Klienci skarżą się, że ich przesyłki trafiają w inne miejsca, niż zamawiali. Firma tłumaczy, że popularność paczkomatów rośnie lawinowo, a ich producent nie nadąża z wytwarzaniem nowych urządzeń.
Mam nadzieję że ta firma przestanie istnieć na rynku jak najszybciej, ja miałem z nimi dwa razy problem, ostatni raz paczka była od piątku do piątku w punkcie w Lublinie, po kilku telefonach do centrali zero efektu, sam musiałem pojechać po paczkę do oddziału zwłaszcza, że zamówiłem z dostawą do domu. Teraz jak paczkę ma dostarczyć ta firma to rezygnuję z zakupu.
haha
że też ludzie jeszcze chcą korzystać z usług tej firmy 😮
sak
Mocni jak zwykle w gadce
aa
Bez przesady. Przecież to logiczne, że jak w urządzeniu jest 30 miejsc to 50 paczek nie wsadzą. Z drugiej strony powinien być wybór gdzie chcemy paczkę przekierować. Kurierzy dzwonią? UPS ani nie dzwoni a nie informuje gdzie jest paczka. Sprawdzając na stronie można się zdziwić, że paczka jest do odebrania parę km gdzieś w sklepie.
Radek
Nie zdarzyło mi się ani razu, żebym nie otrzymałem maila i smsa z możliwością zmiany paczkomatu. Mogłem się zgodzić, lub nie i w drugim przypadku po prostu musiałbym czekać dłużej na paczkę (aż zwolni się skrytka).
nikt
A ja myślę, że jakby pan „pokrzywdzony” wnikliwie przeczytał regulamin, a nie tylko zaznaczył ptaszka, że przeczytał, to by się dowiedział, że taka zmiana lokalizacji jest możliwa. Inna sprawa to Karyny i inne Madki zamawiające jak leci wszystko co wpadnie w oko, nie tylko z aledrogo, ale i z olyxa. Naklika, nazamawia samo nie wie co, trzeba, nie trzeba – „biorem, ile to bendzie z wysyłkom?”, a później leży ta nieodebrana paczka i blokuje paczkomat przez 2 dni, bo akurat Brajanek nie miał dziś ochoty na spacer, więc odbiore jutro, jaki problem?
Kamil
Może czas najwyższy, aby redakcja i osoby, które korzystają z paczkomatów zapoznały się z regulaminem świadczenia usługi. Par 9. Pkt 18 jasno mówi „W przypadku:
a) przepełnienia Paczkomatu odbiorczego, lub Paczkomatu wybranego
zgodnie z ust. 16 powyżej,
b) awarii, wyłączenia lub konserwacji systemu obsługującego Paczkomat
odbiorczy, lub Paczkomaty wybrany zgodnie z ust. 16 powyżej,
jeżeli zdarzenia opisane w powyższych lit. a lub b uniemożliwiają dostarczenie
Przesyłki do Paczkomatu odbiorczego w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej,
Operator umieści Przesyłkę do przechowania w POP, który będzie zlokalizowany
o nie więcej, niż 2 kilometry w linii prostej od Paczkomatu odbiorczego. Okres
przechowywania wynosić będzie 2 dni robocze i w tym okresie Operator
umożliwia Odbiorcy odbiór Przesyłki z POP, w którym jest przechowywana, w
godzinach otwarcia tego POP wskazanych zgodnie z § 2 ust. 9 Regulaminu. Po
zakończeniu okresu przechowywania, jeżeli w jego trakcie Odbiorca nie odebrał
Przesyłki, Operator dostarczy Przesyłkę do Paczkomatu odbiorczego, gdzie
może być odebrana przez Odbiorcę na zasadach określonych w niniejszym
paragrafie. „
LU z LC
Nie no, jaja. Bo niby DHL dzwoni do klienta? Nigdy nie dzwonili. A z InPost nigdy dotychczas problemu nie miałem.
parsom
DHL akurat dzwoni. Co więcej – wysyła smsa dzień wcześniej, i możesz zmienić dzień dostawy albo przekierować paczkę pod inny adres. Chociaż niestety czasem im się to psuje.
InPost – tylko paczkomaty, w pozostałych usługach jest beznadziejny. Co prawda odbieranie z samochodu kilka razy zaliczyłem, ale da się z tym żyć.
