Al. Witosa: Honda uderzyła w słup. Kolizja za kolizją

W piątek około godz 6 na al. Witosa na wysokości Obi auto marki Honda uderzyło w słup latarni. Jedna osoba trafiła do szpitala.

Do zdarzenia doszło na wysokości marketu Obi. Około 40-letni mężczyzna kierujący hondą na łuku drogi zjechał na pobocze i uderzył w słup latarni. Na miejscu interweniowały dwa zastępy strażaków. Poszkodowany po uderzeniu w latarnię został zakleszczony w aucie. Strażacy przy użyciu sprzętu hydraulicznego wydobyli kierowcę i przekazali go załodze pogotowia ratunkowego. Poważnie ranny mężczyzna został przetransportowany do szpitala.

Niemal w tym samym czasie jadący za hondą kierowca volkswagena przestraszył się i uderzył w betonowy mur a za nim z kolei, poruszające się w kierunku Lublina auta, zaczęły wpadać na siebie, m.in. uszkodzone stoją toyota, renault i mazda.

Są utrudnienia w ruchu. Jeden pas w kierunku centrum jest zablokowany. Utrudnienia potrwają około 2 godzin. Na chwilę obecną w okolicach zdarzenia łącznie uszkodzonych jest 6 aut.

2014-02-14 06:54:28
(fot. lublin112.pl)

Zobacz również

33 komentarze

  1. A kiedy drogowcy zajmą się oblodzoną jezdnią? Poczekają aż więcej samochodów weźmie udział w wypadku?

  2. dalej na witosa w kierunku cenetrum na wysokości młyna jakaś babka też wpadła bodajże w latarnie czołowo, ogolnie to po 6 było lodowisko na całej długości dwupasa w strone centrum a w połączeniu z wiecznie spieszącymi się, jadącymi „na zderzaku” lewym pasem i podganiający, którzy mrugają byle im zjechac byle być o jedna dlugość samochodu bliżej musiało dojść do takich zdarzeń… normalka, widzę codziennie jak jezdza wariaci w pospiechu do pracy, bo ja sobie spokojnie z tej pracy wracam i tylko obserwuje 🙂

    • Powinni dowalić ci mandat za jazde lewym pasem !

    • Skoro jedziesz wolno, to po cholerę zajmujesz lewy pas? To nie Anglia czy Chiny, obowiązuje ruch prawostronny.

      • W mieście nie ma obowiązku jazdy lewym pasem, jest tam ograniczenie do 70, jade 90 bo ślisko i duzy ruch a jakis napaleniec jajko znosi na zderzaku siedząc

  3. Właśnie, przed chwilą tamtędy jechałem – na drodze lodowisko jak w soczi… Przy 40km/h auto tańczy po całej drodze…

  4. To miejsce od dłuższego czasu jest problemowe. Wiadomo, że nic z tym nikt nie zrobi oprócz doraźnych działań (np. postawienie znaku ostrzegawczego i ograniczenia prędkości 🙂 Czy tak trudno włączyć myślenie i zwolnić zbliżając się do zakrętu?

  5. Po co płacić za ICEMANIE. Dzisiaj lodowisko było tam „za darmo”.

  6. jezdnie były czarne, więc drogowcy smacznie spali w kanciapach podczas dyżuru… a „black Ice” to dla nich pojęcie obce… Tam na suchym jadąc pasem lewym ponad 90 km/h ciężko się utrzymać przez nierówności i koleiny, więc nawet jak jechał 70 km/h (zgodnie z przepisami) i było mokro – nie miał szans

    • Bzdury „doktorku” gadasz. Masz dostosować prędkość do panujących warunków na drodze i g…o zwojujesz czy udowodnisz. Tym bardziej jak dojeżdżasz do zakrętu. Tylko skąd ty możesz o tym wiedzieć, jak prawko tatuś Ci załatwił!!
      Czas przeczytać sobie trochę kodeksu drogowego, a w szczególności zapoznać się z Art.19.

