Przywileje dla sałaciarzy, ktorzy jezdza jak ostatnie swinie. Bez kierunkowskazow zmieniaja pasy i wciskaja sie na chama bo im wszystko wolno a teraz jeszcze to. To moze jeszcze za pozwoleniem ratusza niech jezdza na czerwonym swietle przez skrzyzowania bo po co ma ich to obowiazywac. Chamstwo w panstwie jak mowi ferdek kiepski.
sio
zgadzam się w 100%
Taksiarz
Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka, to że niektórzy nie powinni mieć licencji bo sami sobie stwarzają zagrożenie nie oznacza że wszyscy tacy są…
lucypher
Wszyscy.
Iz@
… Z tym, ze nie napewno.
toja
Nie sami sobie stwarzają zagrożeni, ale nam wszystkim!!
Kierowca
Jak mamy ich nie wrzucać do jednego worka jak tacy właśnie są i nie bez powodu tak o nich piszemy? Zajeżdżają drogę bo im się śpieszy zwłaszcza młodzi, ostatnio zmusił mnie kretyn do zjechania na krawężnik, inaczej miałbym rozbity samochód przez niego. Być może w jego mniemaniu miał po prostu szybki samochód i zdążył się wcisnąć między samochody. Nie kret*nie, nie miałeś szybkiej taksówki niczym z filmu, tylko kierowca, któremu zajechałeś deklu drogę musiał ostro hamować. Pozdrawiam deb*lu.
.
Zdecydowanie większość, jak nie wszyscy.
grzesiek
Jak nie stać na takse tylko sie „zapier*ala” autobusem to nie dziwie się ze tyle jadu wylewasz
jaja
niech teraz wszyscy busiarze jeżdżą po BUSpasach
Masz w domu auto dostawcze ? zapraszamy na Buspasy :_
Tyle że te BUSpasy to bezkolizyjne prawo skręty i świecą pustkami, a inni kierowcy stoją. Totalny bezmózg wpadł na pomysł buspasów na JPII !!!
Mua
Racja, na JPII BUS-pasy są idiotyzmem.
Jadąc od strony Armii Krajowej cały BUS-pas jest wolny, a kierowcy skręcający w prawo stoją razem z tymi co jadą prosto… także autobusy, które jadą prosto stoją przez to dłużej!
Nawet jeśli wszyscy skręcający w prawo jechaliby BUS-pasem to autobusy jadące w prawo nie straciłyby na tym ponieważ na tamtym odcinku nie tworzą się korki, a autobusy jadące prosto by na tym zyskały.
Krusnik02
Bo buspasy były tworzone na zasadzie – inne miasta mają to pierdykniemy też w Lublinie. Podobnie było ze stadionem…
GO
mam też takie odczucie, kiedy tamtędy nie jadę, co to za palant zepsuł to rondo? w tym kraju żaden urzędas za nic nie odpowiada, jeździłem tą trasą tyle lat, a teraz praktycznie codziennie stoję tam w korku, czasami małym, ale zawsze
ded
Lubelscy taryfiarze to wyjątkowe chamy w skali kraju
Kamil
Potwierdzam
Subaru
Czym Wy się tak ekscytujecie? Przecież w Lublinie jest w sumie jakieś 800 metrów buspasów :))) A sałaty jeżdżą tak samo „z fantazją” w całej Polsce. Powinni jeszcze otworzyć dla taxi i pojazdów uprzywilejowanych ul. Żmigród. Dla karetek 30 sek. krótszy przejazd robi różnicę. Mam nadzieję, że zaglądają na ten portal Cześki z Zarządu Dróg i Mostów. Można usprawnić ruch na ul. Lubartowskiej,przy skręcie w al. Tysiąclecia. Z pasa, którym jeżdżą trolejbusy na wprost pod górę w strony Bramy Krakowskiej, można by zrobić skręt w lewo, którzy później skręcają w ul. Wodopojną.
Subaru
Ostatnie moje zdanie jest napisane umiarkowanie po polsku. Powinno być: Z pasa, którym jeżdżą trolejbusy na wprost pod górę ul. Lubartowską, w stronę Bramy Krakowskiej, można by zrobić skręt w lewo, dla tych którzy później skręcają w ul. Wodopojną.
toja
Jakby jechać Lubartowską pod górę w stronę Bramy Krakowskiej to na Wodopojną jest w prawo chyba?
p-d-p
a karetki nie mogą po bus pasach normalnie , tylko w sytuacji sygnałów
.....
Ta zmiana jest tak marginalna, że praktycznie nie odczuwalna, ale dla formalności motocykliści też powinni mieć prawo poruszania się po buspasach.
Motocyklista
Jestem za 🙂
christo
I w przypadku JP2 skrecający w prawo.
as
Ratusz już pracuje nad zmianami, które mają pozwolić urzędnikom miejskim na korzystanie z bus-pasów.