R.
DHL to najgorszy kurier z jakiego korzystałem, np. zamawiam (dzień wcześniej) odbiór paczki między 13. a 15., o 15:00 dostaję sms, że po paczkę przyjadą o 18.! Wkurzyłem się (bo nie był to pierwszy raz), anulowałem zlecenie i wysłałem poczteksem, o 17. przyjechał kurier i zdziwiony że nie ma paczki do odbioru. Z doręczaniem wcale nie jest lepiej. Unikam jak mogę.
Riv
Dhl
Nie ma gorszej firmy kurierskiej, paczka potrafi iść ponad tydzień
parsom
Bzdury piszecie. Często zamawiam z Niemiec – trzeciego dnia od wysłania paczka jest już u mnie.
...
A ja mam nadzieję że będzie istnieć jak najdłużej. Tylko dzięki paczkomatom mam czas odebrać cokolwiek zamówionego przez internet. A problemy zdarzają się w każdej firmie przesyłkowej i to bez względu na popularność.
parsom
Bzdury piszecie. Często zamawiam z Niemiec – trzeciego dnia od wysłania paczka jest już u mnie.
Szybkirower
A ja mam nadzieję że będą istnieć na rynku jak najdłużej. Wolę ich od kuriera który dostarcza paczki do godziny 15 i dzwoni dopiero jak jest na miejscu lub poczty która wrzuca awizo do skrzynki pomimo obecności odbiorcy w domu plus kolejka na poczcie.
Tylko paczkomaty
Ja zamawiam przesyłki tylko do paczkomatu ,bo inne formy przesyłek w ogole mi nie pasują z racji tego ze nie ma nikogo w domu do 15 tej …i nigdy nie bylo problemu ,zawsze na drugi ,trzeci dzień od zamówienia ..fakt ze miejscowość ok 25 tys mieszkańców i jest dwa paczkomaty …w wiekszych miastach pewnie są takie problemy jak opisane ,bo przesyłek za dużo i nie mieszczą się w paczkomatach
krucifix
„wybrałbym tej firmy tylko inną” Za przeproszeniem p********e , wybrał byś właśnie tą , ponieważ jest najtańsza i napieprza !
miki
w „ruchu” nawet taniej
pietrek
Zrobić 15 za przesyłkę i problem momentalnie zniknie.
Mam nadzieję że ta firma przestanie istnieć na rynku jak najszybciej, ja miałem z nimi dwa razy problem, ostatni raz paczka była od piątku do piątku w punkcie w Lublinie, po kilku telefonach do centrali zero efektu, sam musiałem pojechać po paczkę do oddziału zwłaszcza, że zamówiłem z dostawą do domu. Teraz jak paczkę ma dostarczyć ta firma to rezygnuję z zakupu.
że też ludzie jeszcze chcą korzystać z usług tej firmy 😮
Mocni jak zwykle w gadce
Bez przesady. Przecież to logiczne, że jak w urządzeniu jest 30 miejsc to 50 paczek nie wsadzą. Z drugiej strony powinien być wybór gdzie chcemy paczkę przekierować. Kurierzy dzwonią? UPS ani nie dzwoni a nie informuje gdzie jest paczka. Sprawdzając na stronie można się zdziwić, że paczka jest do odebrania parę km gdzieś w sklepie.
Nie zdarzyło mi się ani razu, żebym nie otrzymałem maila i smsa z możliwością zmiany paczkomatu. Mogłem się zgodzić, lub nie i w drugim przypadku po prostu musiałbym czekać dłużej na paczkę (aż zwolni się skrytka).
A ja myślę, że jakby pan „pokrzywdzony” wnikliwie przeczytał regulamin, a nie tylko zaznaczył ptaszka, że przeczytał, to by się dowiedział, że taka zmiana lokalizacji jest możliwa. Inna sprawa to Karyny i inne Madki zamawiające jak leci wszystko co wpadnie w oko, nie tylko z aledrogo, ale i z olyxa. Naklika, nazamawia samo nie wie co, trzeba, nie trzeba – „biorem, ile to bendzie z wysyłkom?”, a później leży ta nieodebrana paczka i blokuje paczkomat przez 2 dni, bo akurat Brajanek nie miał dziś ochoty na spacer, więc odbiore jutro, jaki problem?
