Sobota, 18 maja 202418/05/2024
690 680 960
690 680 960

„Leć paczko gdzie chcesz….” Paczkomaty przepełnione, przesyłek trzeba szukać po mieście

Klienci skarżą się, że ich przesyłki trafiają w inne miejsca, niż zamawiali. Firma tłumaczy, że popularność paczkomatów rośnie lawinowo, a ich producent nie nadąża z wytwarzaniem nowych urządzeń.

40 komentarzy

  1. Mam nadzieję że ta firma przestanie istnieć na rynku jak najszybciej, ja miałem z nimi dwa razy problem, ostatni raz paczka była od piątku do piątku w punkcie w Lublinie, po kilku telefonach do centrali zero efektu, sam musiałem pojechać po paczkę do oddziału zwłaszcza, że zamówiłem z dostawą do domu. Teraz jak paczkę ma dostarczyć ta firma to rezygnuję z zakupu.

    • że też ludzie jeszcze chcą korzystać z usług tej firmy 😮

    • Mocni jak zwykle w gadce

    • Bez przesady. Przecież to logiczne, że jak w urządzeniu jest 30 miejsc to 50 paczek nie wsadzą. Z drugiej strony powinien być wybór gdzie chcemy paczkę przekierować. Kurierzy dzwonią? UPS ani nie dzwoni a nie informuje gdzie jest paczka. Sprawdzając na stronie można się zdziwić, że paczka jest do odebrania parę km gdzieś w sklepie.

      • Nie zdarzyło mi się ani razu, żebym nie otrzymałem maila i smsa z możliwością zmiany paczkomatu. Mogłem się zgodzić, lub nie i w drugim przypadku po prostu musiałbym czekać dłużej na paczkę (aż zwolni się skrytka).

  2. A ja myślę, że jakby pan „pokrzywdzony” wnikliwie przeczytał regulamin, a nie tylko zaznaczył ptaszka, że przeczytał, to by się dowiedział, że taka zmiana lokalizacji jest możliwa. Inna sprawa to Karyny i inne Madki zamawiające jak leci wszystko co wpadnie w oko, nie tylko z aledrogo, ale i z olyxa. Naklika, nazamawia samo nie wie co, trzeba, nie trzeba – „biorem, ile to bendzie z wysyłkom?”, a później leży ta nieodebrana paczka i blokuje paczkomat przez 2 dni, bo akurat Brajanek nie miał dziś ochoty na spacer, więc odbiore jutro, jaki problem?

  3. Może czas najwyższy, aby redakcja i osoby, które korzystają z paczkomatów zapoznały się z regulaminem świadczenia usługi. Par 9. Pkt 18 jasno mówi „W przypadku:
    a) przepełnienia Paczkomatu odbiorczego, lub Paczkomatu wybranego
    zgodnie z ust. 16 powyżej,
    b) awarii, wyłączenia lub konserwacji systemu obsługującego Paczkomat
    odbiorczy, lub Paczkomaty wybrany zgodnie z ust. 16 powyżej,
    jeżeli zdarzenia opisane w powyższych lit. a lub b uniemożliwiają dostarczenie
    Przesyłki do Paczkomatu odbiorczego w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej,
    Operator umieści Przesyłkę do przechowania w POP, który będzie zlokalizowany
    o nie więcej, niż 2 kilometry w linii prostej od Paczkomatu odbiorczego. Okres
    przechowywania wynosić będzie 2 dni robocze i w tym okresie Operator
    umożliwia Odbiorcy odbiór Przesyłki z POP, w którym jest przechowywana, w
    godzinach otwarcia tego POP wskazanych zgodnie z § 2 ust. 9 Regulaminu. Po
    zakończeniu okresu przechowywania, jeżeli w jego trakcie Odbiorca nie odebrał
    Przesyłki, Operator dostarczy Przesyłkę do Paczkomatu odbiorczego, gdzie
    może być odebrana przez Odbiorcę na zasadach określonych w niniejszym
    paragrafie. „

  4. Nie no, jaja. Bo niby DHL dzwoni do klienta? Nigdy nie dzwonili. A z InPost nigdy dotychczas problemu nie miałem.

    • DHL akurat dzwoni. Co więcej – wysyła smsa dzień wcześniej, i możesz zmienić dzień dostawy albo przekierować paczkę pod inny adres. Chociaż niestety czasem im się to psuje.
      InPost – tylko paczkomaty, w pozostałych usługach jest beznadziejny. Co prawda odbieranie z samochodu kilka razy zaliczyłem, ale da się z tym żyć.

      • DHL to najgorszy kurier z jakiego korzystałem, np. zamawiam (dzień wcześniej) odbiór paczki między 13. a 15., o 15:00 dostaję sms, że po paczkę przyjadą o 18.! Wkurzyłem się (bo nie był to pierwszy raz), anulowałem zlecenie i wysłałem poczteksem, o 17. przyjechał kurier i zdziwiony że nie ma paczki do odbioru. Z doręczaniem wcale nie jest lepiej. Unikam jak mogę.

  5. A ja mam nadzieję że będzie istnieć jak najdłużej. Tylko dzięki paczkomatom mam czas odebrać cokolwiek zamówionego przez internet. A problemy zdarzają się w każdej firmie przesyłkowej i to bez względu na popularność.

    • Bzdury piszecie. Często zamawiam z Niemiec – trzeciego dnia od wysłania paczka jest już u mnie.

  6. A ja mam nadzieję że będą istnieć na rynku jak najdłużej. Wolę ich od kuriera który dostarcza paczki do godziny 15 i dzwoni dopiero jak jest na miejscu lub poczty która wrzuca awizo do skrzynki pomimo obecności odbiorcy w domu plus kolejka na poczcie.

  7. Ja zamawiam przesyłki tylko do paczkomatu ,bo inne formy przesyłek w ogole mi nie pasują z racji tego ze nie ma nikogo w domu do 15 tej …i nigdy nie bylo problemu ,zawsze na drugi ,trzeci dzień od zamówienia ..fakt ze miejscowość ok 25 tys mieszkańców i jest dwa paczkomaty …w wiekszych miastach pewnie są takie problemy jak opisane ,bo przesyłek za dużo i nie mieszczą się w paczkomatach

  8. „wybrałbym tej firmy tylko inną” Za przeproszeniem p********e , wybrał byś właśnie tą , ponieważ jest najtańsza i napieprza !

  9. w „ruchu” nawet taniej

  10. Zrobić 15 za przesyłkę i problem momentalnie zniknie.