Miasto przeanalizowało propozycję podniesienia dopuszczalnej prędkości do 70 km/h na kilku odcinkach dwupasmowych ulic w Lublinie. W większości przypadków zmiany zostały zaopiniowane negatywnie. Jednak na dwóch ulicach mają być wprowadzone.
Szok. Gdzie teraz będą zabierać prawo jazdy ? Nie będą się już chować na Stewczyka albo wylocie z ulicy Bursaki ?
urban
OMG! To tam było 50?! Szok.
kierowca
Tylko pamiętajcie, żeby nie było później biadolenia. Jeżeli po każdej krzyżówce nie postawią kolejnej 70 to mus jechać 50km/h.
Twój nick
To nic nie da, bo ograniczenie 70 będzie obowiązywało do skrzyżowania. Na skrzyżowaniu jest znowu 50 i za skrzyżowaniem jak będzie drugi znak, to dopiero będzie 70. Nie mniej i tak trzeba będzie przed skrzyżowaniem zwolnić do 50.
Qwa
Dzisiaj około godziny 11 się chowali
fan bimmera
Franiu spokojnie. Franiu uspokój sie. Oddychaj głęboko. Tylko się nie ***!
Franio
Jeżeli są warunki do tego by podnieść prędkość dopuszczalną – to niech będzie ona podniesiona. Ja ze sraką nie jeżdżę, więc tak samo pasuje mi 50 czy 70 (w mieście). To, że dany odcinek ulicy przejadę w 2 minuty, czy 2 minuty + 10 sekund nie robi mi absolutnie żadnej różnicy.
Ale jeżeli bezkolizyjne drogi 2×2 mają być argumentem do tego, że obowiązujące ograniczenia są bezsensowne – to lepiej, żeby ograniczenia prędkości podnieść. Różnica niewielka, ale przynajmniej będzie mniej biadolenia poganiaczy, że bułki czerstwe muszą jeść (choć pojazdów ciężarowych, w obszarze zabudowanym podniesienia prędkości nie dotyczą).
Co do ostatniego -nie mam z tym problemu. Twoje takie obawa kieruj do tych, którzy jeżdżą tak, jakby mieli się zaraz ***.
Marian
Bimmer teraz poszaleje swoim gruzem.
nieKrytyKrytyk
zapomnij jak podniosą do 70 km/h to ta jego stara taczka się nie rozpędzi tyle
Stefanek
Tam jest w tym zarządzie co myśli normalnie
Tu są przejścia dla pieszych i będzie można jeździć szybciej
A na Solidarności tam gdzie są dwa pasy i nie ma przejść będzie wolniej – gdzie tu jakaś logika ??
Christian Paul
W tym kraju logiki nie ma i nie będzie.
bywalec
Nie mieszaj logiki z żukiem bo to się zawsze ,,POgryzie”.
Ja POstuluję aby zmniejszyć prędkość na obwodnicy bo mi hałas przeszkadza, tylko wrrrr wrrr wrrrr nie da się okna otworzyć trzeba klimę włączać.
jan
Tusk by tam postawił fotoradar tak jak to już było w Lublinie np na Unii Lubelskiej, Nadbystrzyckiej, Lipowej
QWERTY
To na otarcie łez po zmniejszeniu dopuszczalnej prędkości na wylotówce w kierunku Warszawy?
Mieszkanka
A dlaczego na ul. Trzesniowskiej dopuszczalna jest tylko 30 km/godz
Prorok
Na Do Dysa, jak na tym zdjęciu pieszy musi pokonać 4 pasy. Wyobraźcie sobie starszego człowieka co szybko nie chodzi. Jak ma przejść przez 4 pasy jak ktoś będzie jechał np. 79km/h ? Musi zaufac kierowcy, że się zatrzyma, albo nigdy nie przejdzie.
Czesio
Od tego jest właśnie kierowca, żeby takiego pieszego przepuścić, jest tam bardzo dobra widoczność i pieszego widać z daleka. Ale to, że na Al. Solidarności zwiększą tylko do 60 km/h to jest żart.
aa
Na Mazowieckiego większy hałas? Gdzie są tam jakieś zabudowania?
