Dziś wiele osób postanowiło wybrać się do Nałęczowa i Kazimierza Dolnego. Dlatego na przejeździe kolejowym w Miłocinie Straż Ochrony Kolei pilnuje bezpieczeństwa. Mimo stojącego oznakowanego patrolu, niektórzy kierowcy lekceważą podstawowe zasady bezpieczeństwa.
Zabrać pj na 3lata ,następnym razem on i inni się zastanowią …
!
1. W Miłocinie z obu stron jest wystarczająco dużo miejsca by zwykły samochód osobowy zmieścił się bezpiecznie między rogatkami a torowiskiem,
2. W Miłocinie nic takiego nie ma jak bezpiecznik ebonitowy, świadczy o tym ilość połamanych i wymienionych szlabanów,
3. W Miłocinie nie byłoby tego problemu gdyby przy modernizacji torów do Warszawy wybudowano wiadukt i zlikwidowano ten przejazd,
4. Mieszkańcy Miłocina wiedzą, że zawdzięczają zachowanie tego przejazdu faworycie prezesa-gnoma o tej samej orientacji s-alnej Waldemarowi P, tak wychwalanego podczas pogrzebu działaczowi społecznemu co to nie chciał poświeci kawałka swojego pola dla dobra ogółu. I tak ze sobą nie zabrał a pamięć pozostanie na lata! Niech mu ziemia jakaś tam będzie.
zenobia
codziennie kilkakrotne przejeżdżam przez dość ruchliwy przejazd kolejowy. Z każdym tygodniem obserwuję, jak zmniejsza się liczba kierowców, startujących po podniesieniu zapór, gdy czerwone światło mruga jeszcze kilkanaście sekund. Jest postęp 😀
Szwagier
Miłocin to wieś
Olo
Słońce tak świeciło że nie było widać że czerwone światło.
Witold Janusz
A psi się gryźli aż ich zemby boleli.
kuba
Jeżeli nie widzisz czerwonego światła to powinni Ci zabrać prawo jazdy i skierować na badania „okulistyczne”.
Józew F.
Lepiej napiszcie czemu tam dalej jest przejazd a nie wiadukt jak miało być pierwotnie. Czemu zostało to zmienione i kto za to śp. odpowiada….
!
Napisałem:
4. Mieszkańcy Miłocina wiedzą, że zawdzięczają zachowanie tego przejazdu faworycie prezesa-gnoma o tej samej orientacji s-alnej Waldemarowi P, tak wychwalanego podczas pogrzebu działaczowi społecznemu co to nie chciał poświeci kawałka swojego pola dla dobra ogółu. I tak ze sobą nie zabrał a pamięć pozostanie na lata! Niech mu ziemia jakaś tam będzie.
!
Czyli łopatologicznie: pisowi!
Stefanek
Ile dostał mandatu ??
Franio
A może jak srogie było pouczenie.
OTUA
Pouczenie i szklankę soku z cytryny. Ruch tam nie maleje, problem narasta…
ula
zablokowany przejazd o ponad 40 min! Dlaczego tak długo? Wystarczyło wspomniane auto przesunąć na pobocze i po sprawie. A tak funkcjonariusze zblokowali przejazd dla innych, po złości ? Czy też z nudów?
Paf
Prawdopodobnie zapora/szlaban miał kontakt z autem podczas zamykania. W takich okolicznościach szlabany zamykają się, ale włącza się alarm/awaria i już same się nie podniosą. Potrzeba technicznej interwencji w tych magicznych kontenerach obok rogatki. A tego SOKi już nie zrobią.
XoxO
…I takie coś ma PJ…? Szok !
Misiek76
Jakoś rzadko ich tam widzę. A już na pewno nie ma ich kiedy rogatka uszkodzona a wtedy są naprawdę potrzebni dla poprawy bezpieczeństwa. Jadę ostatnio przez przejazd w Motyczu, Pociąg sobie jedzie szlabany w górze, a ledwo widoczny znak na słupku szlabanu rogatka uszkodzona. Nie można postawić dużo wcześniej informacji czy SOK nie może staną i kierować ruchem dla poprawy bezpieczeństwa.
