Bardzo duży odzew przyniosła zbiórka podpisów pod listami poparcia mieszkańców dla poprowadzenia niechcianej przez nich inwestycji przez teren sąsiedniego powiatu. Jednocześnie protestujący wciąż się nie poddają i zapowiedzieli kolejną pikietę.
Przyjmują bacę do spółdzielni i pytają:
– Baco, dosz krowę do spółdzielni?
– Dom.
– A konia dosz?
– Dom.
– A owce dosz?
– Nie dom.
– Dlaczego?
– Bo mom.
Bailey
Piękna kolej w planach Warszawa – Lublin – Zamość, to do Chełma kierować pytam sie po co ?
Józew F.
Bo lokalni specjaliści wiedzą lepiej…
Bailey
Chłopom się w głowach pomieszało, blokować wielo miliardową inwestycję żeby jakiś stolarz albo blacharz mógł walczyć z komarami. Tym bardziej żenującym jest fakt że za wszystko dostaną w cenie ekwiwalent pieniężny.
night_rider
Krasnystaw jak odda te inwestycję zostanie w czarnej D…pie lubelszczyzny. Będziemy się cieszyć skansenem, do którego pies z kulawą noga nie zajrzy. Ostatni gasi światło. Ciekawe jakie będą protesty przy budowie s17. Bo też pewnie chłopy nie dadzą po swojej ojcowiźnie.
Bailey
Tutaj akurat samorząd Krasnystaw nie wiele ma dogadania, to raczej decyzje zapadają na szczeblach centralnych.
aaassd
ciekawe ilu głosowało na złodziei PISwskich ?ha ha aby na POprzedników nieudacznicy potrafią zganiać
Andrzej
A co to ma do rzeczy na kogo głosowali trollu pełowski.
Maniek
Szybka kolej do Zamościa i Tomaszowa by się przydała. A Krasnystaw można ominąć szerokim łukiem jak nie chcą. Inna sprawa że ten CPK to jedna wielka mrzonka. Za to z prezesem i zarządem pobierającym realne „wynagrodzenie”. A ludzie napalają się jak szczerbaty na suchara.
Bailey
Jakie Krasnystaw nie chcą ? To okoliczny rolnicy mało rolni tak protestują.
Andrzejjj Tee.
Nie jestem co prawda z Krasnego, ale słyszałem, że w samym Krasnymstawie ponad 100 domów do wyburzenia, nie wspominając o przeciętnym na pół mieście, a to powoduje, że trzeba szukać nowych rozwiązań typu wiadukty itp. by móc przedostać się z jednej strony miasta na drugą. I ta sprawa z jeziorem. Jak to powstanie w kształcie zwłaszcza zaproponowanym przez CPK to będzie w mieście niezły…bałagan. A kolej ze Lwowa i tak w mieście się nie będzie zatrzymywała. Ale tak jak mówię nie jestem z Krasnego, słyszałem to od ludzi zagrożonych tą inwestycją. Może w rzeczywistości wygląda to inaczej.
Dziadek ze Slamsowa
Sugerujesz, XYZ, że „bracia” oddadzą nam Lwów i zaistnieje konieczność zatrzymywanie się pociągów w Krasnymstawie ???
Tak pięknie to chyba nie będzie…
Bailey
Panie kochany ta linia w terenie miasta jako dodatkowa druga ma przebiegać obok istniejącej już równolegle. Poza miastem to zahacza o rolnicze działki i budynki gospodarcze w też domu. Jakie ”przecięte na pół miasto” ? No sorry..
Daniel
Do Zamościa czy Tomaszowa kolej też musi się jakoś dostać. Koło Zamościa też są protesty.
Wojciech61
No i git. Chce Chełm niech ma. Do Zamościa i Tomaszowa wcale nie musi iść szybka kolej. Zbyt duży opór, zbyt duże protesty społeczne. Ważne żeby S17 przez Zamość do granicy zrobili. A z koleją to należy poprawiać i modernizowac istniejące połączenia na tyle, na ile to możliwe np. zrobić wreszcie tę łącznice w Zawadzie i skrócić czas przejazdu do Lublina. A w Lublinie jak ktoś będzie chciał to niech się przesiada na KDP do Warszawy czy do Wrocławia.
XYZ
Ale to Krasnystaw nie chce , Zamość i Tomaszów Chce ,
Do Chełma nie będzie żadnej szybkiej kolei nigdy , szybka kolej pójdzie przez Zamość i ominie ten ciemnogród o nazwie Krasnystaw
To Zamość będzie miał i S17 i szybką kolej , Chełm tylko S12
Maxwell
Nie nie nie żadnej kolei do Chełma , tylko przez Zamość, to miasto ma ogromny potencjał na szlaku Warszawa Lwów, S17 DK74 CPK przez Zamość nie przez Chełm
Elya
Widzę, że zawód: „protestant” będzie się miał dobrze.
To kiedy casting ?
