Prezydent Lublina skrytykował działania urzędników, którzy zaplanowali w zielonej dolinie trasę mającą po dwa pasy ruchu w każdym kierunku wraz z buspasami. Polecił unieważnienie przetargu. Jak wyjaśnia, droga musi tam powstać, jednak nie w takiej skali.
Mało. Będzie się korkować. Przynajmniej 4 w jednym kierunku, a na skrzyżowaniu 4 pasy na wprost i 2 do skrętu.
jasio
ograniczenie do 30 km/h i progi zwalniające
albo bez progów: policja musi jakoś dorobić do budżetu
Franio
Na których drogach w Lublinie, poza osiedlówkami masz ograniczenia do 30km/h ?
QWERTY
Do niedawna na Witosa? Słaba pamięć?
Jocker
Popieram.
ropa
Ta, autostradę wam od razu pownni zbudować. Dwupoziomową. Powyprowadza się to poza miasto, nakupi samochodów, a potem płacze, że w korku musi stać jak chce do tego miasta wjechać.
jahira
Żyjesz w mieście żyjesz w smrodzie,proste. Pan jego mać z apartamentu 32m2
lima
Jaki hałas. Co ci mieszkańcy pitolą. Zanim ta droga powstanie to większość aut będzie elektrycznych nie wydających hałasu i nie trujących spalinami. Ruch samochodowy będzie jak w Korei Północnej – 80% z tych mieszkańców będzie jeździć komunikacją zbiorową lub rowerem bo nie będą mieli gdzie naładować samochodu elektrycznego.
skorpion
Takich cymbałów w tym urzędzie nie brakuje.
mieszkaniec osiedla
Jaki relaks? Jaki wypoczynek? Wśród porośniętych zielskiem, chętnie odwiedzanych przez miejscowych pijaczków pagórków, gdzie wieczorem lepiej nie zaglądać – dobre. Mieszkam na tym osiedlu od kilkudziesięciu lat, w bloku, za którym według założenia miała przebiegać nowa trasa i nie mam nic przeciwko aby powstała, lepiej ta trasa niż to co jest obecnie.
ropa
Jak się boisz z domu wyjść, to twój problem, nie psuj zycia innym.
M.
I vice versa. Nie psuj życia innym.
ropa
Jakie nie psuj? Gdzie tu psucie? Droga coś popsuje, i to nieodwraclanie. Brak tej drogi niczego nie psuje.
mieszkaniec osiedla
Zapraszam na wspólny spacer po tych „urokliwych zakątkach” – wieczornych atrakcji na pewno nie zabraknie (:.
Jak się czujesz
Za chwilę zaczną płakać że za wąska i daleko mają do przystanków…
muremZaRzukiem
muremZaRzukiem
jasio
budować źle, nie budować źle
hejtować – o dobrze
Vulkano
„Idiotyczny pomysł” to by był jak by tam powstała ścieżka rowerowa z buspasami co między wierszami obiecał Pan Prezydent.
Miasto czy ktoś chce czy nie musi mieć ulice ze sprawnym układem komunikacyjnym i wystarczającej przepustowości.
Ciekawe że przeciwko budowie nowej ulicy protestują sami mieszkańcy, którzy stoją godzinami rano i po południu w korku na Jana Pawła II, żeby stamtąd wyjechać a potem wrócić do domów. Wychodzi na to, że każdy potrzebuje ulicy, szkoły, szpitala, boiska, sklepów, lotniska, oczyszczalni ścieków, zajezdni miejskiej, linii kolejowej, cmentarza – BROŃ BOŻE, TYLKO NIE W SWOIM SĄSIEDZTWIE bo jest to uciążliwe. Może więc pora wrócić do korzeni i wyprowadzić się w swoje rodzinne strony – tam nie ma tego wszystkiego co tak nienawidzicie a jednocześnie tak potrzebujecie.
ropa
Ile zajmuje stanie w takim korku? 5 minut? Można jeździć autobusem. Nie widze sensu w tworzeniu zachęt do wjeżdżania do miasta większej liczby samochodów.
xxx
Autobusem to sobie może jeździć emeryt albo uczeń do szkoły. No i patologia na zasiłkach. Normalny człowiek potrzebuje auta do załatwiania spraw i codziennego funkcjonowania.
