Przecież na większości skrzyżowań, jak jest zielone dla aut na wprost, to w tym samym czasie jest zielone dla pieszych w tym samym kierunku – i jak się skręca autem w prawo, to trzeba pieszych przepuścić, mimo że się ma zielone.
Prawko do zwrotu, panie kierowco!
Ehh
Dokładnie
Gość
Raczej zapakować prawko do opakowania po chipsach i odesłać do ich producenta. Straszne, jak ten dzban zdał prawo jazdy ?!
QWQW
No właśnie nie zdał, tylko dalej z niego korzysta w dość nieudolny sposób… 🙂
QWQW
Sygnalizator S-1 nie daje bezwarunkowego pierwszeństwa dla kierującego!
Rzadko jestem za odbieraniem uprawnień, ale w tym wypadku warto się nad tym zastanowić.
Bambo
Dobre tłumaczenie. Kierowca zawodowy . Skosił dwie kobitki z przejścia bo miał przecież zielone
Krasnal
Pieszym należy wprowadzić godzinę policyjną po godź.20-tej i biedni posiadacze praw jazdy przestanąbyć przez nich niepokojeni.
Zadziwionyy
Kierujący powinien dostać 26 pkt i egzamin sprawdzający
Grzech
Jak on sobie radzi z taką wiedzą?
Takie tłumaczenie powinno gostka cofnąć na kurs.
.
Jest kilka takich miejsc w Lublinie gdzie jest sygnalizator kierunkowy z zielonym światłem i zielone na przejściu dla pieszych jednocześnie
Tam jest zwykle zielone, nie kierunkowe , kierowca musi przepuścić osoby na przejściu dla pieszych !!!
taka prawda
Właśnie.Czy to jest prawidłowo.Jest zielone w prawo pod znakiem C-2 .Powstaje kolizja,ponieważ piesi również mają zielone.
QWQW
Niby z jakiego powodu „powstaje kolizja”? Pod znakiem C-2 czy sygnalizatorem S-2? Kiedy na sygnalizatorze S-2 nadawany jest sygnał czerwony i dodatkowo uruchomiony jest sygnał WARUNKOWEGO skrętu w prawo za pomocą „zielonej strzałki”, to masz obowiązek
1. Zatrzymać się przed sygnalizatorem.
2. Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu manewru skrętu.
3. W razie konieczności zatrzymać się (już po wjechaniu za sygnalizator) i ustąpić pierwszeństwa innym uczestnikom ruchu (pieszym, rowerzystom, innym pojazdom), dla których nadawany jest równocześnie sygnał zezwalający na wjazd.
taka prawda
Czytaj uważnie.Nigdzie nie ma mowy o „zielonej strzałce” przy czerwonym,tylko o zielonym sygnale.Przykład :skręt z Lipowej w Narutowicza.Wiem jakie są obowiązki przy „zielonej strzałce”.
pytanie
„taka prawda” ale co chcesz tym razem powiedzieć podając taki przykład ze skrętu z Lipowej w Narutowicza?
Czy tam razem z sygnalizatorem świetlnym jest znak C-2?
Ehh
Większość
miki
po takim tłumaczeniu automatycznie sąd i powtórny egzamin
Krzysztof
Dziwne rozwiązanie, wszyscy mają zielone. O dziwo kiedy ja mam strzałkę zieloną to piesi mają czerwone światło. Czy to jest ok? Moim zdaniem kiedy kierujący ma zielone do jazdy w prawo to piesi powinni mieć czerwone. Ale czy u nas ktoś dba o bezpieczeństwo pieszych?
QWQW
Proponuję zapoznać się z rodzajami stosowanych w Polsce sygnalizatorów i różnic między nimi. Oszczędzi to mniejszych lub większych kłopotów w przyszłości…
o.O
Faktycznie dziwne rozwiązanie. Chyba dla kogoś, kto wczoraj trafił do cywilizacji.
Przecież na większości skrzyżowań, jak jest zielone dla aut na wprost, to w tym samym czasie jest zielone dla pieszych w tym samym kierunku – i jak się skręca autem w prawo, to trzeba pieszych przepuścić, mimo że się ma zielone.
Prawko do zwrotu, panie kierowco!
Dokładnie
Raczej zapakować prawko do opakowania po chipsach i odesłać do ich producenta. Straszne, jak ten dzban zdał prawo jazdy ?!
No właśnie nie zdał, tylko dalej z niego korzysta w dość nieudolny sposób… 🙂
Sygnalizator S-1 nie daje bezwarunkowego pierwszeństwa dla kierującego!
Rzadko jestem za odbieraniem uprawnień, ale w tym wypadku warto się nad tym zastanowić.
Dobre tłumaczenie. Kierowca zawodowy . Skosił dwie kobitki z przejścia bo miał przecież zielone
Pieszym należy wprowadzić godzinę policyjną po godź.20-tej i biedni posiadacze praw jazdy przestanąbyć przez nich niepokojeni.
Kierujący powinien dostać 26 pkt i egzamin sprawdzający
Jak on sobie radzi z taką wiedzą?
Takie tłumaczenie powinno gostka cofnąć na kurs.
Jest kilka takich miejsc w Lublinie gdzie jest sygnalizator kierunkowy z zielonym światłem i zielone na przejściu dla pieszych jednocześnie
Tam jest zwykle zielone, nie kierunkowe , kierowca musi przepuścić osoby na przejściu dla pieszych !!!
Właśnie.Czy to jest prawidłowo.Jest zielone w prawo pod znakiem C-2 .Powstaje kolizja,ponieważ piesi również mają zielone.
Niby z jakiego powodu „powstaje kolizja”? Pod znakiem C-2 czy sygnalizatorem S-2? Kiedy na sygnalizatorze S-2 nadawany jest sygnał czerwony i dodatkowo uruchomiony jest sygnał WARUNKOWEGO skrętu w prawo za pomocą „zielonej strzałki”, to masz obowiązek
1. Zatrzymać się przed sygnalizatorem.
2. Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu manewru skrętu.
3. W razie konieczności zatrzymać się (już po wjechaniu za sygnalizator) i ustąpić pierwszeństwa innym uczestnikom ruchu (pieszym, rowerzystom, innym pojazdom), dla których nadawany jest równocześnie sygnał zezwalający na wjazd.
Czytaj uważnie.Nigdzie nie ma mowy o „zielonej strzałce” przy czerwonym,tylko o zielonym sygnale.Przykład :skręt z Lipowej w Narutowicza.Wiem jakie są obowiązki przy „zielonej strzałce”.
„taka prawda” ale co chcesz tym razem powiedzieć podając taki przykład ze skrętu z Lipowej w Narutowicza?
Czy tam razem z sygnalizatorem świetlnym jest znak C-2?
Większość
po takim tłumaczeniu automatycznie sąd i powtórny egzamin
Dziwne rozwiązanie, wszyscy mają zielone. O dziwo kiedy ja mam strzałkę zieloną to piesi mają czerwone światło. Czy to jest ok? Moim zdaniem kiedy kierujący ma zielone do jazdy w prawo to piesi powinni mieć czerwone. Ale czy u nas ktoś dba o bezpieczeństwo pieszych?
Proponuję zapoznać się z rodzajami stosowanych w Polsce sygnalizatorów i różnic między nimi. Oszczędzi to mniejszych lub większych kłopotów w przyszłości…
Faktycznie dziwne rozwiązanie. Chyba dla kogoś, kto wczoraj trafił do cywilizacji.