Jak duża jest skala przeładowanych pojazdów dostawczych, pokazała dzisiaj wspólna akcja policji i inspekcji transportu drogowego. Kilkukrotnie na punkcie kontrolnym w Kalinówce zaczynało brakować miejsca, gdyż tyle aut czekało na przeładunek nadmiaru towaru.
I co widzi?! Bangladesz widzi! Drugi świat widzi! Wróć! Trzeci świat!
Pozdro dla kumatych
Ollllo
Tak tak tak jak za PO my nie widzimy co wy robicie i wy nic nie mówcie że widzicie co my robimy (okradamy i sprzedajemy Polskę)
Giero
Patologia to zaczyna się przy tworzeniu tych busików. Paka na 9 a nawet 12 palet a ładowności przy pace izo 300 kg ewentualnie przy plandece może tona.
elo
Ja gdy podwożę swoją teściową, to przekraczam całkowitą masę pojazdu, a jedziemy tylko we dwoje…
pasożyt
… a gdyby tak ITD ważyło pojazdy przy bramie na LRH Elizówka ??? … i jeszcze sprawdziło trzezwość wszystkich kierujących najlepiej wcześnie rano ???
Olo
Wystarczy stanąć przy zakładach kamieniarskich samochody przeładowane trzy krotnie.
Stefanek
Mi osobiście podobało się jak pani sprawdzała pasy którymi był przypięty styropian, i nie przeszkadzało jej jak były opięte o burtę, prawie ze stołka spadłem.
Pabloo(oryginał)
I słusznie. Skoro za licencję płaci się w ch… kasy, to dlaczego tacy mają zarabiać bez, to po pierwsze. A po drugie panowie i coraz częściej panie, pakiet mobilności przeszedł w parlamencie UE. Poczekamy 4 latka i popierdółki typu Trottertrans pana J. znanego chyba wszystkim busiarzom, pójdą w niepamięć oraz pseudokierowcy ze znikomą znajomością przepisów transportowych pójdą z torbami. Stop Dziadtransom, a zaczniemy zarabiać jak ludzie, i z małych i z dużych aut. Stop wykorzystaniu kierowców, żyjących tylko z pensji(nie z emerytury wojskowej, górniczej albo innych uprzywilejowanych służb) Karwa, masz emeryturę ? Siedź w domu. Ja muszę wyżywić rodzinę. Ale zgodnie z przepisami. Sami kierowcy kręcą na siebie bat, zgadzając się na „może się uda-może nie będą stali- ominiesz bokiem-zapłacę mandat” Za 2 lata zabraknie kierowców( zastępują nas sąsiedzi zza rzeki(nic do nich nie mam), ale jemu nic nie zrobią, najwyżej pojedzie za Odrę dalej pracować, a ciebie złapią 3 razy i masz pozamiatane. A z czegoś trzeba żyć.
Ja
A może tak zdążyć ich busa i okaże się że muszą jeżdzić pojedynczo bo będzie przeładowany albo sprinter policyjnego jak wszyscy siedzą w środku. Proponuję zacząć od siebie drogie służby
?
Kuba.
Większość karetek tak ma… to i może suki, tym bardziej, że do karetki wchodzi pacjent i dwóch ratowników, do policyjnej suki 9 rosłych chłopów.
Itd
Z tego co pamiętam to panowie inspektorzy to też nie są bez winy. De Ducata itp miały masę własną bez zabudowy. I było cacy. Teraz Many mają. Oczywiście wszystko cacy też ?
Pracownik
Nawet żuczek…
fluffy
To jest właśnie polskie prawo.Różnica busa zarejestrowanego jako osobowy i ciężarowego z punktu konstrukcji niczym się nie różni.Ale przecież znowu kasa (opłaty +prawko)Podnieść do 5 ton masę całkowitą i łapać tych co to przekraczają.Policyjny sprinter z ich orurowaniem i siatami wraz z ekipą plus wkładką z np.demonstracji przekracza 3,5 tony.