Hrabianka
Wypraszam to sobie. Autobusem jeżdzę też ja, a do żadnej z tych grup nie należę.
ropa
I takim bucom jak ty dróg budować nie ma sensu. Was tylko batem można oduczyć bezsensownego jeżdżenia samochodem.
Alanek
Ty to chyba jeździsz zapewne pojazdem w pełni ekologicznym. Mam na myśli furmankę skoro wiesz co to bat i do czego służy. Ciekawe czy wobec swoich rodziców również stosujesz ten argument perswazji jeśli macie odmienne zdania?
...
Otóż to całkowita racja, już czas najwyższy odwrócić działania i zwęzać drogi a nie budować autostrady osiedlowe. Ruch powinien odbywać się spokojnie i bez hałasu nadmiernego, a i drogi dla rowerów budowac duzo i szerokie . To jest bardzo wązne i potrzebne dla mieszkanców.
Alanek
Sensu nie widzisz, bo może jesteś niewidomy(a). A swoją drogą pochwal się – używasz samochodu prywatnie czy służbowo?
247
dobry pomysl ta droga popieram
Pablo
Faktycznie, 3-pasmowa droga w wąwozie na obrzeżach, gdzie pełno zieleni i obok las, to zbyt dużo – ale betonowanie każdego skrawka zieleni w mieście jest już OK!
Troskliwy pan prezydent. Gdyby o bloki chodziło, a nie drogi, to już by było pozwolenie na 20-piętrowe…
Paweł
Teraz protesty i płacz, że za szeroka, a jak po otwarciu jej korki się nie zmniejszą na JPII to będzie znów płacz. Czy niczego nie można w Lublinie dobrze wybudować, żadnej porządnej drogi? Sowińskiego poszerzyć i zrobić wiadukt – nie, bo za głośno. Wyprowadzić ruch z z centrum, z JPII – nie bo za szeroka droga. Prezydent robi największą głupotę zwężając ta drogę, przecież ta droga będzie musiała przejąć prawie taki sam ruch z centrum lublina, z dworca PKP i PKS do obwodnicy jak Tysiąclecia do tego ciężarówki mogą się pojawić.
Tam co najmniej dwa pasy plus trzeci buspas. I budować od razu całość a nie na raty które nic nie dadzą.
Już się zaczyna XD Powinna powstać dwupasmówka.
Mało. Będzie się korkować. Przynajmniej 4 w jednym kierunku, a na skrzyżowaniu 4 pasy na wprost i 2 do skrętu.
ograniczenie do 30 km/h i progi zwalniające
albo bez progów: policja musi jakoś dorobić do budżetu
Na których drogach w Lublinie, poza osiedlówkami masz ograniczenia do 30km/h ?
Do niedawna na Witosa? Słaba pamięć?
Popieram.
Ta, autostradę wam od razu pownni zbudować. Dwupoziomową. Powyprowadza się to poza miasto, nakupi samochodów, a potem płacze, że w korku musi stać jak chce do tego miasta wjechać.
Żyjesz w mieście żyjesz w smrodzie,proste. Pan jego mać z apartamentu 32m2
Jaki hałas. Co ci mieszkańcy pitolą. Zanim ta droga powstanie to większość aut będzie elektrycznych nie wydających hałasu i nie trujących spalinami. Ruch samochodowy będzie jak w Korei Północnej – 80% z tych mieszkańców będzie jeździć komunikacją zbiorową lub rowerem bo nie będą mieli gdzie naładować samochodu elektrycznego.
Takich cymbałów w tym urzędzie nie brakuje.
Jaki relaks? Jaki wypoczynek? Wśród porośniętych zielskiem, chętnie odwiedzanych przez miejscowych pijaczków pagórków, gdzie wieczorem lepiej nie zaglądać – dobre. Mieszkam na tym osiedlu od kilkudziesięciu lat, w bloku, za którym według założenia miała przebiegać nowa trasa i nie mam nic przeciwko aby powstała, lepiej ta trasa niż to co jest obecnie.
