Uwierzył w zieloną falę albo nie odnotował faktu że światła już działają 😛
Greg
Miasto inspiracji świateł. Na każdej ulicy światła co 20m! Trzeba sie bardziej skupiać na sygnalizacji bo zielona fala w lublinie nie istnieje niż na tym co sie dzieje na drodze.
Piotr87
To była tylko kwestia czasu…nie wiem po co i kto miał w tym cel, żeby w tym miejscu powstały światła. Dopóki ich nie było, z reszta nawet jak już były ale niewlaczone to ruch byl płynny i nnieje stanowił żadnego zagrożenia. A teraz kolejki, korki i wypadki. Mieszkam w tym miejscu od blisko 30stu lat i dla mnie to największa głupota, ale oczywiście ktoś jakiś cel w tym miał bo w naszym kraju nic sie nie dzieje bezinteresownie.
ałtor
Jakto kto? Deweloper „zalobbował”.
kajo696
Makdom z naprzeciwka
JAn
Trzeba postawić światła. A nie, tam juz są… które to na odcinku 200m ?
d
Mówią, że zielona fala nie istnieje. Kiedy mam zielone na wiadukcie na Warszawskiej to jak chcę przejechać na zielonym na Zbożowej to po prostu jadę 90-tką. Trzeba zwyczajnie wyczuć poziom inteligencji systemu w danym miejscu.
8888
Oooo… Tototo…;) święta racja 😉
Na Zelwerowicza to samo… Między Koncertową i Choiny jest 300m drogi, są 3 sygnalizacje i jak się chce przejechać te 300m na zielonym to niestety 90-100km/h trza mieć. :/
Kaja
Uważaj bo na Warszawskiej jest 40 /godz a 90 jadąc igrasz z utrata prawa jazdy. Twój wybór, a moje zyczenie abys wpadł bo jazda w nocy z taka prędkością ludziom pod oknami jest zabroniona. Do życzeń zapewne dolaczy masa mieszkańców, a to zwiększa twoje szanse na kłopoty.
x
proponuję ustawić na Warszawskiej 5 progów zwalniających, najlepiej tuż pod twoimi oknami.
kto to w ogóle słyszał, żeby jeździć szybko ?? pod górę to najlepiej na 1 biegu, wtedy masz pewność, że spalin wystarczy dla twojego raka, nawet jeśli go jeszcze nie masz.
rustykalna limuzyna
i zlotowa ma za swoje hehe
Złotówa
Ciekawe czy byś to samo napisał baranie jakbyś był pasażerem.
JAn
gorszy sort nie otrzymuje 500+ i nie stać go na sałate
Erwin
Ten gorszy sort też bierze 500+. Także nie wyszło ci.
pasażer
A ja odnoszę wrażenie (jak znam życie) – sałaciarz nie jest bez winy
8888
TAM POWINNY BYĆ ŚWIATŁA 😉
Swoją drogą co teraz napiszą zwolennicy ŚWIATEŁ co 100m ??
8888
Oczywiście w żadnym wypadku nie rozgrzesza to pseudoKIEROWCY z olewania sygnalizacji !!!
Mógł przecież zabić czyjaś rodzinę chwast
Pizza Driver
Proszę wybrać się wieczorem na te skrzyżowania i popatrzeć jak wygląda zmiana świateł. Czerwone zapala się dla jadących Drogą Męczenników Majdanka, nikt nie skręca z tej ulicy w prawo ani w lewo a z bocznych uliczek nikt nie wyjeżdża nie przechodzi żaden pieszy. Dla pieszych zapala się zielone chociaż nikt nie nacisnął przycisku.
Dlaczego wstrzymywany jest w takim przypadku ruch dla jadących D.M.Majdanka? Po co ten cyrk. Pieszy cieszy się, że nacisnął przycisk i zaraz zapali się dla niego zielone a tak naprawdę nic nie przyspieszy ani nie uaktywni włączenie się zielonego.
Powinno być tak, że zielone np. dla skręcających w lewo z głównej ulicy albo wjeżdżających na główną zapala się tylko wtedy gdy pojazd oczekuje przed sygnalizatorem. Ale do tego potrzebne są pętle indukcyjne a tam niczego takiego nie ma. I tak jest na większości skrzyżowań. Zapala się zielone dla lewoskrętów chociaż nikt nie skręca, a w tym czasie z przeciwka mają czerwone bo czekają aż przejadą ci pierwsi pomimo tego, że nikt nie skręca. To jest inteligentne sterowanie ruchem?
