Piątek, 26 kwietnia 202426/04/2024
690 680 960
690 680 960

45 komentarzy

  1. Zróbcie coś w końcu z tym łukiem !
    szkoda nie winnych ludzi.
    A tym co do prowadzają do kolizji zabierać prawko na 3 mc !

    • Zawsze tak jest że za spowodowanie kolizji z narażeniem jest zabieranie na 3-6 miesięcy.

    • Zburzyć wiadukt i wyprostować trasę , a tory puścić z tunelem .

    • Jest to droga krajowa.Na takiej trasie po przejechaniu setek kilometrów nie każdy spodziewa się nagłego hamowania,bo są to dwa bardzo ostre zakręty.Miejsce jest dobrze oznakowane ale może zmylić fakt że czarnych punktów na drodze jest wiele i nie zawsze trzeba zwolnić prawie do minimum.Zawinił kierowca ciężarówki lecz nie wieszajmy na nim psów bo każdemu może się zdarzyć coś podobnego.Zdrowia dla poszkodowanych.

  2. Cimcirymci Hu ha !

    A tyle sie mówi: U W A Ż A J T A !!!

  3. Który to w tym roku wypadek w tym miejscu?
    Znaki ograniczenia prędkości, czerwone linie, powtórzenie znaków, ostrzeżenie przed wypadkami… a i tak zawsze się znajdzie jakiś „mądrzejszy” co myśli że „taki Dżygit jak on, to z palcem w d.. weźmie zakręt z >30< z dwa razy większą prędkością". Tyle, że w Wandzinie, na śliskim, to nie tylko palec, ale i cała ręka w niczym nie pomoże przy 60km/h.

    • Mario - jeden z dwóch

      […] Jak wyjaśniali świadkowie, naczepa ciężarówki podczas hamowania zjechała na przeciwległy pas jezdni i doszło do zderzenia […]

      Jeśli się potwierdzi, to już kolejny Dżygit-tiroposkramiacz przeliczył się w ocenie „nadsterowności” swojego tyłka. Oj, przez jakiś czas już chyba nie pojeździ, bo się na siedmiu dniach w szpitalu dla ludzi z mazdy nie skończy…

      • Tutaj raczej wychodzi nierówne hamowanie osi naczepy. Jak lewa strona hamuje słabiej to leci na lewo. Jeśli oczywiście tak było. Ale żeby aż tak zarzuciło to trzeba hamulec niemalże w podłogę wcisnąć a zakręt jest tam odpowiednio oznaczony żeby z wyprzedzeniem wytracić prędkość.

        • Awaria ABS i koła zablokuje nie równe hamowanie raczej nie dobrze ze wogule miał hamulce bo jeżdżą tacy bez tarcz hamulcowych

        • Mario - jeden z dwóch

          Ze zdjęć wynikałoby, że tirek dohamowywał prawie dokładnie wchodząc w pierwszy zakręt… O ile ciągnik utrzymał się na swoje stronie to naczepa przeciągnęła się tylnym narożnikiem po oplu na jego pasie niczym cep bojowy. Wskazuje na to dziwnie poprawne ustawienie naczepy na fotce nr 2…

        • To nie kwestia nierównego hamowania, tu jest problem (tak jak praktycznie zawsze) ZBYT PÓŹNEGO hamowania, jakby jak normalny człowiek wjechał tam te 30 km/h (a nawet 35), to mało prawdopodobne, aby się to tak zakończyło.

      • To wszystko prawda winny ten i ten i jeszcze inny bezmózgi jeżdżą wszystkim od deskorolki po największe sprzęty a ruch drogowy to nie gierka tu jeden błąd i jest TRAGEDIA szanujcie się nawzajem

        • Szacunek dla ludzi którzy znają temat a te komentarze tych ekspertów to jak słuchanie 19 sami mistrzowie kierownicy

  4. wie ktoś jak to było na prawdę? naczepa zjechała na przeciwległy pas czy osobówka próbowała się wkomponować w naczepę z niewyjaśnionych przyczyn?

    • swiadek zdarzenia widzial jak przy hamowaniu naczepe sciagnelo na przeciwlegly pas. momentu zderzenia nie widzial

  5. Co z tego, że policja zatrzyma kwity, jak sąd zaraz odda.

  6. czy osoby z samochodu osobowego byli z Lubartowa

  7. Aniu poszkodowane osoby były mieszkańcami Łęcznej

  8. Na drugim zdjęciu zamazaliście dane z ciężarówki ale na 3 już się zapomniało? 😛

  9. Czy wiadomo o stanie zdrowia poszkodowanych ?

  10. Z tego co słyszałem i widzę po zdjęciach zawinił kierowca ciężarówki. Nadmierna prędkość a potem hamowanie a że widać jaka pogoda i warunki panuję na drodze przy hamowaniu zarzuciło mu przyczepę na lewą stronę skutkiem czego było potężne uderzenie naczepy w auto osobowe. W taki sam sposób pod tym wiaduktem jadąc sobie spokojnie do pracy zginął tam mój znajomy..osierocił żonę i dwójkę małych dzieci.

Z kraju