Sobota, 18 maja 202418/05/2024
690 680 960
690 680 960

Miasto szykuje zmiany na wjeździe do Lublina od strony Warszawy. Prędkość zostanie ograniczona

Zamiast znaków ograniczających prędkość do 50 i 70 km/h pojawi się oznakowanie z wartością 60 km/h. Z kolei na odcinku, gdzie obecnie można się poruszać 90 km/h, prędkość zostanie ograniczona do 70 km/h.

63 komentarze

  1. to po co ekspreowka jak mozna jechac 60 kpina jakas

    • Na ekspresówce można 120km/h.

    • To nie ekspresówka tylko wjazd do miasta.

      • W wielu miastach wjazdy mają ograniczenie do 80km/h. Tutaj trzeba iść z duchem postępu, czyli zacofanie.

      • To miasto to nie jakaś mała wioska żeby zaraz za znakiem terenu zabudowanego ograniczać prędkość do 60. Przypominam że ta droga wjazdowa prowadzi prosto na byłą obwodnicę, którą miasto wchłonęło. Aż do Hiltona wszystkie skrzyżowania są bezkolizyjne. Ograniczanie prędkości poniżej 70 nie ma żadnego sensu. Fiskalny pomijam.

    • Masz rację. Bez sensu jest taka droga skoro obowiązuje na niej ograniczenie prędkości do 60 czy 70km/h. Powinno się ją zrobić jako dwukierunkową, po jednym pasie ruchu (1+1), z zatokami autobusowymi, wjazdami, zjazdami, PdP, rondami, bo może wtedy nie pojawiały by się takie argumenty.
      Potomkom husarii wydaje się, że im więcej pasów ruchu to tym szybciej można jeździć, wiec nie powinno się takich dróg budować. A nawet dy się takie buduje (autostrady czy ekspresówki) to im nadal za wolno

    • Wystarczyło nieco odciążyć pedał gazu i jechać w miarę z rozsądną prędkością, ale Nasze kierowcy są najlepsze. Niestety mandaty się sypały to się poskarżyły. Teraz będzie jeszcze lepiej. Będą teraz Was trzepać na 70, gdzie można było jechać 90. Tak Wam biedaczki poprawili. Daliście się przerobić i to równo.

    • Zamiast postawić jeden znak w miejscu, gdzie rzekomo wielu kierowców nie widziało skrzyżowania, to Wam teraz nawalą kilkanaście nowych z nowymi ograniczeniami. Ciekawe czy wtedy połapiecie się ile można jechać. Wystarczyło postawić tylko jeden znak.

    • Droga ekspresowa zaprojektowana na 120km/h z ograniczeniem do 60. Co to za kretynizm? To po co było wykładać te miliony, jak nie można tą drogą normalnie jeździć i korzystać z jej właściwości? To po co została zbudowana ta droga? Od kiedy hałas, a nie bezpieczeństwo w ruchu jest przesłanką, do ustanawiania ograniczeń prędkości? Ta, ma wypadków(wjazd do Lublina). Gdzie jest prokurator?

      To wszytko jest tylko po to żeby łupić kierowców.

  2. to, że cofamy się w rozwoju to jasne, ale że cofamy się aż tak szybko to niebywałe…

  3. Dwa pasy dla każdej z jezdni, ekrany akurtyczne i obniżenie prędkości z 90 do 70. W głowach u osób decyzyjnych brakuje tylko myszy, bo styropian już jest. Postawcie jeszcze fotoradary za każdym zjazdem. Kasa musi się zgadzać.

    • To efekt nieprzemyślanego planowania przestrzennego i wydawania zezwoleń na budowę domków jednorodzinnych tuż przy ruchliwej ulicy. Spójrz na mapie na takie dzielnice Sławinek czy Helenów. Nic dziwnego, że ludziom tam mieszkającym przeszkadza nadmierny ruch i spowodowany tym hałas. A ograniczenie prędkości to właśnie efekt skarg mieszkańców.

      • A kto ich zmuszał do budowania się akurat tam? Działek było mało w okolicy Lublina? Przecież korytarz na budowę tej drogi był w planach zostawiony od jakichś 20-30lat, a może i więcej. Wiedzieli co w ich okolicy może powstać. Powinni się z tym liczyć, a nie teraz biadolić. To się nazywa: ponosić konsekwencje własnych decyzji.

        • Co za głupota ograniczać prędkość w takim miejscu. Powinno pozostać jak jest!. Zajmijcie się skrzyżowaniem na Mickiewicza i Kunickiego posiedźcie tam 1 dzień. Zobaczycie, gdzie jest głośniej. Czy na obwodnicy, gdzie chcą wprowadzić durne ograniczenie, czy na niewielkim skrzyżowaniu, przez które przejeżdża (pędzi) tysiące samochodów. Sejsmografy oszaleją z radości. Ściany domów już od dawna pękają.
          Kiedy wreszcie nastąpi tam remont!!

  4. U nas jak już coś poprawią to zawsze na gorsze, a wszystko po to aby kasa z mandatów nie przepadła.

  5. Dziwne, że w niektórych miejscach w centrum można jeździć te 70km/h i żadne normy nie są przekroczone. A tu na wjeździe od strony obwodnicy są przekroczone… Może wprowadzić w ogóle zakaz poruszania się samochodami i tirami?? Zrobić strefę „parkuj i jedź (autobusem)” i będzie spokój.
    A strefy parkowania w centrum zrobić po 20 PLN za godzinę. Dokąd to zmierza? Średniowiecze.

  6. Zawsze uważałem, że znaków zazwyczaj trzeba przestrzegać. Z jakiegoś powodu je postawiono. Jednak ograniczanie prędkości ze względu na hałas? Na nowej drodze? To do mnie zupełnie nie trafia. Kto zawalił: projektant czy wykonawca? Pociągnąć do odpowiedzialności i naprawić błędy. Na jego koszt. Kto widział by w sercu Europy robić takie non sensy? Piękna trasa projektowana na szybki, płynny ruch sztucznie spowalniana ze względu na hałas. To miało być miasto inspiracji, ale chyba nie takiej. Paranoja!

  7. następny bubel czy nie ma ludzi myślących w magistracie ? zrobić coś raz a z głową WSTYD PANIE ŻUK SAM PAN MKNIESZ DO WAWY TYM ODCINKIEM I CO 60 NA H Weż pan miotłe i raz na zawsz zrób pan pożądek [kazie i inne typy emerytura ]

  8. Wyjazd i wjazd z ekspresówki, kilka kilometrów drogi jak marzenie, pustka, domów jak na lekarstwo, wywalone kupę pieniędzy na ekrany, a i tak ograniczanie prędkości do 60 km/h, bo jest głośno. Dlaczego mnie juz to nawet nie dziwi.