Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024
690 680 960
690 680 960

Dostała informację, że ma zaktualizować dane na koncie Netflix. Straciła sporo pieniędzy

Mieszkanka Międzyrzeca Podlaskiego otrzymała wiadomość z informacją o zaktualizowaniu danych do płatności na koncie Netflix. Kobieta weszła w link, który przekierował ją na stronę łudząco podobną do strony Netflix i wypełniła wszystkie informacje w kwestionariuszu. Finalnie straciła niemal 23 tysiące złotych.

16 komentarzy

  1. Co to ten netflix?

  2. Kolejna sytuacja tego typu. Czasami to aż trudno żałować sytuacji takich ludzi. tysiące razy jest wszędzie i wokół mówione by nie klikać w podejrzane linki. Każdego linka też można sprawdzić. Nie rozumiem takich ludzi, co nie sprawdzają linków, czy to w firmie czy to w życiu prywatnym, bez względu na to czy korzystają z jakiś usług czy nie (np. prąd). A później płacz i tragedia. A samemu się komuś oddało pieniądze. Nie potrafię tego pojąć.

  3. Alyna blądyna (studętka)

    Finalnie straciła niemal 23 tysiące złotych, bo miała, bo głupia była, to straciła.
    Teraz tylko pretensje do rodziców bo móżdżku za mało, zrobili (albo wcale nie zrobili).

  4. Ludzie mają za dużo pieniędzy i rozdają na lewo i prawo.

  5. Fajne zdjęcie ?

  6. Na przyszłość mieszkanka Międzyrzeca Podlaskiego ustawi sobie limity dzienne na karcie.

  7. ni mloda ni stara 43 i dala sie zrobic jak dziecko

  8. No cóż głupole i głupolki w akcji. Prymityw umysłowy zawsze wlezie w swoje szambo, bo może. Nie szkoda.

  9. mieszkanka miedzyrzeca i wszystko jasne

  10. Jestem zainteresowany serwisem VOD ale nie mogę znaleźć takiego do którego nie musiał bym podpinać karty płatniczej a mógł bym zapłacić jakimś przelewem nawet na rok z góry.

Z kraju