Wtorek, 07 maja 202407/05/2024
690 680 960
690 680 960

Projekt kilkupasmowej drogi w wąwozie przy lesie oburzył mieszkańców. Prezydent mówi o braku wyobraźni urzędników

Prezydent Lublina skrytykował działania urzędników, którzy zaplanowali w zielonej dolinie trasę mającą po dwa pasy ruchu w każdym kierunku wraz z buspasami. Polecił unieważnienie przetargu. Jak wyjaśnia, droga musi tam powstać, jednak nie w takiej skali.

70 komentarzy

  1. Już się zaczyna XD Powinna powstać dwupasmówka.

  2. Jaki hałas. Co ci mieszkańcy pitolą. Zanim ta droga powstanie to większość aut będzie elektrycznych nie wydających hałasu i nie trujących spalinami. Ruch samochodowy będzie jak w Korei Północnej – 80% z tych mieszkańców będzie jeździć komunikacją zbiorową lub rowerem bo nie będą mieli gdzie naładować samochodu elektrycznego.

  3. Takich cymbałów w tym urzędzie nie brakuje.

  4. mieszkaniec osiedla

    Jaki relaks? Jaki wypoczynek? Wśród porośniętych zielskiem, chętnie odwiedzanych przez miejscowych pijaczków pagórków, gdzie wieczorem lepiej nie zaglądać – dobre. Mieszkam na tym osiedlu od kilkudziesięciu lat, w bloku, za którym według założenia miała przebiegać nowa trasa i nie mam nic przeciwko aby powstała, lepiej ta trasa niż to co jest obecnie.

  5. Za chwilę zaczną płakać że za wąska i daleko mają do przystanków…

  6. muremZaRzukiem

  7. „Idiotyczny pomysł” to by był jak by tam powstała ścieżka rowerowa z buspasami co między wierszami obiecał Pan Prezydent.
    Miasto czy ktoś chce czy nie musi mieć ulice ze sprawnym układem komunikacyjnym i wystarczającej przepustowości.
    Ciekawe że przeciwko budowie nowej ulicy protestują sami mieszkańcy, którzy stoją godzinami rano i po południu w korku na Jana Pawła II, żeby stamtąd wyjechać a potem wrócić do domów. Wychodzi na to, że każdy potrzebuje ulicy, szkoły, szpitala, boiska, sklepów, lotniska, oczyszczalni ścieków, zajezdni miejskiej, linii kolejowej, cmentarza – BROŃ BOŻE, TYLKO NIE W SWOIM SĄSIEDZTWIE bo jest to uciążliwe. Może więc pora wrócić do korzeni i wyprowadzić się w swoje rodzinne strony – tam nie ma tego wszystkiego co tak nienawidzicie a jednocześnie tak potrzebujecie.

    • Ile zajmuje stanie w takim korku? 5 minut? Można jeździć autobusem. Nie widze sensu w tworzeniu zachęt do wjeżdżania do miasta większej liczby samochodów.

      • Autobusem to sobie może jeździć emeryt albo uczeń do szkoły. No i patologia na zasiłkach. Normalny człowiek potrzebuje auta do załatwiania spraw i codziennego funkcjonowania.

        • Wypraszam to sobie. Autobusem jeżdzę też ja, a do żadnej z tych grup nie należę.

        • I takim bucom jak ty dróg budować nie ma sensu. Was tylko batem można oduczyć bezsensownego jeżdżenia samochodem.

          • Ty to chyba jeździsz zapewne pojazdem w pełni ekologicznym. Mam na myśli furmankę skoro wiesz co to bat i do czego służy. Ciekawe czy wobec swoich rodziców również stosujesz ten argument perswazji jeśli macie odmienne zdania?

      • Otóż to całkowita racja, już czas najwyższy odwrócić działania i zwęzać drogi a nie budować autostrady osiedlowe. Ruch powinien odbywać się spokojnie i bez hałasu nadmiernego, a i drogi dla rowerów budowac duzo i szerokie . To jest bardzo wązne i potrzebne dla mieszkanców.

      • Sensu nie widzisz, bo może jesteś niewidomy(a). A swoją drogą pochwal się – używasz samochodu prywatnie czy służbowo?

  8. dobry pomysl ta droga popieram

  9. Faktycznie, 3-pasmowa droga w wąwozie na obrzeżach, gdzie pełno zieleni i obok las, to zbyt dużo – ale betonowanie każdego skrawka zieleni w mieście jest już OK!
    Troskliwy pan prezydent. Gdyby o bloki chodziło, a nie drogi, to już by było pozwolenie na 20-piętrowe…

  10. Teraz protesty i płacz, że za szeroka, a jak po otwarciu jej korki się nie zmniejszą na JPII to będzie znów płacz. Czy niczego nie można w Lublinie dobrze wybudować, żadnej porządnej drogi? Sowińskiego poszerzyć i zrobić wiadukt – nie, bo za głośno. Wyprowadzić ruch z z centrum, z JPII – nie bo za szeroka droga. Prezydent robi największą głupotę zwężając ta drogę, przecież ta droga będzie musiała przejąć prawie taki sam ruch z centrum lublina, z dworca PKP i PKS do obwodnicy jak Tysiąclecia do tego ciężarówki mogą się pojawić.
    Tam co najmniej dwa pasy plus trzeci buspas. I budować od razu całość a nie na raty które nic nie dadzą.