      • A poza tym wielce pismaki na tamtym odcinku od początku tygodnia jest ograniczenie do 50 a nie 70 . Więc zamiast jeździć na pamięć to czytajcie znaki.

  7. wiec za szkody (jesli udowodni ze jechal przepisowo) powinnien zaplaci administrator drogi za nie dopelnienie swoich obowiazkow
    zaplacili by kilka odszkodowan i alboposzli by z torbami albo by sie wzieli do roboty
    proste jak budowa cepa
    ale kto w dzisiejszych czasach zna budowe cepa?????????????/

    • zapłacić powinien twój psychiatra ze slabo cie leczy i stwarzasz zagrożenie dla społeczeństwa takimi komentarzami. Jeżeli jest ślisko to jade tyle na ile pozwala mi rozwaga, mogę jechać 20km/h jeżeli jest taka sytuacja a nie 90 i kląć drogowców

      • ojjj widzę że to chyba Ty sie nadajesz do psychiatryka i to na oddział zamknięty, nie jest możliwe przewidzieć że jezdnia w jedym miejscu będzie oblodzona a w innym nie…. tym bardziej że nie był to snieg tylko powłoka lodowa, przy panujących około godizny 6 warunkach życze powodzenia może najpierw spróbujesz a później będziesz pisał takie bzdury, a może zamiast jeździć samochodem 20 KM/h przesiądziesz się na rower bezie dla wszytskich lepiej…

  8. Po epoce radosnego socjalizmu, prócz innych „dóbr”, pozostał nam zbiór Polskich Norm (PN), jedna z nich określa odległości między słupami, latarniami i przydrożnymi drzewami też.
    Po przeczytaniu powyższej wiadomości donoszącej nam, że oto znów autko nie zapanowało nad kierowcą i pier…dolnęło w słup, pomyślałem sobie, że gdyby tak pozostawić tylko co drugi słup, latarnię czy drzewo rosnące na torze jazdy samochodów, to wypadków byłoby o całe 50% mniej!

    • Oczywiście, masz rację. Niech lepiej wyleci na przeciwległy pas ruchu na czołówkę i skasuje wszystkich po drodze poprawiając przy okazji statystykę ofiar! To jest miasto, a nie pozamiejska ekspresówka i latarnie muszą być. Poza miastem owszem, drzew przy samej drodze powinno być jak najmniej, a latarni przecież i tak nie masz.

      • „Spaceart” – ja tak ironicznie, bo blisko 40 lat pracowałem zawodowo za kierownicą, a teraz jeżdżę amatorsko, ale dużo. I żaden ze słupów, ani drzew, czy przepustów drogowych nie okazał się postawiony , posadzony, czy wybudowany nie w tym miejscu. Przydrożne krzyże też mi nie przeszkadzały. Tymczasem nie ma dnia, żeby ktoś nie wp…dolił się jak nie na drzewo, to przynajmniej na słup. A i wspomniane przydrożne krzyże też nie są omijane. Oczywiście potem taki gamoń (jak przeżył) będzie obwiniał pogodę, drogowców i wszystkich świętych, ale nie siebie.

  9. Biorąc pod uwagę zniszczenia to było koło 100km/h lub grubiej w zakręcie.Przy 40 km/h od słupa by się odbił.Słup wlazł dobre 80cm do metra w samochód.A że było ślisko to trzeba uważać!

  10. I widać który lubelski tytuł jeździ po Lublinie:)

  11. Napewno w tym wypadku zabrakło wyobraźni kierowcy i dostosowanie się do warunków panujących na jezdni. Nie mniej jednak nawet przy mniejszych prędkościach ciężko pokonuję się ten zakręt gdyż jest po prostu źle zaprojektowany. Jako, że nachylenie zakrętu nie jest dobrze wyprofilowane, przy większych prędkościach działa na samochód siła odśrodkowa co automatycznie „wyrzuca” na samochód na równoległy pas lub tak jak w tym wypadku doprowadził do poślizgu i wjechaniu na słup. Podobny źle wykonany zakręt znajduje się przy młynie Crausego
    i tam też da się odczuć siły odśrodkowe na zakręcie.

