Przynajmniej jakaś odmiana, a nie tylko BMW i Audi
rowerem jestem
Czyżby ktoś postanowił wyeliminować rowerzystów z ulic Lublina poprzez kasację samych rowerów? 😀
1 stacja to tylko kropla w morzu infrastruktury rowerowej, także pewnie możemy liczyć na kolejne działania 😀
Reds
Dobry początek ?
Kręciołek
Przynajmniej jakiś pozytywny skutek nieszczęścia – będzie mniej rowerów na chodnikach.
Polski Związek Kołnierzy Wymiętych
Fakt. Ja też bym wolał znacznie więcej rowerów na ulicach, a nie chodnikach.
Kręciołek
Ludzie jeżdżący rowerami nie mają zbyt dużego poziomu intelektualnego więc ich jazda jest mało inteligentna. Nic nie poradzisz. Rower w mieście będzie patologią bo zawsze będzie utrudniać innym funkcjonowanie.
Wolak
Niestety, a co gorsze ta banda i tak dalej nie rozumie że nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania…
Franio
Nie chcę bronić kogoś, kto nie przestrzega przepisów (także rowerzystów czy tym bardziej chodnikowców rowerowych), ale oceniać całą co najmniej kilkumilionową grupę rowerzystów (do której sam należysz/należałeś, jeżeli kiedykolwiek jeździłeś rowerem) w ten sposób nie jest sprawiedliwe.Tym bardziej w kontekście tego artykułu, gdzie to nie rowerzysta spowodował tę kolizję.
Na co drugim balkonie, w co trzeciej piwnicy, w każdym garażu stoją rowery. Ktoś tym przecież jeździ. Rowerów w Polsce jest więcej niż samochodów, więc pisząc to obrażasz wszystkich dookoła, prawie bez wyjątków.
Franio
Powiadasz, że im więcej kół w pojeździe to tym mądrzejszy kierujący. Są jakieś badania na ten temat?
Czy kiedykolwiek widziałeś rozwinięte zachodnioeuropejskie miasto czy twoje wzorce to zacofane komunikacyjnie miasto gdzieś na wschodzie europy – gdzie istotnie, w każdym gospodarstwie jest przynajmniej 1 samochód.
Środkiem transportu najbardziej utrudniającym funkcjonowanie jednemu kierowcy najczęściej jest drugi kierowca, bo:
-nie widziałem jeszcze korków spowodowanych nadmiarem rowerzystów, a spowodowanych samochodów osobowych obserwuję codziennie
-nie widziałem jeszcze kłótni czy bójki pomiędzy dwoma rowerzystami* a pomiędzy kierowcami obserwuje się codziennie na filmikach z kraju
-nie widziałem jeszcze złośliwości robionych pomiędzy rowerzystami sobie nawzajem, a złośliwości robionych przez kierowcę wobec innych uczestników jest od groma (nawet jeżeli znalazłby się przykład złego/złośliwego zachowania rowerzysty to są to bardzo pojedyncze przypadki, których nazbiera się promil ze wszystkich uczestników)
-nie ma problemu z wyprzedzaniem się pojazdów jednośladowych (w tym także rowerów) z wykorzystaniem 1 pasa. Problem z wyprzedzaniem pojawia się tylko gdy pojazdem wyprzedzanym/wyprzedzającym jest wieloślad
*) -dresiarzy na rowerach jadących po chodniku czy wiejskich pijaczków pod sklepem z rowerem nie zaliczam do rowerzystów – to odpowiednik pijaka w samochodzie, których nawet na tym chyba nikt nie broni
Franio
Do kierowanie ciężarówką także doktoratu i przynależności do Mensy nie potrzeba. Wolę idiotę na rowerze niż w samochodzie i wydaje mi się, że trudno obiektywnie i miarodajnie ocenić gidze jest ich więcej.
To, że dzieci/nastolatkowie na rowerze nie zawsze znają i przestrzegają przepisów jest bardziej zrozumiałe i wytłumaczalne niż ludzie troszkę (ale niekoniecznie) starsi w samochodach i z posiadanym (przeważnie) prawie jazdy.
aa
Odezwał się pantofelek.
heh
Byle tylko nie środkiem drogi jechały sieroty.
