Sobota, 04 maja 202404/05/2024
690 680 960
690 680 960

Powiększyła się flota policyjnych BMW w naszym regionie

Kolejne nieoznakowane radiowozy marki BMW trafiły do naszego regionu. Niektórzy kierowcy mieli już szansę zobaczyć, jak auta wyglądają w środku.

43 komentarze

  1. nareszcie konkretne furki a nie te insignije ze złomiastymi silnikami ciekawe czy serwis będzie lepszy

  2. Zuchu cieszysz się jak krowa idąca na rzeź.

    • Ten, który może niedokładnie, ale jako, tako, przestrzega przepisów nie musi się obawiać, że bedzie partycypował w amortyzacji zakupów tych pojazdów.
      Osobiście cieszę się, że policjanci maja większe możliwości utarcia szanownych nosków zbyt rozbrykanych kierowców.

  3. hehe jeżdżę policyjną marką

    • prawdziwy bimmer może i tak ale ty marna podróbo najwyżej resorakiem po dywanie

      • już się podszywaja dziady hehehehe moje e60 535d robi was wszystkich a przy tym smieje sie z was dziady w skodach

        • swoje e60 535d widziałeś na ekranie monitora i go zachlapałaś podniecając się jak twoja babka na widok hitlerowców, głąb podszywający się pod kolejnego głąba jest głąbem do kwadratu,żal mi ciebie

  4. oj chłopcze z astry nie wylewaj tu żali na serwis opelka

    • Energozam to srwisowa porazka….mialem watpliwa okazje wstawic tam auto kilka razy. Finalnie skorzystalem z serwisu opla w stolicy….tacy to fachowcy w Lublinie…potrafia tylko kasowac monity z komputera.

  5. Serwis na pewno będzie droższy, dlatego bmw zaproponowało dobrą cenę na same auta. W rękach policjantów nikt o te auta nie zadba, więc po 100tys km będą się sypać na potęgę. Wszystkie samochody prędzej czy później przy takim użytkowaniu klękną, tyle że tu naprawy będą w cenach premium. Na tle superbów i passatów wybrali naprawdę dobre samochody, którymi nie będą bali się ścigać jak insigniami (choćby za starym audi LSW rok temu).

  6. teraz furki będą musiały zarobić na siebie, czekamy na efekty

  7. Może i auta spoko ale motoryzacja idzie do przodu tzn tuning i nie ma co ukrywać że takie BMW będzie miało problemy nawet z dobrze porobionym starym silnikiem 1.8 T..

    • Ty tak serio?

      • A nie? Silnik 1.8T to pancerna jednostka. Miałem przez rok S3 pierwszej generacji, seryjnie 224 KM, po niewielkich modyfikacjach legitymował się mocą ponad 250 koni i może tej BMW by nie uciekł, ale na pewno dłużej wytrzyma tzw. katowanie niż o te 2.0 turbo z bawarki. W dzisiejszych czasach taka moc już na mało której osobie robi wrażenie. Gdzie takiej Beemce do Lamborghini Huracan czy Ferrari 488. Lekki gaz i panowie z radiowozu mogą tylko podziwiać tył tych pięknych samochodów.

        • 500 konne auta też stoją w korku. Jedyna szansa na ucieczkę przed policją w dzisiejszych czasach to motocykl. A te olejolubne 1.8 które tak wielbisz w większości mają napęd na ośkę. S3 ma niby haldex, ale to bmw z xdrivem wciągnie je nosem. Pojeździj nowszymi autami a później dyskutuj, bo zestawianie volkswagenowskiego 1.8 z 2 litrowym twinturbo świadczy o niczym innym, tylko o kompleksach. Choćbyś miał 100km więcej to na 99% nie uciekniesz, nie mamy takiej infrastruktury żeby sekunda do setki miała takie znaczenie

        • Szczególnie, ze teraz wszyscy jezdzą Huracanami i 488…

  8. A spoko. I tak zarobia na siebie.

    • Też tak myślę – nie wszyscy są ostrzegani przez CB radio, że: „tam suszą”, albo: „stojom z suszareczkom”

  9. Gienia POturboVANA

    Bimmer ty to powinieneś jeździć Nysą, to też policyjna marka hehe

  10. To, że kryterium dotyczyło minimalnej prędkości i przyspieszenia to rozumiem, ale po co liczba koni i pojemność silnika? Ciekawe czy któryś konkurent spełniał wymagania dotyczące w/w ale miał np 242 KM.

    • octavia się nie kwalifikowała przez za mały rozstaw osi. Nie mogli kupić lepszych samochodów w tej cenie