Prezydent Lublina skrytykował działania urzędników, którzy zaplanowali w zielonej dolinie trasę mającą po dwa pasy ruchu w każdym kierunku wraz z buspasami. Polecił unieważnienie przetargu. Jak wyjaśnia, droga musi tam powstać, jednak nie w takiej skali.
Po wybudowaniu przedłużenia Jana Pawła przy Węglinie Południowym sprzedałem dom i przeprowadziłem się na wieś. Bardzo proste rozwiązanie, żeby nie słuchać w nocy wyścigów motocyklowych.
Dagmara
Większość by chciała mieć swój dom na wsi ale nie każdego na to stać.
noo
Przecież za pisu Polakom żyje się dużo lepiej i każdy jest w dobrej sytuacji finansowej. Tak mówili w tvp.
Koleś
I dobrze mówili. No chyba że lepiej być bezrobotnym lub zasuwać po 15 godzin dziennie za 5 zeta na godzinę.
Remik
To tak rządzą że ludzie po 5zl na godz zarabiają no brawo
ropa
Jasne, niech się wszyscy wyporwadzą na wieć. A potem trzeba im będzie budwoać drogi wjazdowe do miasta.
...
IM to trzeba zrobić opłatę za wjazd do miasta i podnieść ceny parkowania w mieście. Oni płacą podatki poza Lublinem to dlaczego mają korzystać bezpłatnie z parkingów. Wyprowadzają się na wieś aby mieć ciszę tymczasem sami codziennie 2-3 samochodami/rodzinę wjeżdzają do miasta. Chcą gdzieś zaparkować bez płacenia a ponieważ juz jest duzy nadmiar aut to niszczą nam chodniki i trawniki. Czy Wy mieszkańcy miasta zgadzacie sie na to , bo ja nie.
tak :)
Nawet nie wiesz jak wiele osób zrobiło w podobny sposób nawet wcześniej od ciebie.
I to im się opłaciło bo teraz na przykład do obwodnicy i drogi ekspresowej mają 100-200 metrów 🙂
ropa
No, nie ma to jak mieszkać koło ekspresówki!
dżery
Droga w tamtej okolicy była planowana jeszcze zanim te blokowiska powstały.
ropa
No i co z tego? Każdą rzecz trzeba bezmyślnie realizować, bo ktoś kiedyś tak sobie wymyślił?
M.
Z takim myśleniem to dziwne że jeszcze torów nie rozebrano. Po co tam są… generują hałas. Już w Lublinie tak było z takim jednym torem wyścigowym. Tor był, powstały bloki, tor znikł bo przeszkadzał. Jak jeden tor ubył to mogą i tory. Zaorać wszystko a zwłaszcza betonowe bloki co niszczą przyrodę. Oddajemy Czuby naturze!
ropa
Mistrz pseudoargumentacji.
ada
Ta trasa już dawno powinna powstać zanim zlokalizowano dworzec, a okolicznym mieszkańcom żyło by się lepiej i nie jechali do centrum stojąc 40 min. w korkach. Krótkowzroczność ułomnego prezydenta odbija się czkawką każdego dnia. Natychmiast zatwierdzić budowę i możliwie szybko zrealizować!!!!!!!!!!!!! 3 pasy to na dziś minimum w tym rejonie gdzie pojawią się autobusy z budowanego dworca. Kiedy wreszcie pojawi się ktoś kto zadba o miasto .
ropa
Kto jedzie do centrum 40 minut stojąc w korkach? W 40 minut to się przejeżdża cały Lublin. A jak ktoś jest na tyle głupi, że jedzie do centrum samochodem, to jego probelem, nie widzę sensu w ułatwianiu mu tego kosztem przrody i całej reszty.
Jacek
Bardzo słusznie, popieram.
miki
Brak wyobraźni to chyba u prezydenta zakorkowanego wzdłuż i wszerz miasta bez wizji i blokowanych od wielu lat planów inwestycji drogowych. Czas ustąpić ze stanowiska !!!!!!!!!!!
...
Miasto korkuje nadmiar samochodów, zwłaszcza tych dawnych mieszkańców co to wyprowadzili się na wieś i dzień w dzień kazdy swoim samochodem w pojedynkę wjeżdza do miasta do pracy, potem wyjeżdza . Jedyna droga na zmniejszenie ruchu to zmiana przyzwyczajeń i przesiadka do komunikacji miejskiej zwłaszcza tych spoza Lublina, niech zostawiają samochody na parkingach a nie wjezdzają i tworzą korki.
ropa
Jakie korki na JP II? Korek jest przez kilka minut rano i przez kilka po 15. I tyle. Miasto to nie autostrada, ma być do życia dla ludzi, a nie do prowadzenia przez nie ruchu. Wystarczy przesiąść się do komunikacji miejskiej czy na rower. Nie trzeba od razu wszystkiego wycinać.