Jj
Gdyby jechal maksymalnie 50 km/h nie byloby tego artykulu. Dlaczego noe jezdzimy jak w niemczech tylko wieczny szpan popis wszyscy na mnie sie patrza,panowie zazdroszcza panie podziwiaja rywalizacja.stale tempo i jedziemy i korkow nie ma. Pieszych przepuszczacc na remontach i okolice szkół ograniczenia predkosci to swietosc i ile ludzi wiecej przezyje. Wojny nie ma a ludzie gina na drogach i rozwalaja wszystko.
Kręciołek
W Niemczech chyba nie byłeś że takie głupoty piszesz.
Ba'al Zebûb
sam chyba nie byłeś, niemcy w terenie zabudowanym jadą przykładnie 50 km/h jeden za drugim, fakt, że po za miastem zaczyna sie totalna zapierd..anka
M.
Popieram, nigdy nie zrozumiem jak można narażać życie swoje i innych szybką jazdą.
tc
a najbardziej boją się islamskich terrorystów….
Misiek1989
W tym przypadku może i spanie ale na polskich drogach jest wiele absurdów takich jak ograniczenia prędkości tam gdzie powinna być co aj niej o 20 większą od dozwolonej, zakaz wyprzedzania na prostym odcinku drogi poza terenem zabudowanym, linia przerywania przed wzniesienie z zza którego nie widać czy coś wyjedzie itp. Itd.
ASDF
Na moje oko ponad 100 km/h mam nadzieję że sprawca pożegnał się już z prawem jazdy.
Kręciołek
Teraz będzie wysyp samozwańczych ekspertów od ruchu drogowego. Ha ha ha
Mietek
Tak jak widać, społeczniaków nie brakuje.
Halina
Zabrać wieśniakowi prawo jazdy jak nie umie jeździć
8888
Kupi takie to to takiego pierdziszewa b+g ledwo to to jedzie tylko słychać brrrrrrrryyyyyy wwwrrrrrrrrrryyyyyyyyy a rozpędza się kulometr benzynowy szrotowóz! A pomimo tego i tak baranbpotrafi szkód narobić. ! Do utylizacji z nim !
Przynajmniej jakaś odmiana, a nie tylko BMW i Audi
Czyżby ktoś postanowił wyeliminować rowerzystów z ulic Lublina poprzez kasację samych rowerów? 😀
1 stacja to tylko kropla w morzu infrastruktury rowerowej, także pewnie możemy liczyć na kolejne działania 😀
Dobry początek ?
Przynajmniej jakiś pozytywny skutek nieszczęścia – będzie mniej rowerów na chodnikach.
Fakt. Ja też bym wolał znacznie więcej rowerów na ulicach, a nie chodnikach.
Ludzie jeżdżący rowerami nie mają zbyt dużego poziomu intelektualnego więc ich jazda jest mało inteligentna. Nic nie poradzisz. Rower w mieście będzie patologią bo zawsze będzie utrudniać innym funkcjonowanie.
Niestety, a co gorsze ta banda i tak dalej nie rozumie że nieznajomość prawa nie zwalnia z jego przestrzegania…
Nie chcę bronić kogoś, kto nie przestrzega przepisów (także rowerzystów czy tym bardziej chodnikowców rowerowych), ale oceniać całą co najmniej kilkumilionową grupę rowerzystów (do której sam należysz/należałeś, jeżeli kiedykolwiek jeździłeś rowerem) w ten sposób nie jest sprawiedliwe.Tym bardziej w kontekście tego artykułu, gdzie to nie rowerzysta spowodował tę kolizję.
Na co drugim balkonie, w co trzeciej piwnicy, w każdym garażu stoją rowery. Ktoś tym przecież jeździ. Rowerów w Polsce jest więcej niż samochodów, więc pisząc to obrażasz wszystkich dookoła, prawie bez wyjątków.
Powiadasz, że im więcej kół w pojeździe to tym mądrzejszy kierujący. Są jakieś badania na ten temat?
Czy kiedykolwiek widziałeś rozwinięte zachodnioeuropejskie miasto czy twoje wzorce to zacofane komunikacyjnie miasto gdzieś na wschodzie europy – gdzie istotnie, w każdym gospodarstwie jest przynajmniej 1 samochód.
