Zmieniły się plany co do przebudowy ulicy Fabrycznej w Lublinie. Wiadomo już, że ruch będzie całkowicie wstrzymany a kierowcy będą musieli korzystać z objazdów.
hehe żuk zamknął już całkiem Lublin dla ruchu kołowego…. brawo… przy nadbystrzyckiej stoimy, teraz fabryczna … BRAWO TY!
Andrzej
Tłucz baranie dalej zawieszenie na lubelskich kartofliskach jak ci remonty nie pasują. Jeździj na przełaj, będziesz mial taki sam komfort jak do tej pory. Przy okazji słomy nabijesz nie tylko w buty ale i w nadkola
Jacek
Czy wykonawca nie wiedział za co się bierze ? Wygrał pewnie przetarg niską ceną a teraz zmiania zasady wykonania tego czego się podjął. Taka jest nasza smutna rzeczywistość …
mirorychozbycho
No i po co takie bluzgi?? Jest bałagan i tyle, Trzeba budować, trzeba remontować ale nie paraliżować ruchu w połowie miasta. Można było trochę pomyśleć przy planowaniu inwestycji. Wiem o czym piszę bo codziennie jeżdżę w tym bajzlu …
gekon
Fakt, remontować trzeba, rozszerzać i budować nowe ulice. Tylko k..rwa dlaczego czekano z tym 20 lat…? To w lublinie zabrakło „jasnowidzów” żeby przewidzieć, że samochodów przybędzie…?!?! Inne miasta np Rzeszów, Białystok itp. nie wspominając o zachodzie Polski radzą sobie z „szaleństwem kupowania samochodów” sukcesywnie od wielu lat inwestując w infrastrukturę drogową. A lublin: stadiony, csk, biurowce dla urzędasów, akły itp. a drogi leżały odłogiem i nagle trzeba sparaliżować miasto na kilka lat żeby mieszkańcy stojąc w korkach dokładnie odczuli że SĄ REMONTY… a jakże…
mm
Wiem że nie ma sprawiedliwosci na tym świecie ale wg mnie skoro był przetarg i firmy liczyły swoje propozycje finansowe na podstawie utrzymania ruchu na wspomnianym moście bo taki był warunek a teraz jeden z kluczowych warunków umowy się zmienia to przetarg powinnien byc uniewazniony.
sam
czy ja dobrze paczę, że fabryczna będzie nieczynna przez PÓŁ ROKU? !
To może warto było tego jednak nie ruszać? 😐 Albo chociaż poczekać na koniec przebudowy Diamentowej…
lucypher
Albo na koniec świata
blee
a co ma Diamentowa do Fabrycznej ?
fenoloftaleinopijca
Nie bo most na Fabrycznej się już prawie zaczyna walić.
Lubelak
No sorry, jak sie tyle lat nie robilo nic z ulicami to tak jest. W koncu wybory….
gekon
I sedno sprawy!!! Popieram!
andrzej
ja rozumiem że most trzeba rozebrać cały i trzeba to zamknąć. Ale na tyle miesięcy ? ! grubo ponad pół roku a może być i tak że blisko rok czasu to potrwa ! To można było technicznie zrobić w ciągu maksymalnie 3 miesięcy . Nie takie mosty się budowało a i pontonowych co nieco się rzuciło.
Grześ przez wieś
Ooo super , koniec remontu na 31 października.TYLKO KTÓREGO ROKU?
Grześ przez wieś,zwaną lublinem
Ooo super , koniec remontu na 31 października.TYLKO KTÓREGO ROKU?
fenoloftaleinopijca
… wyborczego.
blee
A to zależy, bo jak przetarg wygrała kolejna „Astalda” to może byc jak z torami – rozbiorą i zjadą z placu budowy na parę lat
Mario Secundo
Pamiętny remont wiaduktu na Kunickiego…
z.k.
masakra co się będzie działo , ten most mógł jeszcze stać spoko z pół wieku , podeprzeć tylko było w paru miejscach , co to za strumyk tam płynie spoko jeszcze mógł postać
Olgierd Jedlina
Zakaz ruchu pieszych. Łażą, stwarzają zagrożenie.
abażór
O i odezwał się typowy kierownik jednego kółka na czterech… i co jeszcze ci przeszkadza…?
Olo
Już teraz ciężko jeździć po tej wsi. Remonty potrzebne ale wszystkie naraz?? Nic trza stąd spierdzielac
blee
krzyż na drogę…
fenoloftaleinopijca
Wiele ludzi tak robi. Lublinowi ciągle ubywa mieszkańców.
statystyka
Ale jest jeszcze inna statystyka.
Pomimo spadku liczby mieszkańców co roku w Lublinie przybywa… coraz więcej samochodów.
