Osiem autobusów i cztery busy mają rozwiązać problemy komunikacyjne Świdnika i okolic. Miasto zamierza stworzyć własną komunikację miejską, co ważne, ekologiczną. Teraz wszystko zależy od pozyskania środków finansowych na ten cel.
Wróżę szybki koniec tej komunikacji. Nie da się rozdzielić Świdnika od Lublina, bo zbyt wiele ludzi mieszkających w Świdniku pracuje w Lublinie i całkiem sporo ludzi pracujących w Świdniku, mieszka w Lublinie. Ponieważ Lublin ma już nieźle rozwiązaną komunikację to nie ma wyjścia i trzeba rozwijąć komunikację lubelską tak by uwzględniała potrzeby Świdnika. Ja zaczałbym od tego by każde 55 jeździło do Świdnika. Nie jest to zła linia, ale zbyt mało połączeń dyskwalifikuje tą linię w oczach wielu pasażerów. Brakuje linii, która łączy Świdnik z Dziesiątą, Wrotkowem, LSM, oraz Czubami. Jeżeli ludzie będą mogli dostać się do pracy i z pracy w czasie krótszym niż godzina, przy czym będzie to w miarę wygodnie i punktualnie to chętnie zrezygnują z własnych aut. Rzeczywistość jest taka że na zdezelowane busiki świdnickie, mające czasy świetności dawno za sobą, można liczyć tylko w szczycie od poniedziałku do piątku. Wydostać się ze Świdnika w sobotę lub niedzielę graniczy z cudem, a połączeń 55 jest zbyt mało by czasem rozważać to połączenie. Jeżeli chodzi o 35 to linia, która kompletnie niczego nie wnosi do sprawy, została powołana dla garstki ludzi, a linia 5 jeździ w podobne rejony lublina co 55. Potrzeba połączeń regularnych, co 15-20 minut i w miarę bezpośrednich tak, by maksymalnie skrócić czas podróży.
Majczak.MelgiewLubelska
To wszystko zalezy od gminy czyli Miasta Świdnik. Bo to ona płaci za połączenia. Autobus może jeździć i co 5 minut, tylko wasze Miasto musi więcej zapłacić.Więc jest to tylko w rękach Gminy/Miasta Świdnik.
konkretny
wtedy zacznie się dojenie Świdniczan na bilety, jak w Lublinie…
konkretny
ojeju, będzie jak w mieście… 😀
Realista
Szanowny użytkowniku Otoja, zgadzam się z Tobą w 100%. Mieszkam od ponad roku w Świdniku a przez 35 lat był to Lublin, tu się urodziłem i wychowałem. Zaznaczę wyraźnie – WSZYSTKO CO NAPISAŁEŚ w 100% rozwiązuje problemu komunikacji. Linia 55 powinna kończyć WSZYSTKIE kursy w Świdniku i w zasadzie problem rozwiązany w 99%. Prawda jest taka, co również potwierdził mi niedawno jeden z kierowców linii nr 5… Prywatne firmy jeżdżące busami „poszłyby z torbami” i teraz Rada Miasta idzie im na rękę nie zwiększając kursów linii 55. A ta linia jest rozwiązaniem WSZYSTKICH moim zdanie problemów komunikacji na linii Lublin-Świdnik od 6 rano do 22. Tak się jeszcze DŁUGO nie stanie. Pozdrawiam
mrozik
a w lublinie tez kiedyś prywatne jechały po 1 zł ale trupy były co z tym się stało?