Środkiem transportu najbardziej utrudniającym funkcjonowanie jednemu kierowcy najczęściej jest drugi kierowca, bo:
-nie widziałem jeszcze korków spowodowanych nadmiarem rowerzystów, a spowodowanych samochodów osobowych obserwuję codziennie
-nie widziałem jeszcze kłótni czy bójki pomiędzy dwoma rowerzystami* a pomiędzy kierowcami obserwuje się codziennie na filmikach z kraju
-nie widziałem jeszcze złośliwości robionych pomiędzy rowerzystami sobie nawzajem, a złośliwości robionych przez kierowcę wobec innych uczestników jest od groma (nawet jeżeli znalazłby się przykład złego/złośliwego zachowania rowerzysty to są to bardzo pojedyncze przypadki, których nazbiera się promil ze wszystkich uczestników)
-nie ma problemu z wyprzedzaniem się pojazdów jednośladowych (w tym także rowerów) z wykorzystaniem 1 pasa. Problem z wyprzedzaniem pojawia się tylko gdy pojazdem wyprzedzanym/wyprzedzającym jest wieloślad
*) -dresiarzy na rowerach jadących po chodniku czy wiejskich pijaczków pod sklepem z rowerem nie zaliczam do rowerzystów – to odpowiednik pijaka w samochodzie, których nawet na tym chyba nikt nie broni
Do kierowanie ciężarówką także doktoratu i przynależności do Mensy nie potrzeba. Wolę idiotę na rowerze niż w samochodzie i wydaje mi się, że trudno obiektywnie i miarodajnie ocenić gidze jest ich więcej.
To, że dzieci/nastolatkowie na rowerze nie zawsze znają i przestrzegają przepisów jest bardziej zrozumiałe i wytłumaczalne niż ludzie troszkę (ale niekoniecznie) starsi w samochodach i z posiadanym (przeważnie) prawie jazdy.
Odezwał się pantofelek.
Byle tylko nie środkiem drogi jechały sieroty.
Gdyby jechal maksymalnie 50 km/h nie byloby tego artykulu. Dlaczego noe jezdzimy jak w niemczech tylko wieczny szpan popis wszyscy na mnie sie patrza,panowie zazdroszcza panie podziwiaja rywalizacja.stale tempo i jedziemy i korkow nie ma. Pieszych przepuszczacc na remontach i okolice szkół ograniczenia predkosci to swietosc i ile ludzi wiecej przezyje. Wojny nie ma a ludzie gina na drogach i rozwalaja wszystko.
W Niemczech chyba nie byłeś że takie głupoty piszesz.
sam chyba nie byłeś, niemcy w terenie zabudowanym jadą przykładnie 50 km/h jeden za drugim, fakt, że po za miastem zaczyna sie totalna zapierd..anka
Popieram, nigdy nie zrozumiem jak można narażać życie swoje i innych szybką jazdą.
a najbardziej boją się islamskich terrorystów….
W tym przypadku może i spanie ale na polskich drogach jest wiele absurdów takich jak ograniczenia prędkości tam gdzie powinna być co aj niej o 20 większą od dozwolonej, zakaz wyprzedzania na prostym odcinku drogi poza terenem zabudowanym, linia przerywania przed wzniesienie z zza którego nie widać czy coś wyjedzie itp. Itd.
Na moje oko ponad 100 km/h mam nadzieję że sprawca pożegnał się już z prawem jazdy.
Teraz będzie wysyp samozwańczych ekspertów od ruchu drogowego. Ha ha ha
Tak jak widać, społeczniaków nie brakuje.
Zabrać wieśniakowi prawo jazdy jak nie umie jeździć
Kupi takie to to takiego pierdziszewa b+g ledwo to to jedzie tylko słychać brrrrrrrryyyyyy wwwrrrrrrrrrryyyyyyyyy a rozpędza się kulometr benzynowy szrotowóz! A pomimo tego i tak baranbpotrafi szkód narobić. ! Do utylizacji z nim !
Dzięki niemu powstało nowe miejsce do parkowania.
Dobrze, że kogoś nie zabił…