Sobota, 04 maja 202404/05/2024
690 680 960
690 680 960

28 komentarzy

  1. Przywileje dla sałaciarzy, ktorzy jezdza jak ostatnie swinie. Bez kierunkowskazow zmieniaja pasy i wciskaja sie na chama bo im wszystko wolno a teraz jeszcze to. To moze jeszcze za pozwoleniem ratusza niech jezdza na czerwonym swietle przez skrzyzowania bo po co ma ich to obowiazywac. Chamstwo w panstwie jak mowi ferdek kiepski.

    • zgadzam się w 100%

      • Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka, to że niektórzy nie powinni mieć licencji bo sami sobie stwarzają zagrożenie nie oznacza że wszyscy tacy są…

        • Wszyscy.

        • Nie sami sobie stwarzają zagrożeni, ale nam wszystkim!!

        • Jak mamy ich nie wrzucać do jednego worka jak tacy właśnie są i nie bez powodu tak o nich piszemy? Zajeżdżają drogę bo im się śpieszy zwłaszcza młodzi, ostatnio zmusił mnie kretyn do zjechania na krawężnik, inaczej miałbym rozbity samochód przez niego. Być może w jego mniemaniu miał po prostu szybki samochód i zdążył się wcisnąć między samochody. Nie kret*nie, nie miałeś szybkiej taksówki niczym z filmu, tylko kierowca, któremu zajechałeś deklu drogę musiał ostro hamować. Pozdrawiam deb*lu.

        • Zdecydowanie większość, jak nie wszyscy.

    • Jak nie stać na takse tylko sie „zapier*ala” autobusem to nie dziwie się ze tyle jadu wylewasz

  2. niech teraz wszyscy busiarze jeżdżą po BUSpasach
    Masz w domu auto dostawcze ? zapraszamy na Buspasy :_

  3. Tyle że te BUSpasy to bezkolizyjne prawo skręty i świecą pustkami, a inni kierowcy stoją. Totalny bezmózg wpadł na pomysł buspasów na JPII !!!

    • Racja, na JPII BUS-pasy są idiotyzmem.
      Jadąc od strony Armii Krajowej cały BUS-pas jest wolny, a kierowcy skręcający w prawo stoją razem z tymi co jadą prosto… także autobusy, które jadą prosto stoją przez to dłużej!
      Nawet jeśli wszyscy skręcający w prawo jechaliby BUS-pasem to autobusy jadące w prawo nie straciłyby na tym ponieważ na tamtym odcinku nie tworzą się korki, a autobusy jadące prosto by na tym zyskały.

    • Bo buspasy były tworzone na zasadzie – inne miasta mają to pierdykniemy też w Lublinie. Podobnie było ze stadionem…

    • mam też takie odczucie, kiedy tamtędy nie jadę, co to za palant zepsuł to rondo? w tym kraju żaden urzędas za nic nie odpowiada, jeździłem tą trasą tyle lat, a teraz praktycznie codziennie stoję tam w korku, czasami małym, ale zawsze

  4. Lubelscy taryfiarze to wyjątkowe chamy w skali kraju

  5. Czym Wy się tak ekscytujecie? Przecież w Lublinie jest w sumie jakieś 800 metrów buspasów :))) A sałaty jeżdżą tak samo „z fantazją” w całej Polsce. Powinni jeszcze otworzyć dla taxi i pojazdów uprzywilejowanych ul. Żmigród. Dla karetek 30 sek. krótszy przejazd robi różnicę. Mam nadzieję, że zaglądają na ten portal Cześki z Zarządu Dróg i Mostów. Można usprawnić ruch na ul. Lubartowskiej,przy skręcie w al. Tysiąclecia. Z pasa, którym jeżdżą trolejbusy na wprost pod górę w strony Bramy Krakowskiej, można by zrobić skręt w lewo, którzy później skręcają w ul. Wodopojną.

  6. Ostatnie moje zdanie jest napisane umiarkowanie po polsku. Powinno być: Z pasa, którym jeżdżą trolejbusy na wprost pod górę ul. Lubartowską, w stronę Bramy Krakowskiej, można by zrobić skręt w lewo, dla tych którzy później skręcają w ul. Wodopojną.

    • Jakby jechać Lubartowską pod górę w stronę Bramy Krakowskiej to na Wodopojną jest w prawo chyba?

  7. a karetki nie mogą po bus pasach normalnie , tylko w sytuacji sygnałów

  8. Ta zmiana jest tak marginalna, że praktycznie nie odczuwalna, ale dla formalności motocykliści też powinni mieć prawo poruszania się po buspasach.

  9. Ratusz już pracuje nad zmianami, które mają pozwolić urzędnikom miejskim na korzystanie z bus-pasów.

  10. ,,Lubelscy taksówkarze uprzywilejowani” patrząc na ich zachowanie na drodze, już dawno miałem wrażenie, że są uprzywilejowani.