Środa, 08 maja 202408/05/2024
690 680 960
690 680 960

Kierowcy wnioskują o wyłączenie sygnalizacji świetlnych. Miasto przychyliło się do propozycji

Lubelscy urzędnicy opracowują listę skrzyżowań na terenie miasta, gdzie będzie możliwe przełączenie sygnalizacji świetlnych w tryb awaryjny. Wcześniej jednak odpowiednie opinie w tej sprawie wydadzą policjanci.

49 komentarzy

  1. Tera najmundrzejszy @Franio komenduje,cicho tam

    Łojojoj bedzie sie działo,oj bedzie.

    • JAK ŚWIATŁĄ DZIAŁAJĄ TO INDIANIE Z PODLUBELSKICH REZERWATÓW TRZASKAJĄ SIĘ RAZ PO RAZIE. KOBITY TO ZUPEŁNIE ZGŁUPIEJĄ.

  2. Ale się będą tłukli…

  3. Będzie grubo .
    Na czerwonym jadą a migające pomarańczowe to takie późne zielone.

  4. W wielu miastach się okazywało że wyłączenie świateł powodowało mniejszą ilość kolizji. Zresztą ruch w Lublinie prawie zamarł 🙂 co mnie akurat cieszy.

  5. Lepiej niech ktoś mi logicznie wytłumaczy dlaczego niema zielonej strzałki w prawo na ul. Jerzego de Tramecuorta? Nikt z prawej nie nadjedzie bo zaczyna się jednokierunkowa Wieniawska. Jakieś 85% jedzie w prawo w Lubomelską. Jaki wzorcowy pacan to wymyślił?

    • Wymyślił to głupi z natury urzędas Miasta Lublin.

    • Kiedyś były na znakach stałe zielone strzałki ale po wejściu do EUrokołozu UE zakazała ale kto to pamięta ?

      • Ja pamiętam a po otrzymaniu dotacji UE Łysy napikował wiekszośc skrzyżowań w sygnalizacje świetlną czy trzeba czy nie trzeba. Nie zrozumiałe są światła na Mełgiewskiej k. Castoramy, DMM to juz dyskoteka, Dywizjonu to samo.

        • Naszpikowanie miasta światłami to jedno..ale..może ktoś zapyta ile razy miasto płaciło za ustawianie „zielonej fali” etc..? :)) Badania firmy – chyba córki Francuskiej, robiły kilkukrotnie. Najzabawniejsze, że na ulicach w trakcie remontów i przebudów :)) gdzie z góry było wiadomo, że trzeba będzie to zrobić ponownie…

        • przecież na Dywizjonu 303 światła są tylko na jej końcach, czyli przy Długiej i przy Kunickiego – to za dużo ?

      • Ale UE nic nie nakazała. W Niemczech są obecne i rozładowują ruch na bocznych ulicach

    • Ja ci logicznie wytłumaczę. Powodem jest czyjeś urojenie w komendzie głównej policji że niby strzałki są niebezpieczne bo kierowcy nie umieją jeździć. Wydali oni nakaz likwidacji owych strzałek. Na starych skrzyżowaniach ratusz zwleka a na nowych już nie uwidzisz.

      • Możesz przytoczyć sygnaturę aktu prawnego, na podstawie którego jest to robione?

      • A mówisz o zielonych strzałkach warunkowych czy kierunkowych bo z tego co czytam to nikt tu nie róznicuje i pada tylko sttwierdzenie- zielona strzałka. Jest miedzy nimi kolosalna różnica , tak a kierowcy przeważnie „nie potrafią” prawidłowo zachowac sie przy strzałkach warunkowych i to jest problem bo stwarzają zagrożenie NIE tylko dla innych kierowców ale PRZEDE WSZYSTKIM dla pieszych na PDP i rowerzystów na wielu nowo powstałych DDR. Tak wiem wielu z was kierowców nie rozumie tego o czym piszę . Dobrze że Policja to rozumie i zna z doswiadczenia.

    • Jak lewactwo rządzi to rządzi po lewemu czyli na opak. Co ma pomagać zakazują. Bo uważają ludzi za bezmyślne bydło które sami wychowują

      • Wolnościowiec w gułagu

        Polscy kierowcy sami dają się poznać jako bezmyślne bydło. Duża część z nich z kursu na PJ jest w stanie zrozumieć tylko „zielone – jedź, czerwone – stój”.

      • chyba coś ci się pomyliło, bo to jednak prawactwo teraz rządzi.

        • W Lublinie? ciekawa sugestia..czyżby deweloperzy i sympatycy zmienili barwy klubowe? przyznam- nie wiedziałem :))

    • @ Ja
      Logicznie chyba się nie da 🙂

      Z tego co pamiętam to oficjalnie chodzi o bezpieczeństwo rowerzystów jadących Wieniawską w stronę Solidarności.

    • A kto tak głupio nazwał ulicę. Współczuję wam mieszkańcy jak musicie podawać na jakiej ulicy mieszkacie.

  6. Oj z lewej nie nadjedzie. Pomyłka.

  7. Będzie się działo, ale dopiero wtedy gdy ruch powróci do normalnego natężenia, a radni będą się naradzać i analizować czy na powrót włączyć powyłączane sygnalizacje, czy jeszcze nie… 🙂

  8. Przecież deweloŻuk zapłacił paręnaście milionów za system sterowania światłami – a taki miał być inteligentny. I co nie działa? Panie Żuk jak to z tym systemem jest. Okazał się inteligentny inaczej?

    • Olgierd Jedlina

      „Z kolei na wielu skrzyżowaniach uruchamia się czerwone światło, pomimo że z bocznych ulic nie wyjeżdżają żadne pojazdy…” Zemborzycka-Budowlana, Orkana- Zwycięska, Orkana-Poznańska, Droga Męczenników Majdanka-Wrońska-Garbarska, Droga Męczenników Majdanka-Startowa, na odcinku Mełgiewskiej od Projektowej do Grygowej to jedna wielka kpina, na całym odcinku Wrotkowskiej i Wyścigowej, Kraśnicka-Roztocze, Kraśnicka-Raszyńska. Kraśnicka-Jana Pawła II.
      Szybciej można wymienić skrzyżowania, na których sygnalizacja działa prawidłowo, np. skrzyżowanie Głęboka- Wileńska. Nie pchajcie tam łap, bo zepsujecie coś co jest dobre.

  9. za czym urzędnicy podejdą do tego tematu to przynajmniej minie z pół roku

  10. No i słusznie. Plebs siedzi w domu a a BMW X6 i Porsche Macan i tak sygnalizacja nie obowiązuje…

    • Wolnościowiec w gułagu

      Koronawirusa guzik obchodzi czyjś status społeczny 🙂 Wyłażenie z domu w takich warunkach, to postępowanie wg klasycznej reguły „na złość babci odmrożę sobie uszy”.