KSIONC
Przeładowanie to jedno, ale ja się zastanawiam, kiedy za fatalny stan techniczny odpowie w końcu jakiś diagnosta za dopuszczenie takiego złomu do ruchu
I co widzi?! Bangladesz widzi! Drugi świat widzi! Wróć! Trzeci świat!
Pozdro dla kumatych
Tak tak tak jak za PO my nie widzimy co wy robicie i wy nic nie mówcie że widzicie co my robimy (okradamy i sprzedajemy Polskę)
Patologia to zaczyna się przy tworzeniu tych busików. Paka na 9 a nawet 12 palet a ładowności przy pace izo 300 kg ewentualnie przy plandece może tona.
Ja gdy podwożę swoją teściową, to przekraczam całkowitą masę pojazdu, a jedziemy tylko we dwoje…
… a gdyby tak ITD ważyło pojazdy przy bramie na LRH Elizówka ??? … i jeszcze sprawdziło trzezwość wszystkich kierujących najlepiej wcześnie rano ???
Wystarczy stanąć przy zakładach kamieniarskich samochody przeładowane trzy krotnie.
Mi osobiście podobało się jak pani sprawdzała pasy którymi był przypięty styropian, i nie przeszkadzało jej jak były opięte o burtę, prawie ze stołka spadłem.
I słusznie. Skoro za licencję płaci się w ch… kasy, to dlaczego tacy mają zarabiać bez, to po pierwsze. A po drugie panowie i coraz częściej panie, pakiet mobilności przeszedł w parlamencie UE. Poczekamy 4 latka i popierdółki typu Trottertrans pana J. znanego chyba wszystkim busiarzom, pójdą w niepamięć oraz pseudokierowcy ze znikomą znajomością przepisów transportowych pójdą z torbami. Stop Dziadtransom, a zaczniemy zarabiać jak ludzie, i z małych i z dużych aut. Stop wykorzystaniu kierowców, żyjących tylko z pensji(nie z emerytury wojskowej, górniczej albo innych uprzywilejowanych służb) Karwa, masz emeryturę ? Siedź w domu. Ja muszę wyżywić rodzinę. Ale zgodnie z przepisami. Sami kierowcy kręcą na siebie bat, zgadzając się na „może się uda-może nie będą stali- ominiesz bokiem-zapłacę mandat” Za 2 lata zabraknie kierowców( zastępują nas sąsiedzi zza rzeki(nic do nich nie mam), ale jemu nic nie zrobią, najwyżej pojedzie za Odrę dalej pracować, a ciebie złapią 3 razy i masz pozamiatane. A z czegoś trzeba żyć.
A może tak zdążyć ich busa i okaże się że muszą jeżdzić pojedynczo bo będzie przeładowany albo sprinter policyjnego jak wszyscy siedzą w środku. Proponuję zacząć od siebie drogie służby
?
Większość karetek tak ma… to i może suki, tym bardziej, że do karetki wchodzi pacjent i dwóch ratowników, do policyjnej suki 9 rosłych chłopów.
Z tego co pamiętam to panowie inspektorzy to też nie są bez winy. De Ducata itp miały masę własną bez zabudowy. I było cacy. Teraz Many mają. Oczywiście wszystko cacy też ?
Nawet żuczek…
To jest właśnie polskie prawo.Różnica busa zarejestrowanego jako osobowy i ciężarowego z punktu konstrukcji niczym się nie różni.Ale przecież znowu kasa (opłaty +prawko)Podnieść do 5 ton masę całkowitą i łapać tych co to przekraczają.Policyjny sprinter z ich orurowaniem i siatami wraz z ekipą plus wkładką z np.demonstracji przekracza 3,5 tony.
Przeładowanie to jedno, ale ja się zastanawiam, kiedy za fatalny stan techniczny odpowie w końcu jakiś diagnosta za dopuszczenie takiego złomu do ruchu