Policjanci prowadzący czynności na miejscu wypadku w Kluczkowicach przekazali szczegóły tego zdarzenia. W wyniku czołowego zderzenia dwóch pojazdów osobowych łącznie do szpitala trafiły cztery osoby. Droga przez pewien czas w rejonie wypadku była zablokowana.
Co prawda do szpitala tylko trafiły cztery osoby, ale za to zajęcie miało ze 40-60 osób.
I bardzo dobrze, niech ludzie zarabiają na chleb nasz powszedni.
Adrian
Sprawca miał przewagę przewagę dzięki technice, ale jednocześnie był w gorszej sytuacji z powodu głupoty.
,.,.,.,.,.,.,.,.,.fsb
Franiu dawaj , że to wina marki Audi
Franio
Co mam pisać, jak w artykule to jest napisane? Sprawcą jest Kierujący z zespołem aŁdi. A ponadto poruszał się on pojazdem marki aŁdi. Często oba chodzą w parze.
noo
Za wolno jechał i przewaga dzięki technice w takich przypadkach nie działa. P.s. Jeżeli widzicie, że ktoś z waszej rodziny lub najbliższego otoczenia ma zamiar kupić ałdi lub bmfu to należy wiedzieć, że głowa u takiej osoby nie pracuje prawidłowo i należy interweniować.
burok
Cztery 0000 i wszystko jasne.
Marian
Jasne, że Taki D#bil cos napisze!
,.,.,.,.,.,.,.,.,.fsb
Ludzie jeżdżę Audi od 7 lat, codziennie robię tak średnio 50 km i bezwypadkowo,bezkolizyjnie,a czemu tak bo zgrywam cwaniaka gdy są ku temu warunki ,a poza tym to jeżdżę na zasadzie -mam gdzieś przepisy ruchu drogowego .Dla mnie liczy się jedynie to abym nie miał kolizji i wypadku i jeśli mogę to zapobiegamy przed kolizją i wypadkami innych -patrzac w lusterka i reagując na błędy innych i ich brawurę,czasem mam odrobinę szczęścia ,bo różnie to bywa jak masz dobre opony i hamulce,a w zimie czy polzimie hamujemy pulsacyjnie nawet z ABS i nie wykonujemy w ogóle ruchów kierownicą,chyba , że jedziemy 30 km/h
,.,.,.,.,.,.,.,.,.fsb
Nigdy nie popadamy w rutynę ,bo może być niewidzialny lód,sarna,,a jak ktoś zaśnie z naprzeciwka,albo będzie jechał upojony alkoholem czy narkotykami ,to i taki cwaniak jak ja nic nie poradzi.
Franio
zapomniałeś o wbiegających staruszkach
,.,.,.,.,.,.,.,.,.fsb
A jak jest zakręt,to się ocenia czy można go przyciąć,patrzy się jaka jest nawierzchnią,czy jest nachylenie,dopasowuje się to do stanu własnych opon i zasada jest jedna że pokonujemy zakręt przy samym krawężniku asfaltu ,bo nawet jeśli nas lekko przesunie w lewo ,to zdążymy wyjść na prostą
,.,.,.,.,.,.,.,.,.fsb
I zero ruchu kierownicą
,.,.,.,.,.,.,.,.,.fsb
Ludzie macie oczy patrzcie w lusterka ,wchodzisz w zakręt patrz na nawierzchnię i na pobocze i las ,ale też patrz co co wyskakuje zza zakrętu czy to wielki tir,czy mała osobówką,czy pieszy,a jeszcze przed tobą może być rower czy cokolwiek na twoim pasie
Co prawda do szpitala tylko trafiły cztery osoby, ale za to zajęcie miało ze 40-60 osób.
I bardzo dobrze, niech ludzie zarabiają na chleb nasz powszedni.
Sprawca miał przewagę przewagę dzięki technice, ale jednocześnie był w gorszej sytuacji z powodu głupoty.
Franiu dawaj , że to wina marki Audi
Co mam pisać, jak w artykule to jest napisane? Sprawcą jest Kierujący z zespołem aŁdi. A ponadto poruszał się on pojazdem marki aŁdi. Często oba chodzą w parze.
Za wolno jechał i przewaga dzięki technice w takich przypadkach nie działa. P.s. Jeżeli widzicie, że ktoś z waszej rodziny lub najbliższego otoczenia ma zamiar kupić ałdi lub bmfu to należy wiedzieć, że głowa u takiej osoby nie pracuje prawidłowo i należy interweniować.
Cztery 0000 i wszystko jasne.
Jasne, że Taki D#bil cos napisze!
Ludzie jeżdżę Audi od 7 lat, codziennie robię tak średnio 50 km i bezwypadkowo,bezkolizyjnie,a czemu tak bo zgrywam cwaniaka gdy są ku temu warunki ,a poza tym to jeżdżę na zasadzie -mam gdzieś przepisy ruchu drogowego .Dla mnie liczy się jedynie to abym nie miał kolizji i wypadku i jeśli mogę to zapobiegamy przed kolizją i wypadkami innych -patrzac w lusterka i reagując na błędy innych i ich brawurę,czasem mam odrobinę szczęścia ,bo różnie to bywa jak masz dobre opony i hamulce,a w zimie czy polzimie hamujemy pulsacyjnie nawet z ABS i nie wykonujemy w ogóle ruchów kierownicą,chyba , że jedziemy 30 km/h
Nigdy nie popadamy w rutynę ,bo może być niewidzialny lód,sarna,,a jak ktoś zaśnie z naprzeciwka,albo będzie jechał upojony alkoholem czy narkotykami ,to i taki cwaniak jak ja nic nie poradzi.
zapomniałeś o wbiegających staruszkach
A jak jest zakręt,to się ocenia czy można go przyciąć,patrzy się jaka jest nawierzchnią,czy jest nachylenie,dopasowuje się to do stanu własnych opon i zasada jest jedna że pokonujemy zakręt przy samym krawężniku asfaltu ,bo nawet jeśli nas lekko przesunie w lewo ,to zdążymy wyjść na prostą
I zero ruchu kierownicą
Ludzie macie oczy patrzcie w lusterka ,wchodzisz w zakręt patrz na nawierzchnię i na pobocze i las ,ale też patrz co co wyskakuje zza zakrętu czy to wielki tir,czy mała osobówką,czy pieszy,a jeszcze przed tobą może być rower czy cokolwiek na twoim pasie