Niewłaściwe ocenienie odległości podczas zmiany pasa ruchu było przyczyną zderzenie dwóch aut, jakie miało miejsce minionej nocy w Lublinie. Rozbite zostały dwa auta.
Ten wiejski tuning na tym fiacie przecież mówi sam za siebie..??? z drogi śledzie „Wieś Vagen”jedzie???
Sprzedam Wapno
..i te wloty powietrza do podtlenku LPG???
igor
Baranie przecież to są wyloty, nie widzisz w którą strone sa skierowane? na szybe.. do odprowadzenia ciepła z komory silnika.. w sumie po co ja to piszę widać że jesteś tępy jak baba w clio 1.1
Sprzedam Wapno
?..faktycznie..dobrze ze tam kratki z kibla nie zamontował..taka moc ze trzeba chłodzić dodatkowo?i kurcze nie opanował żywiołu???Bawaria zajechała drogę..i masz spawy z cwiartki puściły..hamulce bębnowe nie opanowały tej mocy?
uNoDueTre
ten uniak to nie żaden wiejski tuning znawco . I jest (był) wart pewnie niż twoje wozidełko z kupione od turasa z rajchu. I gwarantuje że objeżdżał sportowe bryki za 100 tysi:]
Sprzedam Wapno
Moja bryka jest więcej wara jak 100 tyś?tą którą jeżdżę..i kupiona w polskim salonie a nie u jakiegoś rolnika w niemczech a Uno w Turbo nie ma takiej maski więc to tani tuning ? z litrowym silnikiem we Włoszech widziałem jedynie takie egzemplarze Uno Turbo
igor
fantazjuj dalej zaśliniony 15latku
Sprzedam Wapno
I nadwozie 3 drzwiowe?
hi hi
pewnie fiacik jechał ok.50 km/h a ten z bmw ok. 40 k/h i doszło do dzwona .
Franio
Wyjeżdżał z Szafirowej tj. z tej drogi, przy której stoi znak STOPU, przy którym nikt się nie zatrzymuje.
Franio
To niesprawiedliwe. Kierowca musi obserwować: drogę, znaki, inne pojazdy, telefon, wypatrywać policji. Przerasta to możliwości wielu kierujących.
Fajnie
Haha przeliczył się szofer w tym bmw e60!
Stefanek
Może nawet jakiś czarodziej do fiata zamontował 1,6 16v albo innego tjet-a, to fiat był stosunkowo szybko 😉
KK
W tym uniaku jest znacznie więcej niż 1.6 16V 😉
xaxaxa
A nie było wczoraj jakiegoś bieda zlotu motoryzacyjnego pod areną przypadkiem? xD xaxaxa
Fan marki
Jak to prawdziwe uno turbo to szkoda w ch….
Bawrki wogole i mniej tego szrotu na drogach tym lepiej
Kuba
Choć lubię BMW, to tutaj się zgodzę.
Wolałbym Uno Turbo, albo Tipo 16V Sport z tymi kosmicznymi zegarami od E60.
E60 to chyba najmniej udana „bawarka” od lat.
Jedna wielka jeżdżąca (czasami) awaria.
Xxx
5 drzwiowych uno turbo chyba nie było
Stefanek
Ale można sobie takie zmontować 😉
Sprzedam Wapno
Tak dokladnie… w stodole z 3 cwiartek?silnik z uj wie czego zapomnieli chłopaki hamulców podrasować..wgniot jak by w słupa przy****ł..a bawarczyk prawie calutki? słabo pospawali?
anty-bmw
Słabi kierowcy BMW i innych marek pouczam: przy wjeździe na drogę z dwoma pasami ruchu zajmujemy najpierw pas a potem dopiero zmieniamy go na inny jeśli jest taka potrzeba. W Polsce obowiązuje ruch prawostronny. A i jeszcze nie wjeżdżamy na skrzyżowanie jeśli ktoś się na nim znajduję bo można doprowadzić do zderzenia, tak mnie czyli na kursie na prawo jazdy a Wam chyba zapomnieli powiedzieć.
Franio
1. Przy skręcie nie ma nakazu zajmowanie pierwszego pasa – można zająć dowolny.
2. Przy zmianie pasów wskazane/zalecane jest stopniowe zmienienia pasa. Po jednym, a nie np. 3 na raz.
3. Ruch prawostronny oznacza, że z pojazdami jadącymi z naprzeciwka wymijamy się lewymi bokami, tj. przejeżdżamy z prawej strony.
4. To co rozumiesz pod pojęciem ruchu prawostronnego dotyczy obowiązku jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. I ten przepis dotyczy wszystkich kierujących, a nie tylko rowerzystów.
Franio
5. Mylisz zmianę kierunku ruchu (skręt na skrzyżowaniu) ze zmianą pasa ruchu. Na drogach bezkolizyjnych (A i S) nie wykonuje się skręcania, lecz jedynie zmiany pasów ruchu.
Kuba
No jaki bałwan.
Prawo jazdy z chipsów?
Po skręcie w ulicę poprzeczną można zająć DOWOLNY pas ruchu, pod warunkiem, że organizacja ruchu i oznaczenia nie sugerują inaczej.
Przy wyjeździe z Szafirowej jest linia przerywana między pasami, więc można wyjeżdżając z Szafirowej od razu „wskoczyć” na lewy JPII… o ile rzecz jasna ustąpimy pierwszeństwa poruszającym się Jana Pawła.