Ivo
jak to co sie stalo nasze wspaniale miasto z tak zwanymi „bez”radnymi to zlikwidowalo bo nie mieli dochodow do wlasnej kieszeni kiedys byl program chyba w uwadze o szefowej komunikacji miejskiej jak ja miasto potraktowalo i wszystko lacznie z mieszkaniem komornik zaja dla tych „bez:radnych zawsze liczyly sie pieniazki do wlasnej kieszeni pozdrawiam
kola80
tak po lublinie prywatne jeździły za 1 zł no potem to się stało ze ZTM się stworzył taki twór i rozbicie a było dobrze jak MPK samo było …. jak mówią kukułki do d…. te spółki i mamy co mamy efekty każdy widzi
Tomcio
Za 2 lata akurat tym pierwszym kierowcom wyszkolonym w mpk będzie się kończył okres niewolnictwa i jak Świdnik godziwie zaproponuje to będzie mógł podkupić paru.
xxx
Poważnie komunikacja miejska, po co wywalać pieniądze wszędzie jest rzut beretem chyba są poważniejsze wydatki niż na obiboków co 15 minut nie mogą spacerem podejść po mieście
Ffd
Niech zrobią kursy o 23 z pks/pkp dużo ludzi pracuję w Lublin A zmiany się kończą o 22….
bolesław
jest pociąg 22:45 do Chełma przez Świdnik
Tomasz
Czyli to prawda co mówią w tym kawale, ze dzieci w Świdniku bawią się w miasto 😛 po co komunikacja jak całe miasto mozna przejść w pół godziny?:P
Hahaa wieś chce komunikacji.. przecież tam jest kilkanaście ulic na krzyż 😀 Po za tym gadają, że lotnisko jest u nich a tak na prawdę lotnisko jest dla Lublina a nie dla wsi zabitej dechami w której nic nie ma po za sklepami z alkoholem ..
Lswlswlswlsw
Morda
agnieszka
Niech mpk przejmie ta trase bo od kiedy zlikwidowali 88 to wyprawa do lublina jest droga przez meke.A tak przy okazji pozdrawiam wszystkich chamskich pasazerow autobusu przez zadebie ktorzy w dn.29 stycznia wepchali sie do kolejki ignorujac matki z malymi dziecmi .
MM
Co oni się wydurniaja z jakąś komunikacją publiczną? Po co dla ludzi. Lepiej niech kupią dla każdego urzędasa Priusa na dojazdy do pracy i Segway’a do jazdy po nowym wielkim urzedzie. Niech sie nie mecza bidulki. Ludzie daja radę bez komunikacji.
Realista
Rozwiązanie… Można dać pracę za godziwą pensję kierowcom BUSów i dać linię 55 do Świdnika na wszystkich kursach. Wilk syty i owca cała… a i pasażerowie Świdnik-Lublin na biletach miesięcznych szczęśliwi…
Wróżę szybki koniec tej komunikacji. Nie da się rozdzielić Świdnika od Lublina, bo zbyt wiele ludzi mieszkających w Świdniku pracuje w Lublinie i całkiem sporo ludzi pracujących w Świdniku, mieszka w Lublinie. Ponieważ Lublin ma już nieźle rozwiązaną komunikację to nie ma wyjścia i trzeba rozwijąć komunikację lubelską tak by uwzględniała potrzeby Świdnika. Ja zaczałbym od tego by każde 55 jeździło do Świdnika. Nie jest to zła linia, ale zbyt mało połączeń dyskwalifikuje tą linię w oczach wielu pasażerów. Brakuje linii, która łączy Świdnik z Dziesiątą, Wrotkowem, LSM, oraz Czubami. Jeżeli ludzie będą mogli dostać się do pracy i z pracy w czasie krótszym niż godzina, przy czym będzie to w miarę wygodnie i punktualnie to chętnie zrezygnują z własnych aut. Rzeczywistość jest taka że na zdezelowane busiki świdnickie, mające czasy świetności dawno za sobą, można liczyć tylko w szczycie od poniedziałku do piątku. Wydostać się ze Świdnika w sobotę lub niedzielę graniczy z cudem, a połączeń 55 jest zbyt mało by czasem rozważać to połączenie. Jeżeli chodzi o 35 to linia, która kompletnie niczego nie wnosi do sprawy, została powołana dla garstki ludzi, a linia 5 jeździ w podobne rejony lublina co 55. Potrzeba połączeń regularnych, co 15-20 minut i w miarę bezpośrednich tak, by maksymalnie skrócić czas podróży.
