kierunek Warszawa, Białystok/ , a żeby skręcić w lewo w kierunku Kraśnika to należy skręcić w prawo – w kierunku Warszawy. Prawda, że proste i logiczne rozwiązanie? Do tego z obu kierunków zjazdu z obwodnicy słabiutka widoczność- wzniesienie. I rezultaty widoczne co jakiś czas….
bob, to nie w tym miejscu był wypadek
bejbe dokładnie w tym
Jako że pod takim newsem po prostu nie może nie wystąpić fala seksistowskiego hejtu, chciałbym przytoczyć kilka fragmentów artykułu analizującego statystyki odnośnie wypadków powodowanych przez kobiety i mężczyzn:
„na 20 mln kierowców, 44% tj. około 8,8 mln stanowią kobiety, a 56% – 11,2 mln to mężczyźni”
„sprawcami wypadków w zdecydowanej większości byli panowie, doprowadzając do 74,1% z nich. Panie były odpowiedzialne za co 5 wypadek”
„Statystyki pokazują, że w ogólnej liczbie wypadków spowodowanych przez kobiety, w co 25 wypadku mieliśmy do czynienia z ofiarą śmiertelną, u mężczyzn statystyki były zdecydowanie wyższe, w co 11 wypadku ginęła 1 osoba”
„Mężczyźni zdecydowanie częściej łamią ograniczenia i limity, tylko 17 % je zawsze respektuje. U kobiet te statystyki wyglądają lepiej, u 27% prędkość wynikająca z przepisów jest prędkością”
„Różnic między mężczyznami i kobietami występuje jeszcze więcej. Kobiety czują większą odpowiedzialność za osoby, które znajdują się w samochodzie. Sam fakt obecności pasażerów w samochodzie powoduje, że jadą spokojniej i wolniej. Na mężczyzn już to tak nie działa”
Całość: http://www.gazetakrakowska.pl/motofakty/a/kobiety-i-mezczyzni-za-kierownica-kto-lepiej-sobie-radzi,11572032/
Wez juz sobie wsadz te statystyki przygłupie i wyjedz wrescie na ulice.
Trzeźwi kierowcy spowodowali 95% wypadków pijani 5% WNIOSEK????
Wsadzić – wiadomo gdzie – to wypadałoby wszelkie dowody anegdotyczne i wnioski wyciągnięte na podstawie obserwacji małego wycinka rzeczywistości.
Ale jeśli fakty i statystyki przeczą teoriom hejtera, to tym gorzej dla faktów i statystyk.
A wniosek z danych, że 95% wypadków powodują trzeźwi kierowcy, a 5% – nietrzeźwi można by było wyciągnąć dopiero, gdybyśmy wiedzieli, jaki odsetek wszystkich kierowców stanowią ci nietrzeźwi. Tego nie wiemy.
Wiemy natomiast, że mężczyźni stanowią 56% kierowców, a powodują 75% wypadków. I na podstawie tego możemy jasno określić, kto jest bardziej niebezpieczny na drodze – chłop za kierownicą, czy baba za kierownicą.
„sprawcami wypadków w zdecydowanej większości byli panowie, doprowadzając do 74,1% z nich. Panie były odpowiedzialne za co 5 wypadek”
Widocznie autora tekstu innej matematyki uczyli, ale mi wychodzi, że to był co 4 wypadek.
Aby rzetelnie określić kto jest lepszym/gorszym kierowcą przydałyby się jeszcze inne dane. Sama liczba posiadaczy prawa jazdy to za mało. Należałoby jeszcze określić ile jest aktywnych kierowców. A idealnie byłoby to zestawić z liczbą przejechanych kilometrów.
Nie można stawiać znaku równości pomiędzy kierowcą co przejeżdża 30tys. km rocznie, a kierowcą co jeździ „po bułki do sklepu” i pokonującego 5tys. km rocznie.
Odchodząc od statystyki. Moje obserwacje z ulic Lublina: faktem jest, że mężczyźni jeżdżą szybciej i agresywniej. Jednak kobiety wykonują więcej „dziwnych” manewrów. Większość sytuacji, w których musiałem się ratować od kolizji była spowodowana przez kobiety właśnie. W kolizjach jest na razie remis 1:1. No i jak jest korek i chcę zmienić pas lub włączyć się do ruchu to wyjątkiem są kobiety, które na to pozwolą. Większość przyklei się do zderzaka poprzednika i udaje, że nie widzi auta obok 🙂 Wiem, że obowiązku wpuszczenia nie ma, ale to pokazuje kulturę na drodze.
abc Nie wytlumaczysz. W przypadku pijany/trzezwy- potrzeba badań dodatkowych. W przypadku baba/chłop w 100% wystarcza dane z tego co policjant wpisze w rubryke. To się nazywa hipokryzja.(juz nie wspominając ze pisane pod artykułem gdzie wypadek spowodowała baba).
Porownująć kierowce który jeździ 10km dziennie a takiego który robi ok.300km to tak jak porównywać przeszczepu serca do zaklejenia plasterkiem rany-i to zabieg medyczny i to.
„Najwięcej kierowców posiada uprawnienia na kategorię B. Na popularne auto osobowe uprawnienia ma 17,6 mln kierowców, z czego 40% to kobiety. Policyjne statystyki wskazują odpowiedź na pytanie, która z płci jeździ bezpieczniej? Sprawcami wypadków w zdecydowanej większości byli panowie, doprowadzając do 74,1% z nich. Panie były odpowiedzialne za co 5 wypadek. Co ciekawe, również wśród pieszych sprawców wypadków zdecydowany prym wiodą mężczyźni, przyczynili się oni do powstania 67,3% wypadków, a kobiety spowodowały ich 31,4%”.
Posiadanie prawa jazdy nie oznacza, że jest się czynnym kierowcą. Znam 4 kobiety z prawem jazdy, ale tylko jedna wsiada za kółko.