Niedziela, 20 kwietnia 202520/04/2025
690 680 960
690 680 960

Lublin: Ursus sprzedaje coraz więcej ciągników

Ursus C-380 znalazł się na trzecim miejscu wśród najchętniej kupowanych przez Polaków ciągników w sierpniu. Z miesiąca na miesiąc przybywa nabywców tego modelu ciągnika.

Inauguracja ciągników Ursus serii „C” miała swój początek w czasie tegorocznych Targów Rolniczych AGROTECH w Kielcach, gdzie zaprezentowano modele znanej serii „C” w nowej odsłonie. Przy czym do sprzedaży spółka wprowadziła wtedy pierwszy z modeli Ursus C-380.

Już teraz widać, że ciągnik z miesiąca na miesiąc zyskuje grono nowych nabywców. Z informacji uzyskanych od agencji Martin & Jacob monitorującej rynek rolniczy wynika, że Ursus C-380 znalazł się na trzecim miejscu wśród najchętniej kupowanych przez Polaków. Co ciekawe do osiągnięcia drugiego miejsca w stawce, w której na pierwszym miejscu znalazł się New Holland, a na drugim Zetor zabrakło mu 3 rejestracji.

Ursus depcze mocno po piętach konkurencji i jak tak dalej pójdzie modele z serii C będą najczęściej spotykanymi ciągnika na polskiej wsi. Rodzina ciągników oznaczona symbolem „C” została zaprojektowana i wykonana w całości przez polskich konstruktorów i inżynierów w centrum badawczym URSUS R&D w Lublinie.

Spółka chce w tym roku rozwinąć sprzedaż na rynkach unijnych, w Europie Wschodniej, w krajach bałkańskich oraz w afrykańskich. Firma zatrudnia w Lublinie ponad 700 osób.

2015-10-01 07:37:50
(fot. Ursus)

21 komentarzy

  1. I właśnie o to chodzi…. trzeba zrobić wszystko żeby tej firmie pomóc rozwinąć skrzydła na Polskę jeszcze bardziej, i co jest najważniejsze to nie można pozwolić na to aby polski rząd wepchną tam swoje łapy bo zaraz będzie to chciał sprzedać NIEMCOM CHINCZYKOM ALBO KOMU TAM INNEMU….

  2. Ocena: 0

    Pocieszający fakt, że coś w Polsce jednak opłaca się produkować.
    Ursus zaczął, może teraz i FSO reaktywuje się jakimś nowym modelem Syreny, albo może nawet i Poloneza !

    • jasne, że się opłaca, dlatego dzięki Balcerowiczowi dokonano największej zbrodni na Polsce prywatyzując tzw. dojne krowy, czyli firmy przynoszące zysk… i jeszcze chodzi na wolności taki i laury zbiera za rzekome zasługi, aż normalnego człowieka szlag trafia, gdy to widzi

      • Zwykle jak czytam twoje wpisy, to mi się tylko agresor załącza. Ale z powyższym zgadzam się w 100%.

      • Ocena: 0

        Jakie dojne krowy? Państwowe polskie firmy nie mają prawa bytu z jednego względu, bardzo ważnego – zarząd takich firm tylko i wyłącznie przyznaje sobie premie i nagrody chociażby za pierdnięcie w stołek. Polska prywatna firma rozwija się- polska państwowa firma tylko i wyłącznie cofa się w rozwoju. Takie PGE Tauron czy Energa niedługo zginą!! Praca w takich formach tylko po znajomości, no chyba że mówimy o robolu na zleceniu. Bardzo dobrze, że prywatyzują te firmy!! Prywaciarz nie będzie trzymał nieudaczników i ćwierćmózgów tylko dlatego, że tatuś bądź ktoś z „rodzinki” polecił. Oto polska prawda.

  3. „Inauguracja ciągników Ursus serii „C” miała swój początek w czasie tegorocznych Targów Rolniczych AGROTECH w Kielcach” ……. taaaak? a ja myślałem że seria C została zapoczątkowana w 1946 roku traktorkiem URSUS C – 45…….

  4. a jakie tam średnie zarobki w tym Ursusie dla pracownikow fizycznych ?

  5. albo lepiej zapytam – ile na dzien dobry mozna dostac ?

  6. ….kupiłem czarny ciągnik , kupiłem czarny ciągnik , kupiłem czarny ciągnik ….. jeee jeee

  7. Jak dla ciebie za mało. I tak pupy z przed komputera nie ruszysz choć by i krocie dawali. Jak islamista wolisz żyć z socjalu lub z babcinej renty. Pod sklepem już byłeś?

  8. Nie widzicie , że to artykuł sponsorowany . Te ciągniki to kompletny szrot , nie mający nic wspólnego z dawnym URSUSEM. Pan Zarajczyk z holdingu POLMOT odkupił znak firmowy i nazwę URSUS , a reszta pochodzi od tureckich kebabów i innych tego typu rynków…

    • Ale produkuje lub składa jak wolisz w naszym kraju dając zatrudnienie wielu osobom. A dlaczego kupuje części za granicą? Bo rząd zniszczył lub sprzedał przemysł budowany od podstaw po II wojnie. Więc do kogo ta gadka?

    • Ocena: 0

      Po 1: Do „tureckich kebabów” zalicza się seria H, która stanowi zdecydowaną mniejszość Ursusów
      Po 2: „Tureckie KEBABY” upadają, to i serię H nie będą produkować.
      Po 3: Gówno wiesz, gówno widziałeś, na gównie się tylko znasz.

    • Po pierwsze:
      1. Seria H jest już „na wymarciu”,
      2. POLMOT to polska firma,
      3. Prawdziwego „Ursusa” położył pan Wrzodak i związkowcy z Warszawy, gardłujący za utrzymaniem nierobów w warszawskim oddziale firmy na dobrze płatnych posadach. Przez to padła odlewnia w Lublinie, przez to padł cały Ursus.
      4. Uważam, że Ursus jako marka i tak ma sporo szczęścia – to co Chińczycy robią teraz z takim „Łucznikiem” czy „Rometem” na przykład chyba wystarczającym dowodem na to, że Ursus z POLMOTEM nie trafił wcale z deszczu pod rynnę.

  9. Robią=źle,nie robią=źle ,polskie=złe ,zagraniczne=złe… Streszczenie myślenia polskiego chłopa i z miasta i ze wsi.Jeśli pracodawca jest w porządku względem pracowników i nie dochodzi do wyzysku,to tylko sie cieszyc,ze ktos tu inwestuje.

  10. Ty podpisant , doskonale wiem o czym mówię bo sprzedawałem ten szrot przez 2 lata i nie było egzemplarza który nie lądował w serwisie , także nie pi…….ol głupot . A gówno to ty masz we łbie…

    • Za młody jesteś by pamiętać czasy, kiedy jechało się po odbiór ciągnika do Ursusa, należało mieć przy sobie pełen zestaw narzędzi. Po wyjeżdzie z zakładu rzadko który nie wymagał jakiś napraw, by dojechać na miejsce. I wyobraz sobie, że w przeciwieństwie do tych na grandę sprowadzanych z Zachodu, pracują do dzisiaj w polu. To że odkupił znak firmowy Polak i montuje w Polsce , to trzeba się cieszyć a nie opluwać. Wolisz żeby chińczyk u siebie nakleił znak firmowy i produkt eksportował do Polski? Co cię tak gryzie? Wywalili cię po 2 latach i teraz ujadasz?

Z kraju

Lubelski biznes

Biznes i handel

Polityka

Społeczeństwo

Zdrowie i styl życia

Nauka i technologia