Może czas najwyższy, aby redakcja i osoby, które korzystają z paczkomatów zapoznały się z regulaminem świadczenia usługi. Par 9. Pkt 18 jasno mówi „W przypadku:
a) przepełnienia Paczkomatu odbiorczego, lub Paczkomatu wybranego
zgodnie z ust. 16 powyżej,
b) awarii, wyłączenia lub konserwacji systemu obsługującego Paczkomat
odbiorczy, lub Paczkomaty wybrany zgodnie z ust. 16 powyżej,
jeżeli zdarzenia opisane w powyższych lit. a lub b uniemożliwiają dostarczenie
Przesyłki do Paczkomatu odbiorczego w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej,
Operator umieści Przesyłkę do przechowania w POP, który będzie zlokalizowany
o nie więcej, niż 2 kilometry w linii prostej od Paczkomatu odbiorczego. Okres
przechowywania wynosić będzie 2 dni robocze i w tym okresie Operator
umożliwia Odbiorcy odbiór Przesyłki z POP, w którym jest przechowywana, w
godzinach otwarcia tego POP wskazanych zgodnie z § 2 ust. 9 Regulaminu. Po
zakończeniu okresu przechowywania, jeżeli w jego trakcie Odbiorca nie odebrał
Przesyłki, Operator dostarczy Przesyłkę do Paczkomatu odbiorczego, gdzie
może być odebrana przez Odbiorcę na zasadach określonych w niniejszym
paragrafie. „
Nie no, jaja. Bo niby DHL dzwoni do klienta? Nigdy nie dzwonili. A z InPost nigdy dotychczas problemu nie miałem.
DHL akurat dzwoni. Co więcej – wysyła smsa dzień wcześniej, i możesz zmienić dzień dostawy albo przekierować paczkę pod inny adres. Chociaż niestety czasem im się to psuje.
InPost – tylko paczkomaty, w pozostałych usługach jest beznadziejny. Co prawda odbieranie z samochodu kilka razy zaliczyłem, ale da się z tym żyć.
DHL to najgorszy kurier z jakiego korzystałem, np. zamawiam (dzień wcześniej) odbiór paczki między 13. a 15., o 15:00 dostaję sms, że po paczkę przyjadą o 18.! Wkurzyłem się (bo nie był to pierwszy raz), anulowałem zlecenie i wysłałem poczteksem, o 17. przyjechał kurier i zdziwiony że nie ma paczki do odbioru. Z doręczaniem wcale nie jest lepiej. Unikam jak mogę.
Dhl
Nie ma gorszej firmy kurierskiej, paczka potrafi iść ponad tydzień
Bzdury piszecie. Często zamawiam z Niemiec – trzeciego dnia od wysłania paczka jest już u mnie.
A ja mam nadzieję że będzie istnieć jak najdłużej. Tylko dzięki paczkomatom mam czas odebrać cokolwiek zamówionego przez internet. A problemy zdarzają się w każdej firmie przesyłkowej i to bez względu na popularność.
Bzdury piszecie. Często zamawiam z Niemiec – trzeciego dnia od wysłania paczka jest już u mnie.
A ja mam nadzieję że będą istnieć na rynku jak najdłużej. Wolę ich od kuriera który dostarcza paczki do godziny 15 i dzwoni dopiero jak jest na miejscu lub poczty która wrzuca awizo do skrzynki pomimo obecności odbiorcy w domu plus kolejka na poczcie.
Ja zamawiam przesyłki tylko do paczkomatu ,bo inne formy przesyłek w ogole mi nie pasują z racji tego ze nie ma nikogo w domu do 15 tej …i nigdy nie bylo problemu ,zawsze na drugi ,trzeci dzień od zamówienia ..fakt ze miejscowość ok 25 tys mieszkańców i jest dwa paczkomaty …w wiekszych miastach pewnie są takie problemy jak opisane ,bo przesyłek za dużo i nie mieszczą się w paczkomatach
„wybrałbym tej firmy tylko inną” Za przeproszeniem p********e , wybrał byś właśnie tą , ponieważ jest najtańsza i napieprza !
w „ruchu” nawet taniej
Zrobić 15 za przesyłkę i problem momentalnie zniknie.