Tak jak planowano, województwo lubelskie jako pierwsze zakończyło prace przy budowie swojej części Wschodniego Szlaku Rowerowego Green Velo. Odcinek przebiegający przez nasz region liczy ponad 400 kilometrów.
pycha, morowo, tylko nie ma z kim jeździć, lesery i obiboki, ech
qwerty
jak to nie ma z kim —> RowerowyLublin.org
toja
E tam zaraz obiboki!
Strach jeździć bo ponoć Robin Hood gdzieś w przygranicznych lasach się czai.
Gnom
Mam tylko jedno pytanie, łaczy sie ta trasa jakos z Lublinem???
...
Nie, a szkoda
wujek Kleofas
Słyszałem, że Lublin ma połączenie drogowe z Chełmem i Krasnymstawem (obie miejscowości na szlaku GV), ale nie wykluczam, że są to plotki.
Ss
Jak mozecie to załączcie mapke w art, jak którędy dokładnie prowadzi trasa w woj. lub.
lublin112
Gotowe.
Pozdr
to żart
łącznik ul.borowa – ul.krasickiego w Krasnymstawie tylko dla ciągników rolniczych,,,,,….pojechać tam z dziećmi i spacer
meaculpa
Ciągniki czy samochody dojeżdżające sobie ścieżką dla rowerów w tych czy innych miejscach Polski, robią to NIELEGALNIE. to żeby egzekwować prawa ruchu drogowego, to już domena policji/straży miejskiej, nie ekipy GV.
Mysek
dla zasobniejszych obywateli wyznaczą trasę na quad-ach i na rumakach
zyz
10% trasy zbudowano, a reszta to tabliczki – ktoś tu zrobił niezły biznes…
konkretny
teraz wystarczy wyznaczyć na trasie kilkadziesiąt punktów i policzyć jaki jest ruch, a wtedy będzie wiadomo, czy opłacała się ta inwestycja…
żejak
Zyz, masz jakieś dane odnośnie liczby kilometrów wybudowanych dróg? Jestem ciekaw skąd masz te dane, sam chętnie bym przejrzał
Aim
Lubelskie dało radę! Dużo było słychać w internetach, że nie zdążą, że województwa będą musiały oddać środki unijne, bla bla bla… Można? Można. Mam nadzieję, że inne województwa zepną się i również zdążą 🙂
meaculpa
To czy inwestycja się opłaca, zweryfikuje się dopiero po wielu latach użytkowania. Takie przedsięwzięcia owocują dopiero po 5,10 czy nawet 15stu latach. Więc o co cho?
balboa
Bezpośredniego połączenia nie ma z Lublinem, ale już powstają szlaki, mające połączyć GV z stolicą Lubelszczyzny. Fajnie, że jedna inwestycja pociąga za sobą drugą. Całkiem spoko jest takie domino 🙂
pycha, morowo, tylko nie ma z kim jeździć, lesery i obiboki, ech
jak to nie ma z kim —> RowerowyLublin.org
E tam zaraz obiboki!
Strach jeździć bo ponoć Robin Hood gdzieś w przygranicznych lasach się czai.
Mam tylko jedno pytanie, łaczy sie ta trasa jakos z Lublinem???
Nie, a szkoda
Słyszałem, że Lublin ma połączenie drogowe z Chełmem i Krasnymstawem (obie miejscowości na szlaku GV), ale nie wykluczam, że są to plotki.
Jak mozecie to załączcie mapke w art, jak którędy dokładnie prowadzi trasa w woj. lub.
Gotowe.
Pozdr
łącznik ul.borowa – ul.krasickiego w Krasnymstawie tylko dla ciągników rolniczych,,,,,….pojechać tam z dziećmi i spacer
Ciągniki czy samochody dojeżdżające sobie ścieżką dla rowerów w tych czy innych miejscach Polski, robią to NIELEGALNIE. to żeby egzekwować prawa ruchu drogowego, to już domena policji/straży miejskiej, nie ekipy GV.
dla zasobniejszych obywateli wyznaczą trasę na quad-ach i na rumakach
10% trasy zbudowano, a reszta to tabliczki – ktoś tu zrobił niezły biznes…
teraz wystarczy wyznaczyć na trasie kilkadziesiąt punktów i policzyć jaki jest ruch, a wtedy będzie wiadomo, czy opłacała się ta inwestycja…
Zyz, masz jakieś dane odnośnie liczby kilometrów wybudowanych dróg? Jestem ciekaw skąd masz te dane, sam chętnie bym przejrzał
Lubelskie dało radę! Dużo było słychać w internetach, że nie zdążą, że województwa będą musiały oddać środki unijne, bla bla bla… Można? Można. Mam nadzieję, że inne województwa zepną się i również zdążą 🙂
To czy inwestycja się opłaca, zweryfikuje się dopiero po wielu latach użytkowania. Takie przedsięwzięcia owocują dopiero po 5,10 czy nawet 15stu latach. Więc o co cho?
Bezpośredniego połączenia nie ma z Lublinem, ale już powstają szlaki, mające połączyć GV z stolicą Lubelszczyzny. Fajnie, że jedna inwestycja pociąga za sobą drugą. Całkiem spoko jest takie domino 🙂