Wtorek, 23 kwietnia 202423/04/2024
690 680 960
690 680 960

Radna zaapelowała o budowę sygnalizacji świetlnych na przejściach przy ul. Nadbystrzyckiej. Miasto powiedziało „nie”

Miasto negatywnie odniosło się do pomysłu jednej z radnych, która zaapelowała o budowę dwóch sygnalizacji świetlnych na ul. Nadbystrzyckiej. Jak wskazują urzędnicy, światła są ostatecznością.

40 komentarzy

  1. niemiłośnik łysego

    trzeba pogadać z przyjaciółmi łysego,którzy budują w okolicy. Oni na pewno wymuszą na kolesiu

  2. „a mieszkańcom korzystających z tych przejść towarzyszy uzasadniona obawa, że zostaną potrącone. ” Postawcie im te światła, ludziska sie boją, że im przejścia potrącą…

  3. W Lidlu jest promocja teraz,4-ro pak w cenie 2-ch.
    Ale o światlach nic nie słyszałem

  4. Kurde przecież to najbardziej kontrolowane przez policję miejsce w Lublinie. Wszyscy tam jadą 40 km/h.

    • jakie wszyscy! może z 20% jedzie przepisowo… reszta wali że aż strach. Wiem bo chodzę codziennie przez to przejście. Owszem jak stoją smerfy to większość zwalnia….ale jak ich nie ma to hulaj dusza:\

  5. O wiele tanszym rozwiązaniem bedzie mało spotykane w Polsce zwęzenie jezdni przed pdp do jednego pasa plus oczywiscie wysepka na srodku. Skutecznie ograniczy predkość a i pdp bedzie łatwiej pokonać dla pieszych

  6. Światła to ostateczność bo spadnie liczba mandatów. W każdym normalnie myślącym społeczeństwie priorytem jest poczucie bezpieczeństwa. U nas urzędnik wie zawsze najlepiej co dla ludzi jest dobre.

  7. A może lepiej zlikwidować tam przejscie dla pieszych. Podobno jest taka opcja brana pod uwagę.

  8. Zaorać tą ulicę i po kłopocie ?

  9. Przejście przy Lidlu z uwarunkowań terenowych idealnie nadaje się, aby postawić tu kładkę. A światła na skrzyżowaniu z Brzeskiej i Wigilijną wydają się fajną opcją, bo dzięki temu możliwe byłoby umożliwienie jazdy z tych ulic w obie strony Nadbystrzyckiej, a nie tylko w prawo. Natomiast ograniczenie do 40 na dwupasmowej drodze, to jakaś pomyłka – tam powinno być 70 – tak samo na wszystkich dwupasmówkach.

  10. jeżdżę tą ulicą dość często, w obie strony i moim zdaniem światła są tu zbędne. Naprawdę kierowcy są już tu bardziej zdyscyplinowani niż jeszcze 2-3 lata temu. Widać różnicę. Gnanie z górki się skończyło. Zresztą – liczba wypadków w tym miejscu jest też znacznie mniejsza.

Z kraju