Lubelski salon i serwis Nissana stracił autoryzację. Podobnie jak należący do tej samej firmy obiekt w Radomiu. Powodem miało być niewypełnianie standardów i obowiązków.
Jednym słowem to Lublin ma pecha. To kolejny autoryzowany salon obsługi wypada z rynku 🙁 najpierw – WV i Audi, potem – Citroen, teraz – Nissan.
No co kupić teraz biedny człowieku ? Jaki nowy samochód se kupić ???
Bolek
Citroen? Nie wydaje mi się. Fix-Forum Lider dalej posiada autoryzację. Jeśli już to chodziło chyba o Peugeot. VW i Audi tez już ma nowego dealera, Otto Haus.
Maliniak
Informacja dla laików: właścicielem zarówno byłego już salonu nissana jak i obecnych na lubelskim rynku VW, Audi, Citroen, Mazda, Hyndai mełgiewska, Fiat, Jeep,Alfa jest ta sama osoba i bynajmniej nie jest to, jak piszą w artykule, lubelski biznes. Szkoda tylko pracowników.
sdf
Suzuki
Eta
VW i Audi przecież funkcjonują! Co za brednie wypisujecie jak nie macie pojęcia o rynku. Opel i Ford również jest …
Eta
Citroen tez funkcjonuje na Krasnickich
Stefanek
Ford z Kraśnickiej dostał kopa już jakiś czas temu 😉
Bimner
Tylko betkę oczywiście! Kto w ogóle jeździ jakimiś nisanami?
guru
A kto powozi jakimś bieemwiu?…
Turysta
Tak głupoty L112 napisało. Ważne że kościoły i synagogi ”odrestaurowane”.
benzz driver
Opel, Ford, teraz Nissan. Lubelska jakość dilerska
J.M.
Ale co Opel, Ford???
Stefanek
No co Opel i Ford gó… o wort.
Qwe
VW bmv audi i ford gó..no wort też pasuje
Andrzej
Podejście lubelskich stacji ASO do klientów to jedna strona ale Nissan chyba nie powinien podejmować takich decyzji bez przygotowanej alternatywy. Mało tego, że dziś nawet nie wiem jakie modele proponuje ta marka to takie postępowanie nie skłania mnie do zainteresowania ich ofertą.
Kto kupi auto z którym na zwykły przegląd będzie śmigał do W-wy? Przecież jak znajdzie się nowy dealer to jeśli coś zawali znowu historia się powtórzy. Przynajmniej podejście Nissana do klientów na to wskazuje.
aa
mam nissana i za takie aso jak w autoniss to ja dziękuję, po paru wizytach przerzuciłem się na „niemarkowy” serwis i samochód jeździ dużo lepiej.
kicha
jako klient Nissana wcale się nie dziwię, ceny usług i części wywalone w kosmos, a czas oczekiwania dla wyjątkowo cierpliwych. Z drugiej strony Nissan Polska powinien robić wszystko by autoryzowany salon został bo klienci zostali na lodzie, co z pewnością zmniejszy sprzedaż Nissana.
Cybervampir
Szanowna Redakcjo, marnie się w rynku orientujecie. Bliżej niż do Rzeszowa, czy Warszawy, chcący kupić lub serwisować Nissana mają do położonej o 125 km Białej Podlaskiej. Tu od wielu lat funkcjonuje ASO Nissana. Nie trzeba Jechać do Warszawy.
Szanowny sajber…. cośtam… miała być kryptoreklama? No to marnie wyszło, hehe
Andrzej
Kto normalny kupi w dzisiejszych czasach nissana . To była świetna marka ale kiedyś , zanim wykupili ją Francuzi.
Paolo
Przecież Nissan jest cały czas japoński!! Tylko współpracują ściśle z Renault.
Tomek
Andrzej ma rację. Nissan pozostaje japoński z nazwy. Produkcją na Europę zajmuje się Renault, ktory Nissany montuje w Anglii. Porażka.
aga
Czas konia zaprzęgać. Mylił się ten co powiedział:,, Koń to przeżytek”
jun
niedługo i tak wszystko będzie chińskie, już jest volvo całkowicie chińskie, mercedesa pomału wykypują, no może kia i hyundai zostać koreańskie, ale generalnie zobaczycie co będzie
QWERTY
Honda, Toyota, Subaru też? 😉
guru
Z hondziną od lat. Jeśli chodzi o serwis autoryzowany na Roztocze… nie mam uwag ;-P
mam_dosc
Ja za ASO forda podziękowałem, gdy dostałem fakutrę za geometrię zawieszenia w nowym samochodzie (od wyjazdu z salonu). Auto ściągało a winne były niewyważone koła. Później byłem jeszcze raz zrobić przegląd olejowy.
