Środa, 01 maja 202401/05/2024
690 680 960
690 680 960

Ul. Koryznowej: Zderzył się z nauką jazdy. Jedna osoba w szpitalu

Samochód nauki jazdy zatrzymał się, kierowca jadącego z tyłu forda nie zdążył zahamować. Kolejne groźne zdarzenie drogowe w Lublinie.

26 komentarzy

  1. pewnie instruktor, bo nie musi zapinać pasów

  2. Wiadomo z jakiej szkoły jazdy była Skoda?

    • Jak widzialm to napewno OSIOR

      • Jak osior to nic dziwnego. Jeżdże do lubartowa i nie widziałem nigdzie inndziej w rykach,radzyniu, parczewie takiej uprzejmości wobec pieszych. Nadgorliwie zapraszają pieszych na przejście , przez co przyjadą do miasta i zapraszają na przejście pieszego ,co jest dla owego pieszego tak naprawde niebezpieczne. Jest mnóstwo potrąceń przez takich w d..e uprzejmych na przejściu. P.s. 18 lat temu instruktor mi wmawiał : niezapraszaj pieszego na przejście.!!! I tego sie trzymam.

        • Tylko że pieszy ma takie samo prawo skorzystać z przejścia jak ty z drogi a tobie co przeszkadza zatrzymać się na chwilę…. ach tak, ty jesteś z tych mocno spóźniony, którzy się wiecznie spieszą

          • Niedorozwinięty System Zarządzania Ruchem

            Do Uprzejmy: Tak naprawdę, to kierowcy którzy nie zatrzymują się przed przejściem na drodze co najmniej dwupasmowej czasem ratują życie pieszym. Miałem 3 sytuacje na przejściu dla pieszych, kiedy pieszy omal nie zginął przez to że się zatrzymałem. Typowy scenariusz: zatrzymuję się, aby ustąpić pieszemu BARAN1 (kierowca na pasie obok) z różnych powodów nie zatrzymuje się i przecina przejście, BARAN2 (pieszy) nawet nie myśli spojrzeć, czy na drugim pasie nic nie jedzie tylko wchodzi pewnie na przejście jak gdyby nie istnieli kierowcy, którzy się w takiej sytuacji nie zatrzymują a oni sami mieli 9 żyć (no bo on ma pierwszeństwo…). Ale żeby to zrozumieć trzeba mieć prawo jazdy i trochę pojeździć.

            Miałem też kiedyś sytuację, kiedy wracałem od mechanika (który „naprawiał” mi układ hamulcowy). Kierowca na lewym pasie zatrzymał się przed przejściem, a mi dzięki partaczowi zabrakło hamulców (gdy wcisnąłem pedał hamulca pękł przewód elastyczny przy jednym z kół). Nie miałem hamulców, a pieszy pewnie wszedł na przejście. Zrobiłem co mogłem: trąbiłem żeby go ostrzec (nie słyszał – miał słuchawki…), zaciągnąłem ręczny i ostro zredukowałem bieg. Minąłem go na milimetry, i gdybym jechał szybciej niż 60, to mogłoby już człowieka nie być…

  3. pewnie rozmawiał przez telefon lub wsadził ślepie w faktury.

    • No i co? A ty [] nie nadajesz się za kierownice, widuję takich co jadąc 50 na godzinę powodują wypadki….

  4. Osior

  5. Instruktor nie musi zapinac pasow, ale myslisz, ze bez powodu? Czasem trzeba zlapac kursantowi za kierownice, czasem wychylic sie mocniej. Pasy krepuja ruchy. Dzieki temy mlodzi „kierowcy ” sa bardziej bezpieczni.

  6. Wina instruktora bo kazał kursantowi się zatrzymać.

  7. a ja jestem zdania że samej jazdy powinno uczyć się na symulatorach dopiero pod koniec kursu kilka godzin jazdy na mieście a nie jak obecnie pierwsze chwile już za kierownicę i na miasto – sporo stłuczek jest właśnie przez to że kierowców obarcza się coraz to nowymi obowiązkami jak np uważanie na rowerzystów pieszych elki i wiele innych obowiązków w zamian za wlepianie mandatów obowiązkowe ubezpieczenie czy płatne autostrady

  8. Kierowca Kat. D w roli żeńskiej:)

    Nikt nikomu jak do tej pory w tym państwie prawa jazdy nie kazał robić…. a symulator w porównaniu do praktycznej jazdy w realistycznych warunkach to jak wziązc slub z robotem …… fajnie , ale jednak to nie to:) A jeśli mówimy o stłuczkach to pierwsze słysze aby powodem była w/w podzielność uwagi( bez tej umiejętności to można jezdzić ewentualnie brzydko mówiąc d…pą po nieheblowanej desce:)

  9. Jeśli posiadasz prawo jazdy od 3 lat (praktyka niewymagana), okulary przeciwsłoneczne i smartfona z wyświetlaczem min 4,5 cala to możesz zostać instruktorem nauki jazdy.
    I dlatego eLki jeżdżą tak, jak jeżdżą 😆

  10. Po pierwsze : co wy piszecie ?,,dojeżdżał do skrzyżowania zaczął się zatrzymywać,, jeszcze dodajcie ,że ten człowiek z dostawczaka wogóle jest niewidomy , i za…ł z premedytacją trzeba dodać.
    Po drugie : to jest masakra co sie dzieje na kalinie czasem jest wiecej nauki jazdy niż zwykłych kierowców.
    Rozumiem ,ze muszą gdzieś uczyć, ale powinni wprowadzic jakies ograniczenia.

    • A’propos ograniczeń – zapomniał wół, jak cielęciem był… pzdr

      • Na kalinie i ponikwodzie jest zatrzęsienie L-ek. Mieszkam tam, i do owego ronda mam dosłownie 1 min jazdy. Na ten trasie naliczyłem kiedyś 9 L-ek. To jest jakaś paranoja. Powinny być ograniczenia dla tych samochodów, a co najważniejsze należy uczyć jazdy a nie zdawania egzaminu. Sam nie tak dawno odbywałem kurs na prawo jazdy i trasy egzaminacyjne znałem na pamięć. Niestety prawdziwej jazdy samochodem uczyłem dopiero gdy samodzielnie wsiadłem za kółko.