    • Brednie. Na tym winku w lecie potrafię lecieć 140km/h i mieszczę się w jednym pasie(tak wiem, powinienem mieć zabrane prawko bo jestem je*anym piratem bla bla) fakt że mam auto które się trzyma na takich zakrętach. Ale gdy jest lód na drodze to zwalniam. Tłumaczenie że droga jest taka a nie taka jest najłatwiejszym na co można zwalić winę. Tak jak ktoś wyżej napisał, auto nie wygląda jakby kierowca dostosował prędkość do warunków jazdy, podobnie zresztą jak kierowcy reszty rozbitych aut.

    • W końcu ktoś napisał prawdę! Ten zakręt jest bodaj najgorzej wykonanym w Lublinie. Wyrzuca na nim strasznie. Pisanie że to wina jedynie kierowcy jest bzdurą. Zakręt jest na tyle łagodny, że kompletnie nie daje po sobie poznać, że trzeba na nim zwolnić, i trzeba pamiętać, że nie każdy go zna. Pracowałem jakiś czas w jego okolicy, i to co się tam dzieje to istna tragedia. Rozbijały się tam osoby, którym na pewno nie można zarzucić braku wyobraźni. Aby można było bezpiecznie jeździć, to warunki muszą na to pozwalać, a ten zakręt absolutnie nie jest bezpieczny i trzeba uczciwie powiedzieć, że gdyby go poprawiono, to byłoby kilka tragedii rocznie mniej.

    • Jakiego crausego? Krauzego!

  12. I w tym miejscu jestem za postawieniem fotoradaru !!!
    Dla bezpieczeństwa wszystkich !!! a nie w szczerym polu na prostym odcinku drogi.

  13. wsiadając za kierownice powinniśmy przewidywać i dostosowywać się do warunków czy sytuacji na drodze. A jak ktoś tego nie rozumie to albo niech nie jeździ albo prawo jazdy w chipsach wygrał. Oby gościu wyszedł z tego.

  14. ty podpisany luuuz przez takich obserwatorów na drodze są te wypadki……jedz do domu i włącz sobie tv i obserwuj. obserwator….

  15. Lubelscy kierowcy to CCHAMY DO POTĘGI 9.

  16. zakręt jak każdy inny wymaga dopasowania prędkości możliwości samochodu i kierowcy. W tym wypadku zawinił głównie kierowca, typowe odjęcie pedału gazu w przednionapędowym samochodzie na łuku, odciążenie tylnej osi która traci przyczepność zacieśniając skręt i samochód ląduje wewnątrz zakrętu, w tym wypadku na słupie. Podsumowując brak umiejętności przy nadmiernej prędkości

  17. Kolejny bardzo powazny wypadek w tym samym miejscu musi oznaczac ze po za bledem kierowcy jest to tez przyczyna fatalnej nawierzchni na ostrym zakrecie z gorki. Od lat nic sie nie zmienia. Mieszkancy lublina wiedza ze tu jest niebezpiecznie i nawet przepisowe 70moze miec fatalne skutki. A jesli ktos nie zna drogi jadac nawet przepisowo to wlasie tak sie to konczy.

  18. Zakręt jest na pewno nierówny tzn. asfalt jest tak pofałdowany + studzienki że w lecie przy suchej nawierzchni przy 120km/h nosi jak Żyda po pustym sklepie. Trzeba mieć wyobraźnię, jeżeli rano o 6 jest przymrozek to ten zakręt dla bezpieczeństwa trzeba mijać z 60km/h albo jeszcze mniej. Wszystko zależy od warunków ale faktem jest że asfalt i profilowanie jest do remontu.