Tomasz
Droga be. Ale jak jakiś developer będzie stawiał bloki to będzie rozwój
W Lublinie od 2003
Swoją drogą tam przydałaby się droga, niekoniecznie tak ogromna, ale okoliczni mieszkańcy skorzystaliby na tym… Tak czy inaczej w wielu miejscach miasta wymagane są inwestycje drogowe. Lub system transportu omijający drogi, czyli dużo prędzej będą drogi
ropa
W jaki sposób skorzystaliby na tym okoliczni mieszkańcy? Przecież na te osiedla więcej samochodów już nie wjedzie.
hehe
może w końcu Żuk przejrzy na oczy że ten urząd od dróg jest jego kulą u nogi.
wyciąć tereny zielone i zalać asfaltem i betonem ?? to tylko urzędnik może wpaść na taki pomysł.
zamiast budować ulicę równoległą do JP2, lepiej te pieniądze przeznaczyć na południową obwodnice miasta.
UPRośćmyTO
Z południowej obwodnicy miasta zrezygnowano już blisko 10 lat temu. GDDKiA stwierdziła, że domknięcie obwodnicy Lublina nie znajduje się w jej planach, ponieważ taka droga nie wyprowadzałaby ruchu tranzytowego z Lublina. Więc od strony Kraśnika do Świdnika (lotnisko Lublin) trzeba jechać przez sam Lublin albo znacznie nadkładać drogi obwodnicą zachodnio-północno-wschodnią 🙁
xxx
Bez przesady… 10km więcej i znacznie szybciej. Obwodnicą ~23min, przez Lublin ~35min poza szczytem, w szczycie będzie dłużej. Niektórzy to by chcieli mieć wszędzie drogę w linii prostej z punktu A do punktu B.
tylko, że...
Od czegoś ta nazwa „obwodnica” się wzięła i logiczne, że obwód jest dłuższy niż przekątna czy średnica.
Ale w przypadku ruchu drogowego twój przykład dojazdu do lotniska przez miasto wcale nie oznacza szybciej i oszczędniej niż dojazd obwodnicą.
ropa
No masz – argument lingwistyczny w służbie planowania ruchu! Tego jeszcze nie było.
Ja
Nie znam nikogo, kto chciałby tej drogi !
gorszysort
A tory to Wam nie przeszkadzają tylko budowa drogi..??
ropa
Tory już sa. To raz. Zajmują niewielką powierzchnię, to dwa. Nie generują spalin i hałas też mniejszy. To trzy.
Po wybudowaniu przedłużenia Jana Pawła przy Węglinie Południowym sprzedałem dom i przeprowadziłem się na wieś. Bardzo proste rozwiązanie, żeby nie słuchać w nocy wyścigów motocyklowych.
Większość by chciała mieć swój dom na wsi ale nie każdego na to stać.
Przecież za pisu Polakom żyje się dużo lepiej i każdy jest w dobrej sytuacji finansowej. Tak mówili w tvp.
I dobrze mówili. No chyba że lepiej być bezrobotnym lub zasuwać po 15 godzin dziennie za 5 zeta na godzinę.
To tak rządzą że ludzie po 5zl na godz zarabiają no brawo
Jasne, niech się wszyscy wyporwadzą na wieć. A potem trzeba im będzie budwoać drogi wjazdowe do miasta.
IM to trzeba zrobić opłatę za wjazd do miasta i podnieść ceny parkowania w mieście. Oni płacą podatki poza Lublinem to dlaczego mają korzystać bezpłatnie z parkingów. Wyprowadzają się na wieś aby mieć ciszę tymczasem sami codziennie 2-3 samochodami/rodzinę wjeżdzają do miasta. Chcą gdzieś zaparkować bez płacenia a ponieważ juz jest duzy nadmiar aut to niszczą nam chodniki i trawniki. Czy Wy mieszkańcy miasta zgadzacie sie na to , bo ja nie.
Nawet nie wiesz jak wiele osób zrobiło w podobny sposób nawet wcześniej od ciebie.
I to im się opłaciło bo teraz na przykład do obwodnicy i drogi ekspresowej mają 100-200 metrów 🙂
No, nie ma to jak mieszkać koło ekspresówki!
Droga w tamtej okolicy była planowana jeszcze zanim te blokowiska powstały.
No i co z tego? Każdą rzecz trzeba bezmyślnie realizować, bo ktoś kiedyś tak sobie wymyślił?
