Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024
690 680 960
690 680 960

Kolejny wypadek na węźle Węglin. Matka z dziećmi w szpitalu

Po oddaniu do użytkowania nowego odcinka drogi wojewódzkiej nr 747 coraz częściej dochodzi do zdarzeń drogowych na węźle Węglin. Przyczyną jest wymuszanie pierwszeństwa przejazdu.

24 komentarze

  1. Sjongjong jong i wszystko jasne, chińskie badziewie łamię się nawet przy zderzeniu z liściem.

  2. Tak mu się dobrze zapier….ło ekspresówką ,że nie zauważył że sie skończyła

  3. Kwestią czasu jest budowa sygnalizacji jak na węźle Felin. I korki na obwodnicy 🙂

  4. Wyjazd z obwodnicy jest fatalny. Auta skręcające na obwodnice w kierunku Rzeszowa zasłaniają pojazdy poruszające się lewym pasem. Dodatkowo kierowcy jadący w stronę Lublina nie mają pasa umożliwiającego bezpieczne włączenie się do ruchu co sprawia że będzie w tym miejscu coraz więcej wypadków. Pomijam temat oznakowania który nakazuje kierowcom jadącym do Warszawy kierować się na Białystok 🙂

  5. To bylo nie pozniej jak 17:20, i suv jechal w strone belzyc. Kto wam podaje te informacje? Bylo calkiem widno jak samochody staly rozwalone,jeszcze nie bylo sluzb. Wygladalo to tak jakby jeden skrecal na Rzeszów a suv jechal za nim i ten z ekspresowki myslal ze z tylu jest czysto i wyjechal

    • Co się czepiasz? Przecież wcześniej informowano, że czas zdarzeń dopiero w 2040 roku będzie podawany co do jednej tysięcznej sekundy, a droga hamowania w milimetrach.

  6. Fatalnie zaprojektowane skrzyżowanie! Oczywiście bezpośrednia wina spoczywa na kierowcach, ale kto przy tym natężeniu ruchu projektuje taki zjazd z ekspresówki i wjazd na drogę jedno jezdniową? Można było zbudować normalne skrzyżowanie bezkolizyjne lub rondo. W tym miejscu oszczędności na typie skrzyżowania są bezmyślnością. Dokładnie ten sam błąd co na Felinie. Stać nas na ekspresówkę, ale nie stać na odpowiednie zjazdy. Tragedia!!!

    • Jak wybudują ekspresową drogę do Rzeszwa to pewnie ten zjazd bedzie miał znaczenie lokalne

      • A co się zmieni po wybudowaniu ekspresówki do Rzeszowa? To jest wjazd do Lublina od Kraśnika i Opola Lubelskiego. Kto będzie jechał w tą część miasta nadal będzie korzystał z tego węzła i dalsza część ekspresówki nic nie zmienia.

        • A dlaczego ktoś jadący od Opola musi koniecznie na tym węźle wjeżdżać do Lublina? Nie rozumiem.
          Jeśli jedzie na Czuby to tak, ale jeśli jedzie do centrum to po co przez Konopnicę?

          • Czy napisałem, że musi koniecznie tym węzłem? Nie. Ale taką funkcję pełni. Kto jak pojedzie to jego wybór. I powtórzę: „Kto będzie jechał w tą część miasta nadal będzie korzystał z tego węzła”. Dalsza część ekspresówki od Konopnicy do Rzeszowa nic nie zmienia w kwestii obciążenia węzła ruchem samochodowym. Część kierowców może w przyszłości wybrać dojazd przez budowane przedłużenie BMC, ale nie o tym były wcześniejsze wpisy. Odnosiłem się do wpisu @Asa

  7. to fakt to skrzyzowanie jest fatalne

  8. Budowa po taniości i projekt ludzi o innych zdolnościach umysłowych i teraz to wychodzi! Na sąsiednim wiadukcie chodników nie zrobili – bo jak to zostało ujęte: w konsultacjach społecznych nikt nie mówił, że trzeba … Po prostu brak słów!

  9. pojechał jak pajac z BMW

  10. Tak to jest jak projektuje się kolizyjne skrzyżowania w miejscach gdzie powinny być bezkolizyjne…
    Swoją drogą należałoby wszystkim tym, którzy brali udział w projektowaniu tego węzła (od projektanta po zatwierdzających projekt i dozór) kazać jeździć co 5 minut przez to skrzyżowanie tam i z powrotem i zmusić ich w ten sposób do obserwacji tego do jakiego bubla się przyczynili. A dobrze by było przy okazji gdyby sami się puknęli – i to nie tylko w czoło 🙂

Z kraju