Sobota, 04 maja 202404/05/2024
690 680 960
690 680 960

Kolejne problemy lubelskiego salonu Nissana. Firma straciła autoryzację (zdjęcia)

Lubelski salon i serwis Nissana stracił autoryzację. Podobnie jak należący do tej samej firmy obiekt w Radomiu. Powodem miało być niewypełnianie standardów i obowiązków.

29 komentarzy

  1. Jednym słowem to Lublin ma pecha. To kolejny autoryzowany salon obsługi wypada z rynku 🙁 najpierw – WV i Audi, potem – Citroen, teraz – Nissan.
    No co kupić teraz biedny człowieku ? Jaki nowy samochód se kupić ???

    • Citroen? Nie wydaje mi się. Fix-Forum Lider dalej posiada autoryzację. Jeśli już to chodziło chyba o Peugeot. VW i Audi tez już ma nowego dealera, Otto Haus.

      • Informacja dla laików: właścicielem zarówno byłego już salonu nissana jak i obecnych na lubelskim rynku VW, Audi, Citroen, Mazda, Hyndai mełgiewska, Fiat, Jeep,Alfa jest ta sama osoba i bynajmniej nie jest to, jak piszą w artykule, lubelski biznes. Szkoda tylko pracowników.

    • VW i Audi przecież funkcjonują! Co za brednie wypisujecie jak nie macie pojęcia o rynku. Opel i Ford również jest …

    • Tylko betkę oczywiście! Kto w ogóle jeździ jakimiś nisanami?

  2. Tak głupoty L112 napisało. Ważne że kościoły i synagogi ”odrestaurowane”.

  3. Opel, Ford, teraz Nissan. Lubelska jakość dilerska

  4. Podejście lubelskich stacji ASO do klientów to jedna strona ale Nissan chyba nie powinien podejmować takich decyzji bez przygotowanej alternatywy. Mało tego, że dziś nawet nie wiem jakie modele proponuje ta marka to takie postępowanie nie skłania mnie do zainteresowania ich ofertą.
    Kto kupi auto z którym na zwykły przegląd będzie śmigał do W-wy? Przecież jak znajdzie się nowy dealer to jeśli coś zawali znowu historia się powtórzy. Przynajmniej podejście Nissana do klientów na to wskazuje.

    • mam nissana i za takie aso jak w autoniss to ja dziękuję, po paru wizytach przerzuciłem się na „niemarkowy” serwis i samochód jeździ dużo lepiej.

  5. jako klient Nissana wcale się nie dziwię, ceny usług i części wywalone w kosmos, a czas oczekiwania dla wyjątkowo cierpliwych. Z drugiej strony Nissan Polska powinien robić wszystko by autoryzowany salon został bo klienci zostali na lodzie, co z pewnością zmniejszy sprzedaż Nissana.

  6. Szanowna Redakcjo, marnie się w rynku orientujecie. Bliżej niż do Rzeszowa, czy Warszawy, chcący kupić lub serwisować Nissana mają do położonej o 125 km Białej Podlaskiej. Tu od wielu lat funkcjonuje ASO Nissana. Nie trzeba Jechać do Warszawy.

  7. Kto normalny kupi w dzisiejszych czasach nissana . To była świetna marka ale kiedyś , zanim wykupili ją Francuzi.

    • Przecież Nissan jest cały czas japoński!! Tylko współpracują ściśle z Renault.

      • Andrzej ma rację. Nissan pozostaje japoński z nazwy. Produkcją na Europę zajmuje się Renault, ktory Nissany montuje w Anglii. Porażka.

  8. Czas konia zaprzęgać. Mylił się ten co powiedział:,, Koń to przeżytek”

  9. niedługo i tak wszystko będzie chińskie, już jest volvo całkowicie chińskie, mercedesa pomału wykypują, no może kia i hyundai zostać koreańskie, ale generalnie zobaczycie co będzie

  10. Ja za ASO forda podziękowałem, gdy dostałem fakutrę za geometrię zawieszenia w nowym samochodzie (od wyjazdu z salonu). Auto ściągało a winne były niewyważone koła. Później byłem jeszcze raz zrobić przegląd olejowy.