Franio
Myślisz, że polskiego kierowcę głupi znak ma powstrzymać przed wjechaniem pod pociąg?
Franio
Ale, gdyby było tak jak sugerujesz, to byś pisał, że to: znakoza, albo kolejny pretekst do łupienia najlepszych kierowców Europy.
Zabrać pj na 3lata ,następnym razem on i inni się zastanowią …
1. W Miłocinie z obu stron jest wystarczająco dużo miejsca by zwykły samochód osobowy zmieścił się bezpiecznie między rogatkami a torowiskiem,
2. W Miłocinie nic takiego nie ma jak bezpiecznik ebonitowy, świadczy o tym ilość połamanych i wymienionych szlabanów,
3. W Miłocinie nie byłoby tego problemu gdyby przy modernizacji torów do Warszawy wybudowano wiadukt i zlikwidowano ten przejazd,
4. Mieszkańcy Miłocina wiedzą, że zawdzięczają zachowanie tego przejazdu faworycie prezesa-gnoma o tej samej orientacji s-alnej Waldemarowi P, tak wychwalanego podczas pogrzebu działaczowi społecznemu co to nie chciał poświeci kawałka swojego pola dla dobra ogółu. I tak ze sobą nie zabrał a pamięć pozostanie na lata! Niech mu ziemia jakaś tam będzie.
codziennie kilkakrotne przejeżdżam przez dość ruchliwy przejazd kolejowy. Z każdym tygodniem obserwuję, jak zmniejsza się liczba kierowców, startujących po podniesieniu zapór, gdy czerwone światło mruga jeszcze kilkanaście sekund. Jest postęp 😀
Miłocin to wieś
Słońce tak świeciło że nie było widać że czerwone światło.
A psi się gryźli aż ich zemby boleli.
Jeżeli nie widzisz czerwonego światła to powinni Ci zabrać prawo jazdy i skierować na badania „okulistyczne”.
Lepiej napiszcie czemu tam dalej jest przejazd a nie wiadukt jak miało być pierwotnie. Czemu zostało to zmienione i kto za to śp. odpowiada….
Napisałem:
4. Mieszkańcy Miłocina wiedzą, że zawdzięczają zachowanie tego przejazdu faworycie prezesa-gnoma o tej samej orientacji s-alnej Waldemarowi P, tak wychwalanego podczas pogrzebu działaczowi społecznemu co to nie chciał poświeci kawałka swojego pola dla dobra ogółu. I tak ze sobą nie zabrał a pamięć pozostanie na lata! Niech mu ziemia jakaś tam będzie.
Czyli łopatologicznie: pisowi!
Ile dostał mandatu ??
A może jak srogie było pouczenie.
Pouczenie i szklankę soku z cytryny. Ruch tam nie maleje, problem narasta…
zablokowany przejazd o ponad 40 min! Dlaczego tak długo? Wystarczyło wspomniane auto przesunąć na pobocze i po sprawie. A tak funkcjonariusze zblokowali przejazd dla innych, po złości ? Czy też z nudów?
Prawdopodobnie zapora/szlaban miał kontakt z autem podczas zamykania. W takich okolicznościach szlabany zamykają się, ale włącza się alarm/awaria i już same się nie podniosą. Potrzeba technicznej interwencji w tych magicznych kontenerach obok rogatki. A tego SOKi już nie zrobią.
…I takie coś ma PJ…? Szok !
Jakoś rzadko ich tam widzę. A już na pewno nie ma ich kiedy rogatka uszkodzona a wtedy są naprawdę potrzebni dla poprawy bezpieczeństwa. Jadę ostatnio przez przejazd w Motyczu, Pociąg sobie jedzie szlabany w górze, a ledwo widoczny znak na słupku szlabanu rogatka uszkodzona. Nie można postawić dużo wcześniej informacji czy SOK nie może staną i kierować ruchem dla poprawy bezpieczeństwa.
Myślisz, że polskiego kierowcę głupi znak ma powstrzymać przed wjechaniem pod pociąg?
Ale, gdyby było tak jak sugerujesz, to byś pisał, że to: znakoza, albo kolejny pretekst do łupienia najlepszych kierowców Europy.