Środa, 08 maja 202408/05/2024
690 680 960
690 680 960

Pożar renaulta na drodze S17. Pomimo pomocy świadków nie udało się opanować ognia (zdjęcia)

W sobotę rano na drodze S17 doszło do pożaru auta osobowego. Ogień częściowo strawił pojazd, trwa ustalanie dokładnych okoliczności pojawienia się ognia.

21 komentarzy

  1. i pamietajcie -jak sie zablokuja wszystkie drzwi w tej sytuacji!- wyjmujemy zagłówoek i w szybe! b. dlugo o tym nie wiedziałem ale w zagłowku sa metalowe prowadnice doskonale nadajace sie do rozbijania szyb!

    • Za długo będziesz sie bawił tym zagłówkiem. Robi sie to o wiele szybciej klamrą od pasów bezpieczeństwa. Klamrę wsuwasz między szybę a uszczelkę i ciągniesz za pas. Szyba strzela w mak.

  2. Jeżdżą szrotami z zachodu,a później zdziwienie że instalacja poczas jazdy się pali.niech teraz płaci z ubezpieczenia za wymianę asfaltu.

    • Szrot to jeszcze pół biedy, najgorzej jak pan Heniu z pobliskiej kuźni „naprawi”… Każda instalacja ma bezpieczniki na ewentualność zwarcia ale pan Heniu wie lepiej jak połączyć druty…
      I do osób o wąskich horyzontach myślowych: Dotyczy to wszystkich marek!!!

      • W autach nie ma drutów – są przewody elektryczne nazywane przez laików kablami. Drutów szukają tylko tacy którzy z trudem skończyli podstawówkę bo nauczyciele mieli ich już dość. Druty są tylko zbrojeniowe na budowie lub można ściągać nimi krzywe zęby.

  3. I znowu Renault?

  4. Pożar „Renaulta” czyt. „renota”… ???????????????????

  5. To Laguna. Zamiast na lawetę spaliła się że wstydu.

  6. Niedawno paliły się niemieckie . Nie ma reguły !

  7. ZNOWU FRANCUSKIE AUTO SPALONE , SAMOCZYNNE FABRYCZNIE ZAPALAJĄCE SIĘ AUTO, POWINNA STANOWIĆ ZAGROŻENIE DLA WŁAŚCICIELI FRANCUSKICH AUT LUB PRZYSZŁYCH, PRZESTROGA DZIAŁA

  8. A nowsze bmw 5 2.0d jak się pięknie palą. Tylko cichutko wszędzie. Poszukajcie w necie. Laguny I nie były takie złe. II to dziadostwo.

  9. Tyle darmowych „fachowych ekspertyz” na tym forum i tyle zmarnowanych talentów ….a sądy powołują jakichś bieglych za grubą kasę…wystarczy wejsć na forum i poczytać „ekspertyzy ” i wszystko wiadomo …nie trzeba niczego badać i sprawdzać …”fachowcom ” wystarczy informacja i zdjęcie i od razu wiedzą co bylo przyczyną …wyobrażcie sobie „eksperci ” ze wystaczy mysz albo inny gryzoń pod maską ,żeby puścić każde auto z dymem …ale wasze małe móżdżki takich przyczyn nie ogarniają ….”to musiał być szrot ,albo pan henio bez pojecia naprawiał ” ….

    • Taa, jasne gryzoń. Koledze jeden z lubelskich mechaniorów naprawił światła wkładając bezpiecznik 30A zamiast czerwonej dychy i miało być git. Za dwa dni zjarała mu się instalacja w fordzie. Mi też kiedyś jeden z mechaników jako receptę na palące się bezpieczniki świateł pozycyjnych zalecał włożyć większe. Dopiero inny elektryk powiedział mi, że nic bez przyczyny się nie dzieje i że co prawda instalacja jest obliczona na większą moc, ale żebym tego nie robił obserwował kiedy pali mi bezpieczniki. Po dwóch dniach zauważyłem, że światło przestaje świecić po otwarciu klapy bagażnika przy włączonym oświetleniu. Przyczyna – przełamana wiązka instalacji w tylnej klapie. Wymiana kawałka wiązki i po problemie. Jakbym włożył większy bezpiecznik to też być może kable by się zaczęły jarać.