XYZ
Już po potokach PKP otrzymało od Unii kasę na studium wykonalności na modernizację linii istniejącej do Chełma do zaledwie prędkości uwaga … 160km/h hahahaha , to nic w porównaniu do szprych
Także wariant chełmski odpada, najlepiej ominąć Krasnystaw i po kłopocie, Zamość i Tomaszów Lubelski są za Szprychą nr 5, to tylko gmina Zamość coś hałasuje i to w Zwodnem
Przyjmują bacę do spółdzielni i pytają:
– Baco, dosz krowę do spółdzielni?
– Dom.
– A konia dosz?
– Dom.
– A owce dosz?
– Nie dom.
– Dlaczego?
– Bo mom.
Piękna kolej w planach Warszawa – Lublin – Zamość, to do Chełma kierować pytam sie po co ?
Bo lokalni specjaliści wiedzą lepiej…
Chłopom się w głowach pomieszało, blokować wielo miliardową inwestycję żeby jakiś stolarz albo blacharz mógł walczyć z komarami. Tym bardziej żenującym jest fakt że za wszystko dostaną w cenie ekwiwalent pieniężny.
Krasnystaw jak odda te inwestycję zostanie w czarnej D…pie lubelszczyzny. Będziemy się cieszyć skansenem, do którego pies z kulawą noga nie zajrzy. Ostatni gasi światło. Ciekawe jakie będą protesty przy budowie s17. Bo też pewnie chłopy nie dadzą po swojej ojcowiźnie.
Tutaj akurat samorząd Krasnystaw nie wiele ma dogadania, to raczej decyzje zapadają na szczeblach centralnych.
ciekawe ilu głosowało na złodziei PISwskich ?ha ha aby na POprzedników nieudacznicy potrafią zganiać
A co to ma do rzeczy na kogo głosowali trollu pełowski.
Szybka kolej do Zamościa i Tomaszowa by się przydała. A Krasnystaw można ominąć szerokim łukiem jak nie chcą. Inna sprawa że ten CPK to jedna wielka mrzonka. Za to z prezesem i zarządem pobierającym realne „wynagrodzenie”. A ludzie napalają się jak szczerbaty na suchara.
Jakie Krasnystaw nie chcą ? To okoliczny rolnicy mało rolni tak protestują.
Nie jestem co prawda z Krasnego, ale słyszałem, że w samym Krasnymstawie ponad 100 domów do wyburzenia, nie wspominając o przeciętnym na pół mieście, a to powoduje, że trzeba szukać nowych rozwiązań typu wiadukty itp. by móc przedostać się z jednej strony miasta na drugą. I ta sprawa z jeziorem. Jak to powstanie w kształcie zwłaszcza zaproponowanym przez CPK to będzie w mieście niezły…bałagan. A kolej ze Lwowa i tak w mieście się nie będzie zatrzymywała. Ale tak jak mówię nie jestem z Krasnego, słyszałem to od ludzi zagrożonych tą inwestycją. Może w rzeczywistości wygląda to inaczej.
Sugerujesz, XYZ, że „bracia” oddadzą nam Lwów i zaistnieje konieczność zatrzymywanie się pociągów w Krasnymstawie ???
Tak pięknie to chyba nie będzie…
Panie kochany ta linia w terenie miasta jako dodatkowa druga ma przebiegać obok istniejącej już równolegle. Poza miastem to zahacza o rolnicze działki i budynki gospodarcze w też domu. Jakie ”przecięte na pół miasto” ? No sorry..
Do Zamościa czy Tomaszowa kolej też musi się jakoś dostać. Koło Zamościa też są protesty.
No i git. Chce Chełm niech ma. Do Zamościa i Tomaszowa wcale nie musi iść szybka kolej. Zbyt duży opór, zbyt duże protesty społeczne. Ważne żeby S17 przez Zamość do granicy zrobili. A z koleją to należy poprawiać i modernizowac istniejące połączenia na tyle, na ile to możliwe np. zrobić wreszcie tę łącznice w Zawadzie i skrócić czas przejazdu do Lublina. A w Lublinie jak ktoś będzie chciał to niech się przesiada na KDP do Warszawy czy do Wrocławia.
Ale to Krasnystaw nie chce , Zamość i Tomaszów Chce ,
Do Chełma nie będzie żadnej szybkiej kolei nigdy , szybka kolej pójdzie przez Zamość i ominie ten ciemnogród o nazwie Krasnystaw
To Zamość będzie miał i S17 i szybką kolej , Chełm tylko S12
Nie nie nie żadnej kolei do Chełma , tylko przez Zamość, to miasto ma ogromny potencjał na szlaku Warszawa Lwów, S17 DK74 CPK przez Zamość nie przez Chełm
Widzę, że zawód: „protestant” będzie się miał dobrze.
To kiedy casting ?
Już po potokach PKP otrzymało od Unii kasę na studium wykonalności na modernizację linii istniejącej do Chełma do zaledwie prędkości uwaga … 160km/h hahahaha , to nic w porównaniu do szprych
Także wariant chełmski odpada, najlepiej ominąć Krasnystaw i po kłopocie, Zamość i Tomaszów Lubelski są za Szprychą nr 5, to tylko gmina Zamość coś hałasuje i to w Zwodnem