Z takim myśleniem to dziwne że jeszcze torów nie rozebrano. Po co tam są… generują hałas. Już w Lublinie tak było z takim jednym torem wyścigowym. Tor był, powstały bloki, tor znikł bo przeszkadzał. Jak jeden tor ubył to mogą i tory. Zaorać wszystko a zwłaszcza betonowe bloki co niszczą przyrodę. Oddajemy Czuby naturze!
Mistrz pseudoargumentacji.
Ta trasa już dawno powinna powstać zanim zlokalizowano dworzec, a okolicznym mieszkańcom żyło by się lepiej i nie jechali do centrum stojąc 40 min. w korkach. Krótkowzroczność ułomnego prezydenta odbija się czkawką każdego dnia. Natychmiast zatwierdzić budowę i możliwie szybko zrealizować!!!!!!!!!!!!! 3 pasy to na dziś minimum w tym rejonie gdzie pojawią się autobusy z budowanego dworca. Kiedy wreszcie pojawi się ktoś kto zadba o miasto .
Kto jedzie do centrum 40 minut stojąc w korkach? W 40 minut to się przejeżdża cały Lublin. A jak ktoś jest na tyle głupi, że jedzie do centrum samochodem, to jego probelem, nie widzę sensu w ułatwianiu mu tego kosztem przrody i całej reszty.
Bardzo słusznie, popieram.
Brak wyobraźni to chyba u prezydenta zakorkowanego wzdłuż i wszerz miasta bez wizji i blokowanych od wielu lat planów inwestycji drogowych. Czas ustąpić ze stanowiska !!!!!!!!!!!
Miasto korkuje nadmiar samochodów, zwłaszcza tych dawnych mieszkańców co to wyprowadzili się na wieś i dzień w dzień kazdy swoim samochodem w pojedynkę wjeżdza do miasta do pracy, potem wyjeżdza . Jedyna droga na zmniejszenie ruchu to zmiana przyzwyczajeń i przesiadka do komunikacji miejskiej zwłaszcza tych spoza Lublina, niech zostawiają samochody na parkingach a nie wjezdzają i tworzą korki.
Jakie korki na JP II? Korek jest przez kilka minut rano i przez kilka po 15. I tyle. Miasto to nie autostrada, ma być do życia dla ludzi, a nie do prowadzenia przez nie ruchu. Wystarczy przesiąść się do komunikacji miejskiej czy na rower. Nie trzeba od razu wszystkiego wycinać.
Droga be. Ale jak jakiś developer będzie stawiał bloki to będzie rozwój
Swoją drogą tam przydałaby się droga, niekoniecznie tak ogromna, ale okoliczni mieszkańcy skorzystaliby na tym… Tak czy inaczej w wielu miejscach miasta wymagane są inwestycje drogowe. Lub system transportu omijający drogi, czyli dużo prędzej będą drogi
W jaki sposób skorzystaliby na tym okoliczni mieszkańcy? Przecież na te osiedla więcej samochodów już nie wjedzie.
może w końcu Żuk przejrzy na oczy że ten urząd od dróg jest jego kulą u nogi.
wyciąć tereny zielone i zalać asfaltem i betonem ?? to tylko urzędnik może wpaść na taki pomysł.
zamiast budować ulicę równoległą do JP2, lepiej te pieniądze przeznaczyć na południową obwodnice miasta.
Z południowej obwodnicy miasta zrezygnowano już blisko 10 lat temu. GDDKiA stwierdziła, że domknięcie obwodnicy Lublina nie znajduje się w jej planach, ponieważ taka droga nie wyprowadzałaby ruchu tranzytowego z Lublina. Więc od strony Kraśnika do Świdnika (lotnisko Lublin) trzeba jechać przez sam Lublin albo znacznie nadkładać drogi obwodnicą zachodnio-północno-wschodnią 🙁
Bez przesady… 10km więcej i znacznie szybciej. Obwodnicą ~23min, przez Lublin ~35min poza szczytem, w szczycie będzie dłużej. Niektórzy to by chcieli mieć wszędzie drogę w linii prostej z punktu A do punktu B.
Od czegoś ta nazwa „obwodnica” się wzięła i logiczne, że obwód jest dłuższy niż przekątna czy średnica.
Ale w przypadku ruchu drogowego twój przykład dojazdu do lotniska przez miasto wcale nie oznacza szybciej i oszczędniej niż dojazd obwodnicą.
No masz – argument lingwistyczny w służbie planowania ruchu! Tego jeszcze nie było.
Nie znam nikogo, kto chciałby tej drogi !
A tory to Wam nie przeszkadzają tylko budowa drogi..??
Tory już sa. To raz. Zajmują niewielką powierzchnię, to dwa. Nie generują spalin i hałas też mniejszy. To trzy.