Niedziela, 05 maja 202405/05/2024
690 680 960
690 680 960

50 sygnalizacji w jednym miejscu. Zaczyna działać system zarządzania ruchem

Dobiegają końca prace nad systemem zarządzania ruchem w Lublinie. Centrum Sterowania Ruchem będzie zbierać dane z blisko 50 sygnalizacji świetlnych i planowana jest rozbudowa o następne skrzyżowania.

22 komentarze

  1. A ja patrząc na zdjęcie stwierdzam, że system nie działa. No chyba że od teraz stoimy na zielonym a jedziemy na czerwonym.

  2. Powinno się zrobić śledztwo na podstawie tego zdjęcia i kierowcy autobusu,który przewozi 50 osób odebrać prawo jazdy.Ale kogo w MPK czy Policji to obchodzi. Ot taki przejazd na późnym pomarańczowym.

    • Gdybyś ty chociaż wiedział ile czasu potrzebuje autobus żeby sie wdrapać na skrzyżowanie.
      Myślisz dziecko to to tak jak twój rower po chodniku?
      Ten system jak widzę w komentarzach jest jeszcze nie dopracowany i działa nie najlepiej. Przekonam się o tym osobiście w poniedziałek.
      A tak BTW, uważaj żeby ktoś na Ciebie nie doniósł….

  3. A ja wam radze wsiadzcie do samochodu i jezdzijcie 8 godzin zobaczymy czy nie popelnicie zadnego bledu

  4. A ja miałem się okazję przekonać wczoraj na Al. Kraśnickiej że system nie działa tak jak należy albo ujmując to inaczej nie widać żeby sygnalizacja była w jakikolwiek sposób zsynchronizowana i jak się stało na każdych światłach tak się stoi.. Jechałem od strony Kraśnika. Pierwsze czerwone złapałem na węglinie przy kościele i dojeżdżając do każdego skrzyżowania z przepisową 50 lapałem się na czerwone światło.

    • to normalne prawie w całym tubtinie, jazda zgodna z przepisami jest karana czerwoną falą – na zieloną falę załapiesz się jeśli jedziesz 100-120 km/h

    • wszystko się zgadza… żeby złapać zielone musisz jechać ok 90 wtedy Policja Cię może złapać będzie mandat i „system zadziała”

  5. dopóki kierowcy nie zaczną skupiać się na skrzyzowaniach to korki i tak będą. Sygnalizator nadaje pomarańczowe – mozna się przygotować i gdy jest zielone ruszać, niestety lubelscy kierowcy wolą grzebać w nosie i ruszać kilka sekund po zmianie swiatła, przez co zamiast przejechac 10 samochodów – zmiesci ich się tylko 6 i macie odpowiedz skąd korki w lublinie…

    • bo zamiast robić jakieś ITS taniej i lepiej byłoby zamontować sekundniki…

    • a gdzie ty widziałeś pomarańczowe między czerwonym a zielonym? między zielonym a czerwonym owszem, ale nie odwrotnie

      • Jako pieszemu wystarczą ci dwa kolory. Pulsujące zielone to jak pomarańczowe dla kierowcy, więc nie właż na przejście. Gdy rodzice będą cię odwozili do szkoły, przyjrzyj się dobrze, z uwagą, sygnalizatorom. Może dostrzeżesz pomarańczowe między czerwonym a zielonym, choć możliwe , że twój mózg może tego nie zauważyć. Przy powolnym myśleniu to się zdarza. Z uzyskaniem uprawnień będziesz miał kłopoty. Neurolog nie pozwoli.

        • W programie „Uwaga pirat” pokazano już uprawnionego, który o świetle żółtym mówił, różowe.
          Jemu neurolog jak widać, pozwolił 🙂

      • W niektorych krajach sa pomaranczowe dla pieszych ale … nawet migajace pomaraczowe:P

  6. Prawdopodobnie redakcja wstawiła zdjęcia jako poglądowe a dotyczyło tego samego skrzyżowania. Zdjęcie oraz filmik z rejestratora jazdy było już publikowane w dużo wcześniejszym artykule i dotyczyło rzekomego wjazdu autobusów MPK na czerwonym świetle. Wystarczy poszperać. A jak będzie naprawdę … zobaczymy w praktyce. Może wydłużą czas lewoskrętu z A. Solidarności w Dolną 3-Maja.

  7. ja juz cos kiedys pisałem cos na temat tego skrzyzowania skad ten problem to zdjecie swietnie to przedstawia a jakbyscie znali cykle to przestalibyscie pistac takie rzeczy jak zabranie prawa jazdy

  8. hehe, czemu zdjęcie się zmieniło ? 😀
    był telefon od najwyższych władz ? 😉

    na tym skrzyżowanie to częsty widok, nie wiem czy źle ustawiony sygnalizatory czy tak po prostu jeżdżą.

  9. czasami jadąc przez miasto mam wrażenie, ze ta osoba co projektowała ten układ świateł nie kocha swojej matki, he

  10. nie wiem gidze rzekomo ten system działa, bo generalnie np. na Kraśnickiej jakby nie jechać to jest prawie na całej ulicy czerwona fala, raz jechałem 90-100 i udawało mi się złapać zielone, ale gdy jadę w nocy, np. o 1 i nie ma ruchu to przejeżdżam na czerwonym, jadę 70… przecież nie będę na każdych światłach w nocy stawał, co za debil to ustawiał?