Słowak
,,Lubelscy taksówkarze uprzywilejowani” patrząc na ich zachowanie na drodze, już dawno miałem wrażenie, że są uprzywilejowani.
Przywileje dla sałaciarzy, ktorzy jezdza jak ostatnie swinie. Bez kierunkowskazow zmieniaja pasy i wciskaja sie na chama bo im wszystko wolno a teraz jeszcze to. To moze jeszcze za pozwoleniem ratusza niech jezdza na czerwonym swietle przez skrzyzowania bo po co ma ich to obowiazywac. Chamstwo w panstwie jak mowi ferdek kiepski.
zgadzam się w 100%
Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka, to że niektórzy nie powinni mieć licencji bo sami sobie stwarzają zagrożenie nie oznacza że wszyscy tacy są…
Wszyscy.
… Z tym, ze nie napewno.
Nie sami sobie stwarzają zagrożeni, ale nam wszystkim!!
Jak mamy ich nie wrzucać do jednego worka jak tacy właśnie są i nie bez powodu tak o nich piszemy? Zajeżdżają drogę bo im się śpieszy zwłaszcza młodzi, ostatnio zmusił mnie kretyn do zjechania na krawężnik, inaczej miałbym rozbity samochód przez niego. Być może w jego mniemaniu miał po prostu szybki samochód i zdążył się wcisnąć między samochody. Nie kret*nie, nie miałeś szybkiej taksówki niczym z filmu, tylko kierowca, któremu zajechałeś deklu drogę musiał ostro hamować. Pozdrawiam deb*lu.
Zdecydowanie większość, jak nie wszyscy.
Jak nie stać na takse tylko sie „zapier*ala” autobusem to nie dziwie się ze tyle jadu wylewasz
niech teraz wszyscy busiarze jeżdżą po BUSpasach
Masz w domu auto dostawcze ? zapraszamy na Buspasy :_
Tyle że te BUSpasy to bezkolizyjne prawo skręty i świecą pustkami, a inni kierowcy stoją. Totalny bezmózg wpadł na pomysł buspasów na JPII !!!
Racja, na JPII BUS-pasy są idiotyzmem.
Jadąc od strony Armii Krajowej cały BUS-pas jest wolny, a kierowcy skręcający w prawo stoją razem z tymi co jadą prosto… także autobusy, które jadą prosto stoją przez to dłużej!
Nawet jeśli wszyscy skręcający w prawo jechaliby BUS-pasem to autobusy jadące w prawo nie straciłyby na tym ponieważ na tamtym odcinku nie tworzą się korki, a autobusy jadące prosto by na tym zyskały.
Bo buspasy były tworzone na zasadzie – inne miasta mają to pierdykniemy też w Lublinie. Podobnie było ze stadionem…
mam też takie odczucie, kiedy tamtędy nie jadę, co to za palant zepsuł to rondo? w tym kraju żaden urzędas za nic nie odpowiada, jeździłem tą trasą tyle lat, a teraz praktycznie codziennie stoję tam w korku, czasami małym, ale zawsze
Lubelscy taryfiarze to wyjątkowe chamy w skali kraju
Potwierdzam
Czym Wy się tak ekscytujecie? Przecież w Lublinie jest w sumie jakieś 800 metrów buspasów :))) A sałaty jeżdżą tak samo „z fantazją” w całej Polsce. Powinni jeszcze otworzyć dla taxi i pojazdów uprzywilejowanych ul. Żmigród. Dla karetek 30 sek. krótszy przejazd robi różnicę. Mam nadzieję, że zaglądają na ten portal Cześki z Zarządu Dróg i Mostów. Można usprawnić ruch na ul. Lubartowskiej,przy skręcie w al. Tysiąclecia. Z pasa, którym jeżdżą trolejbusy na wprost pod górę w strony Bramy Krakowskiej, można by zrobić skręt w lewo, którzy później skręcają w ul. Wodopojną.
Ostatnie moje zdanie jest napisane umiarkowanie po polsku. Powinno być: Z pasa, którym jeżdżą trolejbusy na wprost pod górę ul. Lubartowską, w stronę Bramy Krakowskiej, można by zrobić skręt w lewo, dla tych którzy później skręcają w ul. Wodopojną.
Jakby jechać Lubartowską pod górę w stronę Bramy Krakowskiej to na Wodopojną jest w prawo chyba?
a karetki nie mogą po bus pasach normalnie , tylko w sytuacji sygnałów
Ta zmiana jest tak marginalna, że praktycznie nie odczuwalna, ale dla formalności motocykliści też powinni mieć prawo poruszania się po buspasach.
Jestem za 🙂
I w przypadku JP2 skrecający w prawo.
Ratusz już pracuje nad zmianami, które mają pozwolić urzędnikom miejskim na korzystanie z bus-pasów.
,,Lubelscy taksówkarze uprzywilejowani” patrząc na ich zachowanie na drodze, już dawno miałem wrażenie, że są uprzywilejowani.