Pracapraca.lublin112.pl

    Kursy walut

    • USD 3.8308zł 0.28%
    • GBP 5.0312zł 0.84%
    • EUR 4.2463zł 0.22%
    • CHF 3.9535zł 0.53%

    Polub nas

    Darmowe ogłoszenia lokalne

      Materiały wideo

      Nowe iluminacje świąteczne na Rynku Wielkim w Zamościu (wideo)
      99. Rocznica Bitwy pod Komarowem (wideo)
      W Zamościu trwa 18 Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny EUROFOLK (wideo)
      W Zamościu trwa XIII Zamojski Festiwal Kultury (wideo)
      Szturm Twierdzy Zamość 2019

      Co? Gdzie? Kiedy?

      Zaproszenie na spektakl charytatywny
      „Lodowata Krew z Gorących Serc” – Zimnolubni będą oddawać krew
      VIII Ogólnopolskie Mistrzostwa Strażaków OSP w Narciarstwie Alpejskim i Snowboardzie 2020
      Lublin zagra dla Australii
      Lublin na weekend 17-19 stycznia
      x

      Szanowny Czytelniku!

      Pragniemy Cię poinformować, że nasza strona może dostosowywać treści do Twoich potrzeb. Aby to robić, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie danych w celach personalizacji treści marketingowych, dzięki czemu otrzymujesz:

      Lepszą jakość strony. Możemy dostosowywać treści pasujące do poszczególnych grup odbiorców.

      Reklam jest mniej i są bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. Dzięki reklamom finansujemy nasz rozwój, dzięki czemu nasz serwis nie wymaga opłat

      Twoje dane są u nas bezpieczne.Zgodę na przetwarzanie danych możesz wycofać w każdej chwili na stronie Polityka Prywatności.

      Klikając przycisk "Przejdź do serwisu" lub zamykając to okno za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie* przez ITLU sp z o.o. oraz naszych Partnerów, Twoich danych danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Serwisach przez ITLU sp. z o.o. i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

      Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

      Informujemy także, że poprzez korzystanie z tego Serwisu bez zmiany ustawień Twojego oprogramowania/przeglądarki wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych w celach dopasowania treści i reklam. Więcej przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

      Kto jest administratorem danych osobowych?

      Administratorem Twoich danych osobowych będziemy my, tj. spółka ITLU Sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie oraz nasi Partnerzy (reklamodawcy).

      Szczegółowe informacje na temat celów przetwarzania

      Twoje dane uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii będziemy przetwarzać, w tym profilować:

      • w naszych celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych, w celach dokonywania analiz i badania ruchu na stronach, w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych usług, w celu dochodzenia praw i roszczeń (podstawa: nasz prawnie uzasadniony interes),
      • w celach marketingowych naszych partnerów-reklamodawców, polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie, w celach badań analitycznych w celach marketingowych (podstawa: Twoja zgoda).

      Jeśli wyrazisz na to zgodę nasi Partnerzy będą przetwarzali, w tym też profilowali Twoje dane osobowe uzyskane w naszych Serwisach za pomocą plików cookies i im podobnych technologii w celach marketingowych polegających na dopasowaniu treści i reklam w naszych Serwisach i Internecie a także badań analitycznych w tych celach.

      Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności.

      Twoje prawa

      Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych możesz ją zawsze cofnąć.

      Przysługuje Ci też prawo dostępu do Twoich danych, prawo do ich sprostowania, usuwania, prawo do przenoszenia danych, wyrażenia sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania. Przysługuje Ci także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym będzie Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień przeczytasz tutaj.

      * Do przetwarzania wykorzystywane będą następujące dane: Twój adres IP, adres URL żądania, nazwa domeny, identyfikator urządzenia, typ przeglądarki, język przeglądarki, liczba kliknięć, ilość czasu spędzonego na poszczególnych stronach, data i godzina korzystania z Serwisu, typ i wersja systemu operacyjnego, rozdzielczość ekranu, dane zbierane w dziennikach serwera a także inne podobne informacje.