Od kilku lat mówi się o potrzebie rozbudowy suchego portu w Małaszewiczach. Efektem prac będzie wzrost przepustowości przejścia granicznego do 55 par pociągów na dobę. Cargotor stara się właśnie o dofinansowanie inwestycji.
Na Lubelszczyźnie ma powstać najnowocześniejszy hub przeładunkowy towarów – przed wojnom z ruskami, na Ukrainie, czy dopiero po wojnie
Andzik
Ale przecież ważniejszy jest Centralny Port Komunikacyjny niż zarabianiem pieniędzy na transporcie międzynarodowym
Mietek
I po co? Wąsaty zamknie granicę, Putin nie wyrazi zgody na przejazd przez Ukrainę i będzie można sobie ten hub w … wsadzić.
mmm
Moze by tak tunel… pod Wisła całkiem sprawnie poszło;)
Słuchaczka radia co ma wieprzową twarz
Jak skończą przekopywać Mierzeją Wiślaną to i pod Bugiem tunel wygrzebią
***** ***
HAHA. Ciekawe po co ?! To jest granica z Białorusia gdzie obowiązuje EMBARGO na towary z i do nas.
A ostatnio Ukraina nam zamknęła swoją granicę na przypływ towarów koleją do Polski z całego świata. Tak kończy polityka PiS. Doprowadzili nas do wykluczenia.
Niemcy nas nie lubią .Czesi nas nienawidza, Białorusi nas nienawidzą! Teraz doszła Ukraina. A ten rząd przecież tak wspiera Ukrainę na różnych szczeblach a oni nam tak się odwdzięczaja. O proszę.
Szczery
Bardzo ryzykowna inwestycja z uwagi na położenie. Na wschodzie nigdy nie powstaną duże zakłady i strategiczne inwestycje. Zbyt blisko do Putina i Łukaszenki… Teren do Wisły ma być buforem czasowym do obrony Warszawy i reszty kraju. Takie były i zapewne są dalej założenia. Mówił o tym jeden z generałów w mediach. Suwałki, Olsztyn, Białystok i Biała Podlaska są pierwsze, które zostaną przejechane przez Rosjan w razie konfliktu… Dlatego duży obcy kapitał tam nie będzie inwestował… Taka prawda.
Podpis elektroniczny
Ma powstać …. Jak zła UE da kasę to powstawanie , a jak nie to nie .
Bob Dyban
„55 par pociągów na dobę” nie wiedziałem że pociągi jeżdżą w parach, chyba że tylko w Małaszewiczach.
w kagb prawdę mówili
Tak bo pociągi szerokotorowe przeładowują na „normalnotorowe” bo na wschód od Polski szyny na torach mają szerzej rozstawione, dlatego mówi się o parach pociągów np. Pociąg z Chin dalej fizycznie nie pojedzie bo w UE tory węższe i przeładowują szmelc kontenerowy właśnie tam na granicy kumasz „Bob Dyban”?
Słuchaczka radia co ma wieprzową twarz
I dobrze, że jest konieczność przeładunku, są miejsca pracy dla chcących pracować (i płacić podatki), a jakby tej pracy nie było to każdy musiałby tam być „mrówką”, czyli trudnić sie przemytem, a tak tylko co drugi…
as
Bob Dyban dopiero kaszę wytarł spod nosa w śliniak…
Bart
Czy obecnie jeżdżą tam transporty do Azji i spowrotem? Proszę o odpowiedź
Tak i wiaduktem nad Ukrainą
Spójrz na mapę i już się nie kompromituj.
Na Lubelszczyźnie ma powstać najnowocześniejszy hub przeładunkowy towarów – przed wojnom z ruskami, na Ukrainie, czy dopiero po wojnie
Ale przecież ważniejszy jest Centralny Port Komunikacyjny niż zarabianiem pieniędzy na transporcie międzynarodowym
I po co? Wąsaty zamknie granicę, Putin nie wyrazi zgody na przejazd przez Ukrainę i będzie można sobie ten hub w … wsadzić.
Moze by tak tunel… pod Wisła całkiem sprawnie poszło;)
Jak skończą przekopywać Mierzeją Wiślaną to i pod Bugiem tunel wygrzebią
HAHA. Ciekawe po co ?! To jest granica z Białorusia gdzie obowiązuje EMBARGO na towary z i do nas.
A ostatnio Ukraina nam zamknęła swoją granicę na przypływ towarów koleją do Polski z całego świata. Tak kończy polityka PiS. Doprowadzili nas do wykluczenia.
Niemcy nas nie lubią .Czesi nas nienawidza, Białorusi nas nienawidzą! Teraz doszła Ukraina. A ten rząd przecież tak wspiera Ukrainę na różnych szczeblach a oni nam tak się odwdzięczaja. O proszę.
Bardzo ryzykowna inwestycja z uwagi na położenie. Na wschodzie nigdy nie powstaną duże zakłady i strategiczne inwestycje. Zbyt blisko do Putina i Łukaszenki… Teren do Wisły ma być buforem czasowym do obrony Warszawy i reszty kraju. Takie były i zapewne są dalej założenia. Mówił o tym jeden z generałów w mediach. Suwałki, Olsztyn, Białystok i Biała Podlaska są pierwsze, które zostaną przejechane przez Rosjan w razie konfliktu… Dlatego duży obcy kapitał tam nie będzie inwestował… Taka prawda.
Ma powstać …. Jak zła UE da kasę to powstawanie , a jak nie to nie .
„55 par pociągów na dobę” nie wiedziałem że pociągi jeżdżą w parach, chyba że tylko w Małaszewiczach.
Tak bo pociągi szerokotorowe przeładowują na „normalnotorowe” bo na wschód od Polski szyny na torach mają szerzej rozstawione, dlatego mówi się o parach pociągów np. Pociąg z Chin dalej fizycznie nie pojedzie bo w UE tory węższe i przeładowują szmelc kontenerowy właśnie tam na granicy kumasz „Bob Dyban”?
I dobrze, że jest konieczność przeładunku, są miejsca pracy dla chcących pracować (i płacić podatki), a jakby tej pracy nie było to każdy musiałby tam być „mrówką”, czyli trudnić sie przemytem, a tak tylko co drugi…
Bob Dyban dopiero kaszę wytarł spod nosa w śliniak…
Czy obecnie jeżdżą tam transporty do Azji i spowrotem? Proszę o odpowiedź
… tylko ” spowrotem „