Cwaniaki ” wygrywają ” przetarg na modernizację – instalację świateł , a potem robią Ratusz – Miasto w BAMBUCHO i instalują system tanim kosztem zaoszczędzając na drogich podzespołach t.j. pętle indukcyjne .
teoretyk
pętle nic nie dadzą jak ludzie stają 5-6 metrów przed linią zatrzymania bo lepiej sygnalizator widać, pętle to te krzywe prostokąty „wylane ze smoły”, trzeba na nie najechać najlepiej całym samochodem, ostatnio na drodze mm dojeżdżałem prawym pasem do skrzyżowania, a na obu lewych pasach już stali mistrzowie startu ale obaj o długość samochodu do tyłu, żeby startować jak zapali się żółte, jak będziecie tak jeździć to nie będzie zielonej fali, jak będziecie jeździć 90km/h po mieście to też nie będzie zielonej fali,
MałaMi
To była kwestia czasu, najgłupsze światła w Lublinie. Co jasną ch.lerę oni je tam postawili? Przecież to nie ma w ogóle żadnego sensu, światła co parę matrów. Jakaś masakra
Kaja
A nie przyszło ci do głowy że kierowcy to nie jedyni uczestnicy ruchu, są jeszcze piesi i rowerzyści których prawa do niedawna były ignorowane. Kierowcy…. w miescie wygodnie dla Was to JUŻ BYŁO. Przy takiej masakrycznej ilości aut w Lublinie jedyna właściwą polityka jest zacheta aby część z was zrezygnowała z poruszania się autem po miescie i stąd planowane buspasy , ścieżki rowerowe i więcej miejsca i przestrzeni dla pieszych. Chodniki z definicji służą pieszym o czym część kierowców zapomina. Ale ja jak tylko mam okazję chętnie im o tym przypomnę aktywując SM
Damian
Nie rozumiem komentujących którzy piszą, ze światła w tamtym miejscu są bez sensu.
Nawet jeśli mają rację to co to wnosi do sprawy?
To wina kierowcy który zignorował sygnalizację, tyle w temacie.
Uwierzył w zieloną falę albo nie odnotował faktu że światła już działają 😛
Miasto inspiracji świateł. Na każdej ulicy światła co 20m! Trzeba sie bardziej skupiać na sygnalizacji bo zielona fala w lublinie nie istnieje niż na tym co sie dzieje na drodze.
To była tylko kwestia czasu…nie wiem po co i kto miał w tym cel, żeby w tym miejscu powstały światła. Dopóki ich nie było, z reszta nawet jak już były ale niewlaczone to ruch byl płynny i nnieje stanowił żadnego zagrożenia. A teraz kolejki, korki i wypadki. Mieszkam w tym miejscu od blisko 30stu lat i dla mnie to największa głupota, ale oczywiście ktoś jakiś cel w tym miał bo w naszym kraju nic sie nie dzieje bezinteresownie.
Jakto kto? Deweloper „zalobbował”.
Makdom z naprzeciwka
Trzeba postawić światła. A nie, tam juz są… które to na odcinku 200m ?
Mówią, że zielona fala nie istnieje. Kiedy mam zielone na wiadukcie na Warszawskiej to jak chcę przejechać na zielonym na Zbożowej to po prostu jadę 90-tką. Trzeba zwyczajnie wyczuć poziom inteligencji systemu w danym miejscu.
Oooo… Tototo…;) święta racja 😉
Na Zelwerowicza to samo… Między Koncertową i Choiny jest 300m drogi, są 3 sygnalizacje i jak się chce przejechać te 300m na zielonym to niestety 90-100km/h trza mieć. :/
Uważaj bo na Warszawskiej jest 40 /godz a 90 jadąc igrasz z utrata prawa jazdy. Twój wybór, a moje zyczenie abys wpadł bo jazda w nocy z taka prędkością ludziom pod oknami jest zabroniona. Do życzeń zapewne dolaczy masa mieszkańców, a to zwiększa twoje szanse na kłopoty.
proponuję ustawić na Warszawskiej 5 progów zwalniających, najlepiej tuż pod twoimi oknami.
kto to w ogóle słyszał, żeby jeździć szybko ?? pod górę to najlepiej na 1 biegu, wtedy masz pewność, że spalin wystarczy dla twojego raka, nawet jeśli go jeszcze nie masz.
i zlotowa ma za swoje hehe
Ciekawe czy byś to samo napisał baranie jakbyś był pasażerem.
gorszy sort nie otrzymuje 500+ i nie stać go na sałate
Ten gorszy sort też bierze 500+. Także nie wyszło ci.