Ciekawe, prawda? 🙂
drake
A co takiego dziwnego jest…? Ludzie kupują samochody nie dla fanaberii… Oczywiście dla miasta inspiracji to problem…. Inne miasta przygotowały się na taką łatwą do przewidzenia sytuację
hehe żuk zamknął już całkiem Lublin dla ruchu kołowego…. brawo… przy nadbystrzyckiej stoimy, teraz fabryczna … BRAWO TY!
Tłucz baranie dalej zawieszenie na lubelskich kartofliskach jak ci remonty nie pasują. Jeździj na przełaj, będziesz mial taki sam komfort jak do tej pory. Przy okazji słomy nabijesz nie tylko w buty ale i w nadkola
Czy wykonawca nie wiedział za co się bierze ? Wygrał pewnie przetarg niską ceną a teraz zmiania zasady wykonania tego czego się podjął. Taka jest nasza smutna rzeczywistość …
No i po co takie bluzgi?? Jest bałagan i tyle, Trzeba budować, trzeba remontować ale nie paraliżować ruchu w połowie miasta. Można było trochę pomyśleć przy planowaniu inwestycji. Wiem o czym piszę bo codziennie jeżdżę w tym bajzlu …
Fakt, remontować trzeba, rozszerzać i budować nowe ulice. Tylko k..rwa dlaczego czekano z tym 20 lat…? To w lublinie zabrakło „jasnowidzów” żeby przewidzieć, że samochodów przybędzie…?!?! Inne miasta np Rzeszów, Białystok itp. nie wspominając o zachodzie Polski radzą sobie z „szaleństwem kupowania samochodów” sukcesywnie od wielu lat inwestując w infrastrukturę drogową. A lublin: stadiony, csk, biurowce dla urzędasów, akły itp. a drogi leżały odłogiem i nagle trzeba sparaliżować miasto na kilka lat żeby mieszkańcy stojąc w korkach dokładnie odczuli że SĄ REMONTY… a jakże…
Wiem że nie ma sprawiedliwosci na tym świecie ale wg mnie skoro był przetarg i firmy liczyły swoje propozycje finansowe na podstawie utrzymania ruchu na wspomnianym moście bo taki był warunek a teraz jeden z kluczowych warunków umowy się zmienia to przetarg powinnien byc uniewazniony.
czy ja dobrze paczę, że fabryczna będzie nieczynna przez PÓŁ ROKU? !
To może warto było tego jednak nie ruszać? 😐 Albo chociaż poczekać na koniec przebudowy Diamentowej…
Albo na koniec świata
a co ma Diamentowa do Fabrycznej ?
Nie bo most na Fabrycznej się już prawie zaczyna walić.
No sorry, jak sie tyle lat nie robilo nic z ulicami to tak jest. W koncu wybory….
I sedno sprawy!!! Popieram!
ja rozumiem że most trzeba rozebrać cały i trzeba to zamknąć. Ale na tyle miesięcy ? ! grubo ponad pół roku a może być i tak że blisko rok czasu to potrwa ! To można było technicznie zrobić w ciągu maksymalnie 3 miesięcy . Nie takie mosty się budowało a i pontonowych co nieco się rzuciło.
Ooo super , koniec remontu na 31 października.TYLKO KTÓREGO ROKU?
Ooo super , koniec remontu na 31 października.TYLKO KTÓREGO ROKU?
… wyborczego.
A to zależy, bo jak przetarg wygrała kolejna „Astalda” to może byc jak z torami – rozbiorą i zjadą z placu budowy na parę lat
Pamiętny remont wiaduktu na Kunickiego…
masakra co się będzie działo , ten most mógł jeszcze stać spoko z pół wieku , podeprzeć tylko było w paru miejscach , co to za strumyk tam płynie spoko jeszcze mógł postać
Zakaz ruchu pieszych. Łażą, stwarzają zagrożenie.
O i odezwał się typowy kierownik jednego kółka na czterech… i co jeszcze ci przeszkadza…?
Już teraz ciężko jeździć po tej wsi. Remonty potrzebne ale wszystkie naraz?? Nic trza stąd spierdzielac
krzyż na drogę…
Wiele ludzi tak robi. Lublinowi ciągle ubywa mieszkańców.
Ale jest jeszcze inna statystyka.
Pomimo spadku liczby mieszkańców co roku w Lublinie przybywa… coraz więcej samochodów.
Ciekawe, prawda? 🙂
A co takiego dziwnego jest…? Ludzie kupują samochody nie dla fanaberii… Oczywiście dla miasta inspiracji to problem…. Inne miasta przygotowały się na taką łatwą do przewidzenia sytuację
No bo bieda, Panie, bieda… 🙂