Niewielkie utrudnienia w ruchu napotkają kierowcy na drodze wojewódzkiej nr 809 Lublin – Przytoczno. Tuż za Lublinem samochód osobowy uderzył w drzewo. Na miejscu pracują policjanci.
Miał wyraźnego pecha, jeszcze metr dalej, albo ciut bliżej i mógł se pokoziołkować po tej przydrożnej równinie.
Ale każdemu sie tak może zdarzyć, że przydrożnym drzewem może sie okazać drzewo stojące 20 m od drogi
N
Jak to było – po co mi mózg , mam 4×4 i pełnoletnie zimówki?
Tam jest ograniczenie do 70, a zawsze znajdzie się taki baran, którego to nie dotyczy.
ałtor
Ale to nie jest 4×4. Napęd na przód i tył dopinany tylko w pewnych warunkach.
Chichot Losu
Mam pytanie: Jak zwracać się do pana, który niewątpliwie stracił panowanie ?
Per „pan” , to jakoś tak delikatnie mówiąc, niestosownie
nieKrytyKrytyk
no tak, skąd drogowcy mieli wiedzieć że w lutym ślisko będzie, czy przypadkiem na początku grudnia nasi drogowcy nie pucowali się że zima im nie straszna i że ich nie zaskoczy..
Piotr Dymek
ślisko trzeba uważać
dziwne
jeszcze szybciej polecam jechać
Rozgoryczony
Do wszystkich pełnych jadu komentujących, to mógł być kazdy z Waszej rodziny. Trochę współczucia. Zachowujecie się jak zwierzęta bez kszty człowieczeństwa.
Chichot Losu
Uprzejmie Cię „rozgoryczony”, informuję, że jakby taki nieudolny posiadacz prawa jazdy (nie mylić z kierowcami) z mojej rodziny sie trafił, to też napisałbym, ze jest baranem.
Bo skąd miałby sie dowiedzieć, że jest głupi, jakby wszyscy milczeli.
A od „swojego” to mniej boli. 😆
jasio
zawsze mówię że napęd przedni jest powodem wielu wypadków
najlepszy jest napęd tylni ale to jest najkosztowniejszy napęd i dlatego od niego producenci odeszli
4×4 lub AWD jest więc bardziej niebezpieczny niż RWD ( tylni )
łatwiej się jeździ po śniegu, błocie lepiej wychodzi z zakrętów ale łatwiej się wywalić przez pędny przód
tylni może być niebezpieczny jak wyłączymy ESP albo jak go nie ma tak jak w starych autach FIAT 125 POLONEZ
ŻUK, NYSA itp
Anonimowy wielbiciel
Raczysz żartować, mój golf 2 1.8 GTI idzie lepiej, ma nowy chip, duży wydech i nowe części a także pędzony na przód
drum
Acha, a strefa zgniotu w rowerze zapewnia większe bezpieczeństwo niż dolnym kombiaku. Zabierz dziecko drogie hulajnogę i śmigaj, gdzieś na portal dla najmłodszych.
Tadeo
Kierujący pojazdem mają dostosować prędkość jazdy nie tylko do ograniczeń wyznaczonych znakami drogowymi, lecz także w odniesieniu do warunków jazdy. Zgodnie z art. 19 ust. 1 Prawa o ruchu drogowym kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem.
Przy dostosowaniu prędkości jazdy kierowca powinien wziąć pod uwagę również inne czynniki takie jak własne predyspozycje psychofizyczne oraz doświadczenia w kierowaniu pojazdem (postanowienie Sądu Najwyższego z 23 lutego 2011 r. o sygn. III KK 276/10
Tyle w temacie . Zdrowego rozsądku nic nie zastąpi.
Miał wyraźnego pecha, jeszcze metr dalej, albo ciut bliżej i mógł se pokoziołkować po tej przydrożnej równinie.
Ale każdemu sie tak może zdarzyć, że przydrożnym drzewem może sie okazać drzewo stojące 20 m od drogi
Jak to było – po co mi mózg , mam 4×4 i pełnoletnie zimówki?
Tam jest ograniczenie do 70, a zawsze znajdzie się taki baran, którego to nie dotyczy.
Ale to nie jest 4×4. Napęd na przód i tył dopinany tylko w pewnych warunkach.
Mam pytanie: Jak zwracać się do pana, który niewątpliwie stracił panowanie ?
Per „pan” , to jakoś tak delikatnie mówiąc, niestosownie
no tak, skąd drogowcy mieli wiedzieć że w lutym ślisko będzie, czy przypadkiem na początku grudnia nasi drogowcy nie pucowali się że zima im nie straszna i że ich nie zaskoczy..
ślisko trzeba uważać
jeszcze szybciej polecam jechać
Do wszystkich pełnych jadu komentujących, to mógł być kazdy z Waszej rodziny. Trochę współczucia. Zachowujecie się jak zwierzęta bez kszty człowieczeństwa.
Uprzejmie Cię „rozgoryczony”, informuję, że jakby taki nieudolny posiadacz prawa jazdy (nie mylić z kierowcami) z mojej rodziny sie trafił, to też napisałbym, ze jest baranem.
Bo skąd miałby sie dowiedzieć, że jest głupi, jakby wszyscy milczeli.
A od „swojego” to mniej boli. 😆
zawsze mówię że napęd przedni jest powodem wielu wypadków
najlepszy jest napęd tylni ale to jest najkosztowniejszy napęd i dlatego od niego producenci odeszli
4×4 lub AWD jest więc bardziej niebezpieczny niż RWD ( tylni )
łatwiej się jeździ po śniegu, błocie lepiej wychodzi z zakrętów ale łatwiej się wywalić przez pędny przód
tylni może być niebezpieczny jak wyłączymy ESP albo jak go nie ma tak jak w starych autach FIAT 125 POLONEZ
ŻUK, NYSA itp
Raczysz żartować, mój golf 2 1.8 GTI idzie lepiej, ma nowy chip, duży wydech i nowe części a także pędzony na przód
Acha, a strefa zgniotu w rowerze zapewnia większe bezpieczeństwo niż dolnym kombiaku. Zabierz dziecko drogie hulajnogę i śmigaj, gdzieś na portal dla najmłodszych.
Kierujący pojazdem mają dostosować prędkość jazdy nie tylko do ograniczeń wyznaczonych znakami drogowymi, lecz także w odniesieniu do warunków jazdy. Zgodnie z art. 19 ust. 1 Prawa o ruchu drogowym kierujący pojazdem jest obowiązany jechać z prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem.
Przy dostosowaniu prędkości jazdy kierowca powinien wziąć pod uwagę również inne czynniki takie jak własne predyspozycje psychofizyczne oraz doświadczenia w kierowaniu pojazdem (postanowienie Sądu Najwyższego z 23 lutego 2011 r. o sygn. III KK 276/10
Tyle w temacie . Zdrowego rozsądku nic nie zastąpi.