Nie stać cie na E53 to marudzisz 🙂
A rzeczywiście – przez koszty utrzymania, co jakieś kupi taki siuśmajtek jak ty, to po dwóch latach jest na złom, bo go nie stać na utrzymanie i druciarstwo uprawia.
Nie myl dwóch rzeczy – stara „3” to rozwalona jest po każdej sobocie, gdzieś pod którąś wiejską dyskoteką. Z trójki (może poza „topowymi” wersjami) to takie „premium” jak z kociej piczki gwizdek.
Dobrze utrzymana „5”, „7” czy X5 nigdy „pod strzechę” nie trafi, bo po prostu nie stać większości przeciętnie zarabiających na utrzymanie tego samochodu. Czy ma 5 lat, czy 15 (młodszych niż 5 lat nie liczę, bo te mają serwis za darmo, z resztą jak kogoś na nie stać, to stać by było też i na serwis).
bimmer
kubus brat przyjedzie swoja x5 4.6 to sie mozemy poscigac tylko wez zaloz normalne felgi bo na 17 to dziady jezdza hehehehehe brat ma 20 cali oryginaly jak z fabryki wychodzil hehehehehe
Bimmerku – od ścigania się jest tor 🙂
A mam 17” bo mam na nich zimówki, dla twojej przyjemności nie założę 19” (bo takie były fabryczne przy pakiecie sportowym w 4.4i) z letnimi, jak na dworze mróz i piź_dzi jak w kieleckiem.
pd
Prawo jazdy miał od miesiąca… czyli stanowczo za długo.
Dzisiaj frajer w niebieskiej kombi 316i na LLE ????? ledwo przecisnał się pomiędzy autami na Boh. Monte Cassino.. Oczywiście wszystko na pełnej kur..e. No ale 1.6i zobowiązuje
Bo nie po to się śmiga BMW ,żeby jezdzić powoli …na zderzaku się jezdzi ,a co
Sądzę że raczej ma naklejkę o kółku różańcowym na lewym pasie.
Szatan nie kierowca
Pomyłka. Miał być:
„Kretyn nie szatan.”
Kwity poszły „do wora”? Czy trzeba uważać na tego młodego/gniewnego, po tym jak wyklepie tego szrota?
BMW to nie trabant, ktorym mozna wyhamowac w sekunde, gosc ma dobre auto, duzo fantazji, no i mial malego pecha
ze napotkal powolniaka, hehehe
Są takie BMW, które przypominają mi część zoo. Ponad dwieście koni pod maską plus jeden osioł za kierownicą.
no i bimmer doigrał się
E46 kompot.
Powinni medal dawać za rozwalenie czegoś takiego.
Każdy taki dzwon poprawia estetykę naszych ulic.
Popieram tak jak medal za rozwalenie e53, e83, stare szroty. Tylko na złom się nadają.
Nie stać cie na E53 to marudzisz 🙂
A rzeczywiście – przez koszty utrzymania, co jakieś kupi taki siuśmajtek jak ty, to po dwóch latach jest na złom, bo go nie stać na utrzymanie i druciarstwo uprawia.
Nie myl dwóch rzeczy – stara „3” to rozwalona jest po każdej sobocie, gdzieś pod którąś wiejską dyskoteką. Z trójki (może poza „topowymi” wersjami) to takie „premium” jak z kociej piczki gwizdek.
Dobrze utrzymana „5”, „7” czy X5 nigdy „pod strzechę” nie trafi, bo po prostu nie stać większości przeciętnie zarabiających na utrzymanie tego samochodu. Czy ma 5 lat, czy 15 (młodszych niż 5 lat nie liczę, bo te mają serwis za darmo, z resztą jak kogoś na nie stać, to stać by było też i na serwis).
kubus brat przyjedzie swoja x5 4.6 to sie mozemy poscigac tylko wez zaloz normalne felgi bo na 17 to dziady jezdza hehehehehe brat ma 20 cali oryginaly jak z fabryki wychodzil hehehehehe
Bimmerku – od ścigania się jest tor 🙂
A mam 17” bo mam na nich zimówki, dla twojej przyjemności nie założę 19” (bo takie były fabryczne przy pakiecie sportowym w 4.4i) z letnimi, jak na dworze mróz i piź_dzi jak w kieleckiem.
Prawo jazdy miał od miesiąca… czyli stanowczo za długo.
Zapewne miał ból pupki bo wracał od bimmera
Dzisiaj frajer w niebieskiej kombi 316i na LLE ????? ledwo przecisnał się pomiędzy autami na Boh. Monte Cassino.. Oczywiście wszystko na pełnej kur..e. No ale 1.6i zobowiązuje
316i to w E46 1.9 pojemność. 318i też. To w E30 i E36 była prosta zależność pomiędzy tym co na klapie i tym co pod maską.
Mocny tył daci nawet nie wiele widać uszkodzeń.A bmw tak wyprute !!!
Takie szroty to maja strefe zgniotu na osi napedowej …nie ma co klepac…