Zgodnie z planem, prace przy budowie skrzyżowania ul. Garbarskiej z Drogą Męczenników Majdanka miały zostać zakończone w grudniu. Tymczasem jest już kwiecień, a końca robót nie widać.
Co nazekacie jak tam będą dwa bus pasy. Jak skończą i włącza sygnalizacje wtedy zaczniecie jęczeć z nerwicy
AD
to racja . a jesli chodzi o przyczynę przedłużania prac i nieróbstwa to wszystko jest wyjaśnione w artykule :” inwestor, czyli lubelski Urząd Miasta, „-:D
em
Po co przedłużać skoro tam nigdy nie widać pracujących ludzi? Ulica świeci pustkami (chodzi o robotników). Jakby chcieli to zakończyliby to już 3 razy. Czy może mają płacone od godziny? 🙂
mądrala
Co na to kieliszek ?
MP
Głupia przebudowa, prowadząca donikąd, jaki jest sens pchać samochody w osiedla???
Pewnie ktoś miał z władzy interes finansowy…
lukasz
Pomijając sens tej inwestycji, to zakorkowali jedyną niezakorkowaną dzielnicę Lublina 😉
Przebudowaliby w końcu sulisławicką z DMM
rob
Ciekawe kto ważny tam mieszka, że wymyślili tak idiotyczną inwestycję. Jeszcze światła na Startowej. Porażka.
Mietek
Nie kto mieszka tylko kto tanio kupił działki. Dla Żuka, ważne, by kolega wygrał przetarg i rozgrzebał. Kiedy skończy nie ma znaczenia, Czy w Lublinie oddano jakąś inwestycję bez opóźnień poprawek ?
konkretny
inwestycje nie, ale „inwestycje” tak
Nos
Drodzy czytelnicy to proste. Generalny wykonawca pewnie wziął tą budowę pod wodą, za wszelką cenę po kosztach aby wygrać. Teraz szuka dziury w całym, domaga się robót dodatkowych jak ma ryczałt to ciężko będzie coś wynegocjować ale znając UM ma rozliczenie kosztorysowe. W sumie to słusznie bo to w gestii Zamawiającego jest dostarczenie kompletu niezbędnych dokumentów i GW może dochodzi dodatkowego wynagrodzenia. Braki w projekcie to tylko wierzchołek góry lodowej. Problem jest w prawie zamówień publicznych. Jeżeli najniższa cena nadal będzie decydować o wygranej, oraz użyczanie sobie referencji to nigdy nie będzie dobrze w budownictwie. Proszę nie dziwić się że tempo prac jest takie a nie inne skoro trzeba zmieścić się w budżecie.
KPRD i wszystko jasne. Już widzę, jak miasto partaczom z komunalnej spółki nalicza karę (DMM miała być gotowa i przejezdna 4 miesiące temu). Naliczą karę, żeby potem dofinansować miejską spółkę? Po kilku widowiskowych partaninach ta spółka już dawno powinna być wyłączona z uczestnictwa z jakichkolwiek postępowań PZP.
michał
Dziękujemy za drogę i obiecujemy pamiętać przy urnach wyborczych 😉 W ogóle jakiś służby powinny się wziąć czy wszystko było prawnie i z procedurami. Konsultacji społecznych nie było, (ja tam mieszkam nikt nasz o to nie pytał), przejścia nie ma do garbarskiej itp.
jonki
Kolejne skrzyżowanie, kolejne miejsce gdzie będzie się stało – i poco ?? żeby zrobić dojazd do slumsów !!!
kpina i tyle w tym temacie
Co nazekacie jak tam będą dwa bus pasy. Jak skończą i włącza sygnalizacje wtedy zaczniecie jęczeć z nerwicy
to racja . a jesli chodzi o przyczynę przedłużania prac i nieróbstwa to wszystko jest wyjaśnione w artykule :” inwestor, czyli lubelski Urząd Miasta, „-:D
Po co przedłużać skoro tam nigdy nie widać pracujących ludzi? Ulica świeci pustkami (chodzi o robotników). Jakby chcieli to zakończyliby to już 3 razy. Czy może mają płacone od godziny? 🙂
Co na to kieliszek ?
Głupia przebudowa, prowadząca donikąd, jaki jest sens pchać samochody w osiedla???
Pewnie ktoś miał z władzy interes finansowy…
Pomijając sens tej inwestycji, to zakorkowali jedyną niezakorkowaną dzielnicę Lublina 😉
Przebudowaliby w końcu sulisławicką z DMM
Ciekawe kto ważny tam mieszka, że wymyślili tak idiotyczną inwestycję. Jeszcze światła na Startowej. Porażka.
Nie kto mieszka tylko kto tanio kupił działki. Dla Żuka, ważne, by kolega wygrał przetarg i rozgrzebał. Kiedy skończy nie ma znaczenia, Czy w Lublinie oddano jakąś inwestycję bez opóźnień poprawek ?
inwestycje nie, ale „inwestycje” tak
Drodzy czytelnicy to proste. Generalny wykonawca pewnie wziął tą budowę pod wodą, za wszelką cenę po kosztach aby wygrać. Teraz szuka dziury w całym, domaga się robót dodatkowych jak ma ryczałt to ciężko będzie coś wynegocjować ale znając UM ma rozliczenie kosztorysowe. W sumie to słusznie bo to w gestii Zamawiającego jest dostarczenie kompletu niezbędnych dokumentów i GW może dochodzi dodatkowego wynagrodzenia. Braki w projekcie to tylko wierzchołek góry lodowej. Problem jest w prawie zamówień publicznych. Jeżeli najniższa cena nadal będzie decydować o wygranej, oraz użyczanie sobie referencji to nigdy nie będzie dobrze w budownictwie. Proszę nie dziwić się że tempo prac jest takie a nie inne skoro trzeba zmieścić się w budżecie.
KPRD i wszystko jasne. Już widzę, jak miasto partaczom z komunalnej spółki nalicza karę (DMM miała być gotowa i przejezdna 4 miesiące temu). Naliczą karę, żeby potem dofinansować miejską spółkę? Po kilku widowiskowych partaninach ta spółka już dawno powinna być wyłączona z uczestnictwa z jakichkolwiek postępowań PZP.
Dziękujemy za drogę i obiecujemy pamiętać przy urnach wyborczych 😉 W ogóle jakiś służby powinny się wziąć czy wszystko było prawnie i z procedurami. Konsultacji społecznych nie było, (ja tam mieszkam nikt nasz o to nie pytał), przejścia nie ma do garbarskiej itp.
Kolejne skrzyżowanie, kolejne miejsce gdzie będzie się stało – i poco ?? żeby zrobić dojazd do slumsów !!!