Jak się boisz z domu wyjść, to twój problem, nie psuj zycia innym.
I vice versa. Nie psuj życia innym.
Jakie nie psuj? Gdzie tu psucie? Droga coś popsuje, i to nieodwraclanie. Brak tej drogi niczego nie psuje.
Zapraszam na wspólny spacer po tych „urokliwych zakątkach” – wieczornych atrakcji na pewno nie zabraknie (:.
Za chwilę zaczną płakać że za wąska i daleko mają do przystanków…
muremZaRzukiem
budować źle, nie budować źle
hejtować – o dobrze
„Idiotyczny pomysł” to by był jak by tam powstała ścieżka rowerowa z buspasami co między wierszami obiecał Pan Prezydent.
Miasto czy ktoś chce czy nie musi mieć ulice ze sprawnym układem komunikacyjnym i wystarczającej przepustowości.
Ciekawe że przeciwko budowie nowej ulicy protestują sami mieszkańcy, którzy stoją godzinami rano i po południu w korku na Jana Pawła II, żeby stamtąd wyjechać a potem wrócić do domów. Wychodzi na to, że każdy potrzebuje ulicy, szkoły, szpitala, boiska, sklepów, lotniska, oczyszczalni ścieków, zajezdni miejskiej, linii kolejowej, cmentarza – BROŃ BOŻE, TYLKO NIE W SWOIM SĄSIEDZTWIE bo jest to uciążliwe. Może więc pora wrócić do korzeni i wyprowadzić się w swoje rodzinne strony – tam nie ma tego wszystkiego co tak nienawidzicie a jednocześnie tak potrzebujecie.
Ile zajmuje stanie w takim korku? 5 minut? Można jeździć autobusem. Nie widze sensu w tworzeniu zachęt do wjeżdżania do miasta większej liczby samochodów.
Autobusem to sobie może jeździć emeryt albo uczeń do szkoły. No i patologia na zasiłkach. Normalny człowiek potrzebuje auta do załatwiania spraw i codziennego funkcjonowania.
Wypraszam to sobie. Autobusem jeżdzę też ja, a do żadnej z tych grup nie należę.
I takim bucom jak ty dróg budować nie ma sensu. Was tylko batem można oduczyć bezsensownego jeżdżenia samochodem.
Ty to chyba jeździsz zapewne pojazdem w pełni ekologicznym. Mam na myśli furmankę skoro wiesz co to bat i do czego służy. Ciekawe czy wobec swoich rodziców również stosujesz ten argument perswazji jeśli macie odmienne zdania?
Otóż to całkowita racja, już czas najwyższy odwrócić działania i zwęzać drogi a nie budować autostrady osiedlowe. Ruch powinien odbywać się spokojnie i bez hałasu nadmiernego, a i drogi dla rowerów budowac duzo i szerokie . To jest bardzo wązne i potrzebne dla mieszkanców.
Sensu nie widzisz, bo może jesteś niewidomy(a). A swoją drogą pochwal się – używasz samochodu prywatnie czy służbowo?
dobry pomysl ta droga popieram
Faktycznie, 3-pasmowa droga w wąwozie na obrzeżach, gdzie pełno zieleni i obok las, to zbyt dużo – ale betonowanie każdego skrawka zieleni w mieście jest już OK!
Troskliwy pan prezydent. Gdyby o bloki chodziło, a nie drogi, to już by było pozwolenie na 20-piętrowe…
Teraz protesty i płacz, że za szeroka, a jak po otwarciu jej korki się nie zmniejszą na JPII to będzie znów płacz. Czy niczego nie można w Lublinie dobrze wybudować, żadnej porządnej drogi? Sowińskiego poszerzyć i zrobić wiadukt – nie, bo za głośno. Wyprowadzić ruch z z centrum, z JPII – nie bo za szeroka droga. Prezydent robi największą głupotę zwężając ta drogę, przecież ta droga będzie musiała przejąć prawie taki sam ruch z centrum lublina, z dworca PKP i PKS do obwodnicy jak Tysiąclecia do tego ciężarówki mogą się pojawić.
Tam co najmniej dwa pasy plus trzeci buspas. I budować od razu całość a nie na raty które nic nie dadzą.