To wszystko zalezy od gminy czyli Miasta Świdnik. Bo to ona płaci za połączenia. Autobus może jeździć i co 5 minut, tylko wasze Miasto musi więcej zapłacić.Więc jest to tylko w rękach Gminy/Miasta Świdnik.
wtedy zacznie się dojenie Świdniczan na bilety, jak w Lublinie…
ojeju, będzie jak w mieście… 😀
Szanowny użytkowniku Otoja, zgadzam się z Tobą w 100%. Mieszkam od ponad roku w Świdniku a przez 35 lat był to Lublin, tu się urodziłem i wychowałem. Zaznaczę wyraźnie – WSZYSTKO CO NAPISAŁEŚ w 100% rozwiązuje problemu komunikacji. Linia 55 powinna kończyć WSZYSTKIE kursy w Świdniku i w zasadzie problem rozwiązany w 99%. Prawda jest taka, co również potwierdził mi niedawno jeden z kierowców linii nr 5… Prywatne firmy jeżdżące busami „poszłyby z torbami” i teraz Rada Miasta idzie im na rękę nie zwiększając kursów linii 55. A ta linia jest rozwiązaniem WSZYSTKICH moim zdanie problemów komunikacji na linii Lublin-Świdnik od 6 rano do 22. Tak się jeszcze DŁUGO nie stanie. Pozdrawiam
a w lublinie tez kiedyś prywatne jechały po 1 zł ale trupy były co z tym się stało?
jak to co sie stalo nasze wspaniale miasto z tak zwanymi „bez”radnymi to zlikwidowalo bo nie mieli dochodow do wlasnej kieszeni kiedys byl program chyba w uwadze o szefowej komunikacji miejskiej jak ja miasto potraktowalo i wszystko lacznie z mieszkaniem komornik zaja dla tych „bez:radnych zawsze liczyly sie pieniazki do wlasnej kieszeni pozdrawiam
tak po lublinie prywatne jeździły za 1 zł no potem to się stało ze ZTM się stworzył taki twór i rozbicie a było dobrze jak MPK samo było …. jak mówią kukułki do d…. te spółki i mamy co mamy efekty każdy widzi
Za 2 lata akurat tym pierwszym kierowcom wyszkolonym w mpk będzie się kończył okres niewolnictwa i jak Świdnik godziwie zaproponuje to będzie mógł podkupić paru.
Poważnie komunikacja miejska, po co wywalać pieniądze wszędzie jest rzut beretem chyba są poważniejsze wydatki niż na obiboków co 15 minut nie mogą spacerem podejść po mieście
Niech zrobią kursy o 23 z pks/pkp dużo ludzi pracuję w Lublin A zmiany się kończą o 22….
jest pociąg 22:45 do Chełma przez Świdnik
Czyli to prawda co mówią w tym kawale, ze dzieci w Świdniku bawią się w miasto 😛 po co komunikacja jak całe miasto mozna przejść w pół godziny?:P
Hahaa wieś chce komunikacji.. przecież tam jest kilkanaście ulic na krzyż 😀 Po za tym gadają, że lotnisko jest u nich a tak na prawdę lotnisko jest dla Lublina a nie dla wsi zabitej dechami w której nic nie ma po za sklepami z alkoholem ..
Morda
Niech mpk przejmie ta trase bo od kiedy zlikwidowali 88 to wyprawa do lublina jest droga przez meke.A tak przy okazji pozdrawiam wszystkich chamskich pasazerow autobusu przez zadebie ktorzy w dn.29 stycznia wepchali sie do kolejki ignorujac matki z malymi dziecmi .
Co oni się wydurniaja z jakąś komunikacją publiczną? Po co dla ludzi. Lepiej niech kupią dla każdego urzędasa Priusa na dojazdy do pracy i Segway’a do jazdy po nowym wielkim urzedzie. Niech sie nie mecza bidulki. Ludzie daja radę bez komunikacji.
Rozwiązanie… Można dać pracę za godziwą pensję kierowcom BUSów i dać linię 55 do Świdnika na wszystkich kursach. Wilk syty i owca cała… a i pasażerowie Świdnik-Lublin na biletach miesięcznych szczęśliwi…