Lubelak
Szkoda Fiacika ?
Cieee chorobaaaa !!!
Nie po to stary odganiał go od michy oszczędzając na BMW, żeby potem synio ustępował pierwszeństwa jakiemuś fiatowi stojącemu na skraju złomowiska. 😆
Ten wiejski tuning na tym fiacie przecież mówi sam za siebie..??? z drogi śledzie „Wieś Vagen”jedzie???
..i te wloty powietrza do podtlenku LPG???
Baranie przecież to są wyloty, nie widzisz w którą strone sa skierowane? na szybe.. do odprowadzenia ciepła z komory silnika.. w sumie po co ja to piszę widać że jesteś tępy jak baba w clio 1.1
?..faktycznie..dobrze ze tam kratki z kibla nie zamontował..taka moc ze trzeba chłodzić dodatkowo?i kurcze nie opanował żywiołu???Bawaria zajechała drogę..i masz spawy z cwiartki puściły..hamulce bębnowe nie opanowały tej mocy?
ten uniak to nie żaden wiejski tuning znawco . I jest (był) wart pewnie niż twoje wozidełko z kupione od turasa z rajchu. I gwarantuje że objeżdżał sportowe bryki za 100 tysi:]
Moja bryka jest więcej wara jak 100 tyś?tą którą jeżdżę..i kupiona w polskim salonie a nie u jakiegoś rolnika w niemczech a Uno w Turbo nie ma takiej maski więc to tani tuning ? z litrowym silnikiem we Włoszech widziałem jedynie takie egzemplarze Uno Turbo
fantazjuj dalej zaśliniony 15latku
I nadwozie 3 drzwiowe?
pewnie fiacik jechał ok.50 km/h a ten z bmw ok. 40 k/h i doszło do dzwona .
Wyjeżdżał z Szafirowej tj. z tej drogi, przy której stoi znak STOPU, przy którym nikt się nie zatrzymuje.
To niesprawiedliwe. Kierowca musi obserwować: drogę, znaki, inne pojazdy, telefon, wypatrywać policji. Przerasta to możliwości wielu kierujących.
Haha przeliczył się szofer w tym bmw e60!
Może nawet jakiś czarodziej do fiata zamontował 1,6 16v albo innego tjet-a, to fiat był stosunkowo szybko 😉
W tym uniaku jest znacznie więcej niż 1.6 16V 😉
A nie było wczoraj jakiegoś bieda zlotu motoryzacyjnego pod areną przypadkiem? xD xaxaxa
Jak to prawdziwe uno turbo to szkoda w ch….
Bawrki wogole i mniej tego szrotu na drogach tym lepiej
Choć lubię BMW, to tutaj się zgodzę.
Wolałbym Uno Turbo, albo Tipo 16V Sport z tymi kosmicznymi zegarami od E60.
E60 to chyba najmniej udana „bawarka” od lat.
Jedna wielka jeżdżąca (czasami) awaria.
5 drzwiowych uno turbo chyba nie było
Ale można sobie takie zmontować 😉
Tak dokladnie… w stodole z 3 cwiartek?silnik z uj wie czego zapomnieli chłopaki hamulców podrasować..wgniot jak by w słupa przy****ł..a bawarczyk prawie calutki? słabo pospawali?
Słabi kierowcy BMW i innych marek pouczam: przy wjeździe na drogę z dwoma pasami ruchu zajmujemy najpierw pas a potem dopiero zmieniamy go na inny jeśli jest taka potrzeba. W Polsce obowiązuje ruch prawostronny. A i jeszcze nie wjeżdżamy na skrzyżowanie jeśli ktoś się na nim znajduję bo można doprowadzić do zderzenia, tak mnie czyli na kursie na prawo jazdy a Wam chyba zapomnieli powiedzieć.
1. Przy skręcie nie ma nakazu zajmowanie pierwszego pasa – można zająć dowolny.
2. Przy zmianie pasów wskazane/zalecane jest stopniowe zmienienia pasa. Po jednym, a nie np. 3 na raz.
3. Ruch prawostronny oznacza, że z pojazdami jadącymi z naprzeciwka wymijamy się lewymi bokami, tj. przejeżdżamy z prawej strony.
4. To co rozumiesz pod pojęciem ruchu prawostronnego dotyczy obowiązku jazdy możliwie blisko prawej krawędzi jezdni. I ten przepis dotyczy wszystkich kierujących, a nie tylko rowerzystów.
5. Mylisz zmianę kierunku ruchu (skręt na skrzyżowaniu) ze zmianą pasa ruchu. Na drogach bezkolizyjnych (A i S) nie wykonuje się skręcania, lecz jedynie zmiany pasów ruchu.
No jaki bałwan.
Prawo jazdy z chipsów?
Po skręcie w ulicę poprzeczną można zająć DOWOLNY pas ruchu, pod warunkiem, że organizacja ruchu i oznaczenia nie sugerują inaczej.
Przy wyjeździe z Szafirowej jest linia przerywana między pasami, więc można wyjeżdżając z Szafirowej od razu „wskoczyć” na lewy JPII… o ile rzecz jasna ustąpimy pierwszeństwa poruszającym się Jana Pawła.
Szkoda Fiacika ?
Nie po to stary odganiał go od michy oszczędzając na BMW, żeby potem synio ustępował pierwszeństwa jakiemuś fiatowi stojącemu na skraju złomowiska. 😆
Brak Mózgu Widoczny