Sobota, 04 maja 202404/05/2024
690 680 960
690 680 960

Z kraju: Wjechał seatem przed nadjeżdżający pociąg. Jedna osoba nie żyje (MOMENT WYPADKU)

Częstochowska policja opublikowała nagranie z przejazdu kolejowego w Blachowni. Na filmie widać moment zderzenia pociągu towarowego z pojazdem osobowym. Jedna osoba zmarła po przewiezieniu do szpitala.

46 komentarzy

  1. po każdej stronie torów jest aby jeden szlaban na pół szerokości jezdni??? Beznadziejnie, naprawdę można się pomylić i źle ocenić sytuację, a skutki niestety tragiczne….:(

    • Beznadziejne to jest zachowanie tego pseudo kierowcy. Szlaban opuszczony to pod prąd, pewnie też tak pokonywał zakręty na czołówkę.

    • To są półzapory kmiocie.
      O zbliżaniu się do przejazdu wyposażonego w takie półzapory informują odpowiednie znaki ostrzegawcze.
      Nawet jak przejazd kolejowy nie jest wyposażony w takie udogodnienia, to zas_ranym obowiązkiem kierującego zbliżającego się do takiego przejazdu jest zachowanie SZCZEGÓLNEJ ostrożności i upewnić się, czy nie zbliża się pojazd szynowy.
      To nie było Pendolino, którego rzeczywiście można nie zauważyć, to był towarowy skład poruszający się z prędkością ślimaka po Prozac-u.

      • Dlaczego Redakcja publikuje komentarze naruszające regulamin? Chodzi mi o słowo „kmiocie”. O fakcie, że umieszczone pod artykułem o śmiertelnym wypadku nie wspomnę, bo to tylko świadczy o poziomie autora komentarza…

        • 1. Autor komentarza, którego tak barwnie określiłem, sugeruje nieodpowiednie zabezpieczenie przejazdu kolejowego, choć jest on zabezpieczony prawidłowo (choć jak to mawiają 'człowiekowi wystarczy znak, bydlęciu trzeba stawiać płot’ ). Zwalanie winy za śmiertelny wypadek na projektantów prawidłowego oznaczenia jest w tym wypadku tłumaczeniem najmniej godnym z możliwych.
          2. Nawet jak wprowadzą filtry na każde znane tobie określenie obraźliwe, to ja znam takich więcej niż jakikolwiek automat do cenzurowania wypowiedzi ?

          • Kuba zluzuj poślady. Przepisy nie uratowały przed śmiercią, a drugi szlaban by to zrobił. Oznacza to, że zastosowane w tym miejscu rozwiązanie było nieskuteczne. I nie trzeba wiele wyobraźni aby na to wpaść. Tylko intelektualna ameba wierzy, że zapisem na papierze można wszystko rozwiązać. Taki sposób myślenia jest wygodny dla leniwych urzędników.

        • „kmiot obraźl. «człowiek nieobyty, niewykształcony, zwykle pochodzący ze wsi»”. Nie jest to określenie wulgarne więc nie wiem o co się prujesz. A co do wypadku…. selekcja naturalna, głupek głupkiem pozostanie do końca

    • Zapory sa na pol szerokosci jezdni by nikogo nie zamknac na przejezdzie. A na bezmyslnosc nie ma lekarstwa. Nawet jesli sa szlabany na cala szerokosc jezdni to niektorzy kierowcy probuja je wyminac i zjezdzaja z jezdni na pole.

    • Trasa zwłaszcza jak się jedzie z kierunku ktorego jedzie pociag. HecgaJ równolegle do niego drogą, musiał go widzieć.

    • Audi dla wieśniaków BMW dla pedałów

      skutki to są tragiczne jak jedziesz koło pociągu ale postanawiasz się zmieścić przed nim.
      Kolejny z tych co przecież zdąży

  2. Oszczędność na kawałku rury (szlabanie)?

    • Jan nierzetelny

      Po to stosuje się półrogatki aby inni mądrzy ludzie mogli zjechać z przejazdu na który się pchają podczas opuszczania rogatek.

    • A kto mu kazał jechać pod prąd? Gdyby podjechał do przejazdu jak trzeba, to zobaczyłby szlaban. Widocznie on nie chciał go widzieć. Na tym przejeździe widać również sygnalizator. No ale cóż. Teraz trzeba szukać winnych wszędzie tylko nie w kierowcy…

  3. typowy brak mozgu

  4. jaka oszczedność przecież są znaki, nawet jak są szlabany to jest to naturalne że trzeba się przejrzeć przed wjazdem na przejazd kolejowy takie są przepisy wysłać Was do szkoły trzeba? zrobił to na własne życznie jazda samochodem to nie jest zabawa………

  5. Ślepy czy co ? nie rozejrzał się nawet

  6. brawo! bezmyślność zwyciężyła!

  7. Odpowiedzialna jest osoba która zaproponowała taki szlaban. Nie powinno przypadkiem dać komuś do myślenia dlaczego doszło do wypadku? Wystarczyłby normalny podwójny szlaban nie dający możliwości kierowcy wjechać na tory, wydaje się niby proste ale po co? Że ktoś straci życie? To co z tego, nie zuważał więc to jego wina…każdy będzie umywał ręce i przerzucał odpowiedzialność na kierowcę….Jak można być tak płytkim umysłowo i iść na skróty i oszczędności??!! Montażyści powinni wziąć za przykład szlabany montowane choćby przed parkingami.

    • Odpowiedzialny jest tylko i wyłącznie kierowca Seata.
      Złamał tyle przepisów kodeksu drogowego, że nawet gdyby przeżył, kwalifikowałby się do odebrania prawa jazdy.

    • Wiesz o tym, że wjazdu na tory zabrania również migajace czerwone światło??? Zapory to dodatkowe zabezpieczenie dla pajaców, którzy ignorują przepisy ruchu drogowego!

    • Cytując Ciebie „jak można być tak płytkim umysłowo i iść na skróty” zamiast jechać swoim pasem. Gdyby nie „ścinał” to jadąc zgodnie z przepisami powinien znaleźć się przed szlabanem a nie na pasie do jazdy w kierunku przeciwnym.

    • Zgodnie z twoim rozumowaniem to na każdym skrzyżowaniu ze światłami powinny być szlabany aby nie mogli na czerwonym świetle przejechać niezorientowani w miejskim ruchu drogowym. W takich sytuacjach też zdarzają się kolizje, wypadki i też ze skutkiem śmiertelnym.

  8. to sie nazywa Selekcja Naturalna

  9. Pewnie zawsze tak jeździł i zawsze się udawało… do teraz.

  10. Straszne 🙁