A ja odnoszę wrażenie (jak znam życie) – sałaciarz nie jest bez winy
TAM POWINNY BYĆ ŚWIATŁA 😉
Swoją drogą co teraz napiszą zwolennicy ŚWIATEŁ co 100m ??
Oczywiście w żadnym wypadku nie rozgrzesza to pseudoKIEROWCY z olewania sygnalizacji !!!
Mógł przecież zabić czyjaś rodzinę chwast
Proszę wybrać się wieczorem na te skrzyżowania i popatrzeć jak wygląda zmiana świateł. Czerwone zapala się dla jadących Drogą Męczenników Majdanka, nikt nie skręca z tej ulicy w prawo ani w lewo a z bocznych uliczek nikt nie wyjeżdża nie przechodzi żaden pieszy. Dla pieszych zapala się zielone chociaż nikt nie nacisnął przycisku.
Dlaczego wstrzymywany jest w takim przypadku ruch dla jadących D.M.Majdanka? Po co ten cyrk. Pieszy cieszy się, że nacisnął przycisk i zaraz zapali się dla niego zielone a tak naprawdę nic nie przyspieszy ani nie uaktywni włączenie się zielonego.
Powinno być tak, że zielone np. dla skręcających w lewo z głównej ulicy albo wjeżdżających na główną zapala się tylko wtedy gdy pojazd oczekuje przed sygnalizatorem. Ale do tego potrzebne są pętle indukcyjne a tam niczego takiego nie ma. I tak jest na większości skrzyżowań. Zapala się zielone dla lewoskrętów chociaż nikt nie skręca, a w tym czasie z przeciwka mają czerwone bo czekają aż przejadą ci pierwsi pomimo tego, że nikt nie skręca. To jest inteligentne sterowanie ruchem?
Cwaniaki ” wygrywają ” przetarg na modernizację – instalację świateł , a potem robią Ratusz – Miasto w BAMBUCHO i instalują system tanim kosztem zaoszczędzając na drogich podzespołach t.j. pętle indukcyjne .
pętle nic nie dadzą jak ludzie stają 5-6 metrów przed linią zatrzymania bo lepiej sygnalizator widać, pętle to te krzywe prostokąty „wylane ze smoły”, trzeba na nie najechać najlepiej całym samochodem, ostatnio na drodze mm dojeżdżałem prawym pasem do skrzyżowania, a na obu lewych pasach już stali mistrzowie startu ale obaj o długość samochodu do tyłu, żeby startować jak zapali się żółte, jak będziecie tak jeździć to nie będzie zielonej fali, jak będziecie jeździć 90km/h po mieście to też nie będzie zielonej fali,
To była kwestia czasu, najgłupsze światła w Lublinie. Co jasną ch.lerę oni je tam postawili? Przecież to nie ma w ogóle żadnego sensu, światła co parę matrów. Jakaś masakra
A nie przyszło ci do głowy że kierowcy to nie jedyni uczestnicy ruchu, są jeszcze piesi i rowerzyści których prawa do niedawna były ignorowane. Kierowcy…. w miescie wygodnie dla Was to JUŻ BYŁO. Przy takiej masakrycznej ilości aut w Lublinie jedyna właściwą polityka jest zacheta aby część z was zrezygnowała z poruszania się autem po miescie i stąd planowane buspasy , ścieżki rowerowe i więcej miejsca i przestrzeni dla pieszych. Chodniki z definicji służą pieszym o czym część kierowców zapomina. Ale ja jak tylko mam okazję chętnie im o tym przypomnę aktywując SM
Nie rozumiem komentujących którzy piszą, ze światła w tamtym miejscu są bez sensu.
Nawet jeśli mają rację to co to wnosi do sprawy?
To wina kierowcy który zignorował sygnalizację, tyle w temacie.