Jednym słowem to Lublin ma pecha. To kolejny autoryzowany salon obsługi wypada z rynku 🙁 najpierw – WV i Audi, potem – Citroen, teraz – Nissan.
No co kupić teraz biedny człowieku ? Jaki nowy samochód se kupić ???
Citroen? Nie wydaje mi się. Fix-Forum Lider dalej posiada autoryzację. Jeśli już to chodziło chyba o Peugeot. VW i Audi tez już ma nowego dealera, Otto Haus.
Informacja dla laików: właścicielem zarówno byłego już salonu nissana jak i obecnych na lubelskim rynku VW, Audi, Citroen, Mazda, Hyndai mełgiewska, Fiat, Jeep,Alfa jest ta sama osoba i bynajmniej nie jest to, jak piszą w artykule, lubelski biznes. Szkoda tylko pracowników.
Suzuki
VW i Audi przecież funkcjonują! Co za brednie wypisujecie jak nie macie pojęcia o rynku. Opel i Ford również jest …
Citroen tez funkcjonuje na Krasnickich
Ford z Kraśnickiej dostał kopa już jakiś czas temu 😉
Tylko betkę oczywiście! Kto w ogóle jeździ jakimiś nisanami?
A kto powozi jakimś bieemwiu?…
Tak głupoty L112 napisało. Ważne że kościoły i synagogi ”odrestaurowane”.
Opel, Ford, teraz Nissan. Lubelska jakość dilerska
Ale co Opel, Ford???
No co Opel i Ford gó… o wort.
VW bmv audi i ford gó..no wort też pasuje
Podejście lubelskich stacji ASO do klientów to jedna strona ale Nissan chyba nie powinien podejmować takich decyzji bez przygotowanej alternatywy. Mało tego, że dziś nawet nie wiem jakie modele proponuje ta marka to takie postępowanie nie skłania mnie do zainteresowania ich ofertą.
Kto kupi auto z którym na zwykły przegląd będzie śmigał do W-wy? Przecież jak znajdzie się nowy dealer to jeśli coś zawali znowu historia się powtórzy. Przynajmniej podejście Nissana do klientów na to wskazuje.
mam nissana i za takie aso jak w autoniss to ja dziękuję, po paru wizytach przerzuciłem się na „niemarkowy” serwis i samochód jeździ dużo lepiej.
jako klient Nissana wcale się nie dziwię, ceny usług i części wywalone w kosmos, a czas oczekiwania dla wyjątkowo cierpliwych. Z drugiej strony Nissan Polska powinien robić wszystko by autoryzowany salon został bo klienci zostali na lodzie, co z pewnością zmniejszy sprzedaż Nissana.
Szanowna Redakcjo, marnie się w rynku orientujecie. Bliżej niż do Rzeszowa, czy Warszawy, chcący kupić lub serwisować Nissana mają do położonej o 125 km Białej Podlaskiej. Tu od wielu lat funkcjonuje ASO Nissana. Nie trzeba Jechać do Warszawy.
Tego punku nie ma na oficjalnej mapie autoryzowanych dilerów nissana.
https://www.nissan.pl/lokalizacja-dealerow.html
Szanowny sajber…. cośtam… miała być kryptoreklama? No to marnie wyszło, hehe
Kto normalny kupi w dzisiejszych czasach nissana . To była świetna marka ale kiedyś , zanim wykupili ją Francuzi.
Przecież Nissan jest cały czas japoński!! Tylko współpracują ściśle z Renault.
Andrzej ma rację. Nissan pozostaje japoński z nazwy. Produkcją na Europę zajmuje się Renault, ktory Nissany montuje w Anglii. Porażka.
Czas konia zaprzęgać. Mylił się ten co powiedział:,, Koń to przeżytek”
niedługo i tak wszystko będzie chińskie, już jest volvo całkowicie chińskie, mercedesa pomału wykypują, no może kia i hyundai zostać koreańskie, ale generalnie zobaczycie co będzie
Honda, Toyota, Subaru też? 😉
Z hondziną od lat. Jeśli chodzi o serwis autoryzowany na Roztocze… nie mam uwag ;-P
Ja za ASO forda podziękowałem, gdy dostałem fakutrę za geometrię zawieszenia w nowym samochodzie (od wyjazdu z salonu). Auto ściągało a winne były niewyważone koła. Później byłem jeszcze raz zrobić przegląd olejowy.