Poniedziałek, 29 kwietnia 202429/04/2024
690 680 960
690 680 960

Szeroka, kilkupasmowa ulica, a prędkość ograniczona do 50 km/h. Jest propozycja uporządkowania ruchu w mieście

Jest kilka odcinków szerokich i kilkupasmowych ulic w Lublinie, gdzie obowiązuje ograniczenie prędkości do 50 km/h. Wystarczy kilka minut obserwacji, aby przekonać się, że mało który kierowca tego przestrzega. Dlatego też do prezydenta Lublina wpłynęła propozycja, aby uporządkować tą sytuację i podnieść dopuszczalną prędkość do 70 km/h.

44 komentarze

  1. Przede wszystkim należy dostosować oznakowanie do przepisów. Obszar zabudowany ma być tylko tam gdzie przewidują go przepisy. Nie powinno go być na al. Witosa, niektórych odcinkach Solidarności i kilku innych odcinkach!

    • na Witosa są przejścia dla pieszych i mnóstwo zabudowań po obydwu stronach ulicy. co jeszcze byś chciał, żeby to uznać za teren zabudowany?

      • Przeczytaj w rozporządzeniu kiedy może być teren zabudowany!

        • Zenek, przejdz się przy makro i na Witosa kilka razy w ciągu dnia przez przejscie dla pieszych to może zrozumiesz o co chodzi..inaczej wstawiaj sobie fantastyczne wykrzykniki.

      • Krowy powinny się paść i pastuch z patykiem.

      • Rozczulacie się nad jednym małym skrawkiem, które powinno zostać tak jak jest, a policja powinna trzepać równo. Kto tamtędy jedzie chociaż 60-70 km/h? Mało kto. Zajmijcie się lepiej torem wyścigowym na Kunickiego na odcinku od Wyścigowej do Mickiewicza. Tam codziennie są wyścigi, szczególnie w godzinach szczytu. W okolicy są szkoły i dwa bardzo niebezpieczne przejścia dla pieszych. Śmiech na sali z tym oświetleniem i migającymi żabimi oczkami. Tam powinny być regularne światła lub fotoradar. To samo na Waszym newralgicznym odcinku między Warszawską a Ducha. Niech Was policja trzepie równo to nauczycie się patrzeć na znaki i skrzyżowania. To są bardzo niebezpieczne skrzyżowania. Już dawno tamtędy przestałem jeździć.

  2. W końcu ktoś zwrócił uwagę na te bandyckie ograniczenia niemające nic wspólnego z bezpieczeństwem w ruchu drogowym. Jak najsYbciej należy się zająć ta sprawa.panie Prezydencie do dzieła!!

    • Prezydenta myślisz że to obchodzi?

    • Bandyckie? Ograniczenia są po to by właśnie nie było bandyckich rajdów po miejskich drogach. Co do słuszności artykułu nie mam wątpliwości, a co do bezpieczeństwa piesZych to na drogach dwupasmowych nie powinno być przejść dla pieszych tylko kładki albo przejścia podziemne.

      • Sprawdź najpierw o którym odcinku drogi jest ten art, a potem komentuj.. ograniczenie do 50 na dwujezdniowej drodze z trzema pasami ruchu w jedna stronę służy jedynie policji do wlepiania mandatów, a nie obywatelom w celu zapewnienie im bezpieczeństwa.. pozdrawiam serdecznie,
        -kierowca z Lublina, który przejeżdża tą drogą kilka razy dziennie

        • Racja!Sprobuj zjechac z Warszawskiej w Solidaenosci z predkoscia 50km/godz. To Cie strabia,ten zjazd powinien byc pasem rozbiegowym dla wlaczajacych sie do ruchu na solidarnosci.

  3. Franio dawaj swoje kompletnie idiotyczne komentarze raz raz!!!

    • Blogoslawiony ten , ktory nie majac nic do powiedzenib , nie ubiera tego faktu w slowa .
      Bezwzglednie 3maj sie tej zasady .
      I taka ciekawostka – wiesz kto ten tekst napisal w oryginale ?

      • „Blogoslawiony ten , ktory nie majac nic do powiedzenib , nie ubiera tego faktu w slowa .
        Bezwzglednie 3maj sie tej zasady .
        I taka ciekawostka – wiesz kto ten tekst napisal w oryginale ?”
        Z tyloma błędami? Nikt.

  4. Jednak jesteś cienias i oferma życiowa dalej żyj na tym swoim wózku mentalnego inwalidztwa !

  5. A ja proponuję jeszcze inne rozwiązanie. Wprowadzić 40 km/h na terenia całego miasta ale tylko dla pojazdów nieuprzywilejowanych. Kurcze ale jestem mądry. Może wystartuję jako kandydat w następnych wyborach. Tylko do jakiego klubu się zapisać ?

  6. Jestem przeciw – te zmiany mogą rozregulować inteligentny system zarządzania ruchem.
    Już tak niewiele brakowało żeby działał płynnie ?

  7. Wzięli by się jeszcze za ustawienie świateł na wejdzie na ul Mełgiewskiej. Ni cholery nie da się przejechać płynie, żeby nie stanąć przy najmniej na jednym czerwonym świetle. Nie raz zdarzają się 3 czerwone światła pod rząd!

    • Około półtorej minuty na każdym skrzyżowaniu! Trzeba pojechać tam wieczorem kiedy jest mały ruch. Widać wtedy geniusz organizacji ruchu. Bezsensowne zapalanie się zielonego dla lewoskrętów, zielonego dla pieszych.

    • nie ma żadnej możliwości, żeby zrobić zieloną falę na kilku przecznicach jakiejś ulicy w obydwie strony. jak zrobisz np. rano do miasta, to w drugą stronę będziesz miał co chwile czerwone. nie można powiedzieć, że odrobina szybciej dla większości ruchu ma być okupowana zupełnym paraliżem dla mniejszości. wystarczy się trochę zastanowić, a sam byś doszedł do takich wniosków…

  8. Polecam przejechać się rano ok. 7 lub po 16-tej al. Witosa od skrzyżowania z Doświadczalną. Nawet bez różnicy w którą stronę; centrum czy na Świdnik. Prawy pas jakoś tam próbuje przestrzegać ograniczeń (albo musi), ale lewy… Walka na śmierć i życie. Nie da się jechać 70km/h bo każdy jedzie minimum 100km/h. MINIMUM!!!

  9. Oddajecie prawa jazdy złodzieje.

  10. I pieniądze za mandaty na tym odcinku.

Z kraju