Taka Prawda
Każde przejście dla pieszych na drodze o dwóch lub więcej pasach ruchu w jednym kierunku powinno być wyposażone w sygnalizację.
ja
Niech zgaszą w nocy światła, na przejściu dla pieszych do galerii vivo na unii lubelskiej galeria działa od 9 do 21, a jadąc o 6 rano codziennie tam się stoi, a nikt nie przechodzi. Niech działają w czasie kiedy przychodzą pracownicy i klienci 7/8 – 22/23.
Szok. Gdzie teraz będą zabierać prawo jazdy ? Nie będą się już chować na Stewczyka albo wylocie z ulicy Bursaki ?
OMG! To tam było 50?! Szok.
Tylko pamiętajcie, żeby nie było później biadolenia. Jeżeli po każdej krzyżówce nie postawią kolejnej 70 to mus jechać 50km/h.
To nic nie da, bo ograniczenie 70 będzie obowiązywało do skrzyżowania. Na skrzyżowaniu jest znowu 50 i za skrzyżowaniem jak będzie drugi znak, to dopiero będzie 70. Nie mniej i tak trzeba będzie przed skrzyżowaniem zwolnić do 50.
Dzisiaj około godziny 11 się chowali
Franiu spokojnie. Franiu uspokój sie. Oddychaj głęboko. Tylko się nie ***!
Jeżeli są warunki do tego by podnieść prędkość dopuszczalną – to niech będzie ona podniesiona. Ja ze sraką nie jeżdżę, więc tak samo pasuje mi 50 czy 70 (w mieście). To, że dany odcinek ulicy przejadę w 2 minuty, czy 2 minuty + 10 sekund nie robi mi absolutnie żadnej różnicy.
Ale jeżeli bezkolizyjne drogi 2×2 mają być argumentem do tego, że obowiązujące ograniczenia są bezsensowne – to lepiej, żeby ograniczenia prędkości podnieść. Różnica niewielka, ale przynajmniej będzie mniej biadolenia poganiaczy, że bułki czerstwe muszą jeść (choć pojazdów ciężarowych, w obszarze zabudowanym podniesienia prędkości nie dotyczą).
Co do ostatniego -nie mam z tym problemu. Twoje takie obawa kieruj do tych, którzy jeżdżą tak, jakby mieli się zaraz ***.
Bimmer teraz poszaleje swoim gruzem.
zapomnij jak podniosą do 70 km/h to ta jego stara taczka się nie rozpędzi tyle
Tam jest w tym zarządzie co myśli normalnie
Tu są przejścia dla pieszych i będzie można jeździć szybciej
A na Solidarności tam gdzie są dwa pasy i nie ma przejść będzie wolniej – gdzie tu jakaś logika ??
W tym kraju logiki nie ma i nie będzie.
Nie mieszaj logiki z żukiem bo to się zawsze ,,POgryzie”.
Ja POstuluję aby zmniejszyć prędkość na obwodnicy bo mi hałas przeszkadza, tylko wrrrr wrrr wrrrr nie da się okna otworzyć trzeba klimę włączać.
Tusk by tam postawił fotoradar tak jak to już było w Lublinie np na Unii Lubelskiej, Nadbystrzyckiej, Lipowej
To na otarcie łez po zmniejszeniu dopuszczalnej prędkości na wylotówce w kierunku Warszawy?
A dlaczego na ul. Trzesniowskiej dopuszczalna jest tylko 30 km/godz
Na Do Dysa, jak na tym zdjęciu pieszy musi pokonać 4 pasy. Wyobraźcie sobie starszego człowieka co szybko nie chodzi. Jak ma przejść przez 4 pasy jak ktoś będzie jechał np. 79km/h ? Musi zaufac kierowcy, że się zatrzyma, albo nigdy nie przejdzie.
Od tego jest właśnie kierowca, żeby takiego pieszego przepuścić, jest tam bardzo dobra widoczność i pieszego widać z daleka. Ale to, że na Al. Solidarności zwiększą tylko do 60 km/h to jest żart.
Na Mazowieckiego większy hałas? Gdzie są tam jakieś zabudowania?
Każde przejście dla pieszych na drodze o dwóch lub więcej pasach ruchu w jednym kierunku powinno być wyposażone w sygnalizację.
Niech zgaszą w nocy światła, na przejściu dla pieszych do galerii vivo na unii lubelskiej galeria działa od 9 do 21, a jadąc o 6 rano codziennie tam się stoi, a nikt nie przechodzi. Niech działają w czasie kiedy przychodzą pracownicy i klienci 7/8 – 22/23.