Kolejne zderzenie pojazdów na węźle Węglin w ciągu obwodnicy Lublina. Ze względu na dużą liczbę kolizji i wypadków, drogowcy zapowiedzieli już budowę sygnalizacji świetlnej w tym miejscu.
No cóż… koń by się uśmiał z durnia. Cała nadzieja, że sąd bardzo sugestywnie mu to wytłumaczy.
Ciekawe za ile.
Madka
audiczka jadąca zgodnie z przepisami nie zdążyła wychamować i tak wygląda? Ha ha ha
opinia biegłego będzie rozstrzygająca
ccc
czy „chamowanie” to coś od chama i co ma do tego wygląd audi ?
Ehh
Jeden dureń tak ten węzeł zaprojektował a drugi zatwierdził i za to zapłacił naszymi pieniędzmi. Moim zdaniem powinni odpowiadać za przebudowę i bezkolizyjne skrzyżowanie z własnych pieniędzy. Żadnych świateł.
jOOj
Popieram, Każdy bubel projektowy (a jest ich multum) powinien być zaskarżany z pozwu zbiorowego do sądu i niech biura projektowe płacą za przeprojektowanie i przebudowę, na pewno stać ich bo kasę konkretną zgarniają za „projektowanie”… POZWY ZBIOROWE, tylko kto się za to weźmie jak niewolnicy 21 w nie mają na to czasu ani siły…? Gdzie są te setki radnych gminnych, powiatowych, wojewódzkich itp darmozjadów..? Za szmaty ich i do roboty!
Obw
Zgadzam się z tym, że do sądu to powinien być pociągnięty projektant i ten kto zatwierdził ten projekt i pozwolił go wybudować.. Mając tyle miejsca i tak schrzanić inwestycję.. zgroza…
Ble ble ble
Żadne światła niech jeszcze w Konopnicy wyłącza te bezsensowne światła i będzie po korkach.
Grzegorz
Obwodnicę S19 i nową DW 747 zrealizowano od zera, w szczerym polu. Tam była dowolna ilość miejsca na pełen bezkolizyjny węzeł, bo działki i tak były wykupywane. Światła w tym miejscu to chory pomysł. Wystarczą już jedne w Konopnicy, które „robią robotę” na Kraśnickiej, szczególnie po południu. Sytuacja jest patowa bo to inwestycja unijna więc nie można tam nic przebudowywać przez kilka lat. Półśrodkiem mogłyby być tam dwa fotoradary, po jednym w każdą stronę, na pewno lepszym niż światła. Docelowo i tak należy przebudować ten węzeł na bezkolizyjny.
Polonista
Wytypowane..
kierownik wózka paletowego
tam nie potrzeba świateł, wystarczy kamera automatycznie mierząca prędkość i robiąca zdjęcia tym dla których znak „60 w czerwonym kółku” oznacza „nie wolniej niż 90”.
Subaru
Nie róbcie świateł. Niech łajzy zaczną patrzeć na znaki.
Zenek
Kolejny mistrz kierownicy z ciężarówki który myśli, że jak jeździ jak oni to mówią „dużym” to przepisy o ruchu drogowym go nie zobowiązują a i rację zawsze ma, nawet jak nie ma to ma bo za fajera 20 lat jeździ..
Artur
Kierowca ciężarówki na rację. Kierowca audi na pewno zapie****** ponad normę jak wiekszość kierowców którzy wypuścili się z polnej drogi na jezdnię. Ciężarówka skręcałą powoli a audi jechało na maxa i skutek oczywisty.
dreg
Znaki znakami ………..ale jeśli by byl tzn pas włączjacy sie jak np w piaskach na eskpresowce …zero wypakow tam jest…… a ludzie tez maja znak ustap p.
Polonista
Wykupowane..
jako
przez jednego przygłupa będą instalować światła to jest chore ale to jest Polska „”B””
No cóż… koń by się uśmiał z durnia. Cała nadzieja, że sąd bardzo sugestywnie mu to wytłumaczy.
Ciekawe za ile.
audiczka jadąca zgodnie z przepisami nie zdążyła wychamować i tak wygląda? Ha ha ha
opinia biegłego będzie rozstrzygająca
czy „chamowanie” to coś od chama i co ma do tego wygląd audi ?
Jeden dureń tak ten węzeł zaprojektował a drugi zatwierdził i za to zapłacił naszymi pieniędzmi. Moim zdaniem powinni odpowiadać za przebudowę i bezkolizyjne skrzyżowanie z własnych pieniędzy. Żadnych świateł.
Popieram, Każdy bubel projektowy (a jest ich multum) powinien być zaskarżany z pozwu zbiorowego do sądu i niech biura projektowe płacą za przeprojektowanie i przebudowę, na pewno stać ich bo kasę konkretną zgarniają za „projektowanie”… POZWY ZBIOROWE, tylko kto się za to weźmie jak niewolnicy 21 w nie mają na to czasu ani siły…? Gdzie są te setki radnych gminnych, powiatowych, wojewódzkich itp darmozjadów..? Za szmaty ich i do roboty!
Zgadzam się z tym, że do sądu to powinien być pociągnięty projektant i ten kto zatwierdził ten projekt i pozwolił go wybudować.. Mając tyle miejsca i tak schrzanić inwestycję.. zgroza…
Żadne światła niech jeszcze w Konopnicy wyłącza te bezsensowne światła i będzie po korkach.
Obwodnicę S19 i nową DW 747 zrealizowano od zera, w szczerym polu. Tam była dowolna ilość miejsca na pełen bezkolizyjny węzeł, bo działki i tak były wykupywane. Światła w tym miejscu to chory pomysł. Wystarczą już jedne w Konopnicy, które „robią robotę” na Kraśnickiej, szczególnie po południu. Sytuacja jest patowa bo to inwestycja unijna więc nie można tam nic przebudowywać przez kilka lat. Półśrodkiem mogłyby być tam dwa fotoradary, po jednym w każdą stronę, na pewno lepszym niż światła. Docelowo i tak należy przebudować ten węzeł na bezkolizyjny.
Wytypowane..
tam nie potrzeba świateł, wystarczy kamera automatycznie mierząca prędkość i robiąca zdjęcia tym dla których znak „60 w czerwonym kółku” oznacza „nie wolniej niż 90”.
Nie róbcie świateł. Niech łajzy zaczną patrzeć na znaki.
Kolejny mistrz kierownicy z ciężarówki który myśli, że jak jeździ jak oni to mówią „dużym” to przepisy o ruchu drogowym go nie zobowiązują a i rację zawsze ma, nawet jak nie ma to ma bo za fajera 20 lat jeździ..
Kierowca ciężarówki na rację. Kierowca audi na pewno zapie****** ponad normę jak wiekszość kierowców którzy wypuścili się z polnej drogi na jezdnię. Ciężarówka skręcałą powoli a audi jechało na maxa i skutek oczywisty.
Znaki znakami ………..ale jeśli by byl tzn pas włączjacy sie jak np w piaskach na eskpresowce …zero wypakow tam jest…… a ludzie tez maja znak ustap p.
Wykupowane..
przez jednego przygłupa będą instalować światła to jest chore ale to jest Polska „”B””