Poniedziałek, 29 kwietnia 202429/04/2024
690 680 960
690 680 960

34 komentarze

  1. Jak to dobrze miec kierownice z ”poduszką powietrzną” hahahahahaha ale jajca panie Boczek

  2. Pewnie i tak pustak sie nic nie nauczy

  3. M316LPG model spod remizy. Rdza i wielka tuba basowa gratis.
    Mam nadzieję, że kierowca się z tego wyliże, bo poskładało tą bawarkę jak harmonijkę (dodam jeszcze, że jasiek nie strzelił i że fotel jest na miejscu tylnej kanapy).

    • nie ma silnika m316 to raz, a dwa bylo tam m50b25, moc prawie 200 koni, tak to jest jak do takiego auta wsiada ktos kto nie ma pojecia o jezdzie autem rwd.

      • Po pierwsze – m316lpg to moja „licencia poetica” i odnosi się do 316 (z silnikiem M40 lub M43), instalacją LPG, pooklejanej dookoła naklejkami „M” (i z „M3” na klapie).
        M50B25 to 192KM a nie 200.
        Co do pojęcia o jeździe autem z napędem na tylną oś – jakieś mam 🙂

  4. No, cóż. Selekcja naturalna – samochodu na zawsze, kierowcy na tymczasem.
    Jakby nie patrzeć same plusy.

  5. kolejna Bryka Młodzieży Wiejskiej

  6. szok! nie ma tępych komentarzy, normalnie nie wierze.

  7. Kolejna burakfura z serii `jak niemiec sprzedawal to płakał`. Moze i płakał ale ze szczęscia, ze opchnął buraczkisowi rdzę na kołach. Poducha nie strzeliła bo pewnie ten grat był wczesniej bity. Gratuluję tuby… jest prawie tak wielka jak dziury od rdzy. Oby chłopaczyna się wykaraskał.

  8. Bolid Młodzierzy Wiejskiej !!! Ha Ha , LSW rejestracja mówi za siebie !!! za wolno jechał ! bo jak by szybciej jechał to by do nieba sie wzbił !!! Kretyn !!!

  9. Może to była 316 ale przed swapem a 325 po swapie 😛 i bez LPG 🙂

    • Nabijałem się z tą M316LPG – nie odłączaliby akumulatora w bagażniku w 316 (to po pierwsze – w 316 akumulator jest na półeczce za podszybiem, pod maską), po drugie przedliftowe 316 (a to jest przedliftowa E36) miały zegary wyskalowane do 210km/h, ten ma do 240km/h (jak „normalna” E36).
      Nie zmienia to faktu, że powodem tak poważnego przebiegu wypadku był z całą pewnością po części też fatalny stan blacharki.

  10. LBL miała ta fura rejestrację i wreszcie huta się na nią doczekała , pod Biłgorajem są jeszcze kocie łby a w Lublinie asfalt więc miał prawo rajdowiec się pogubić

Z kraju