Piątek, 24 maja 202424/05/2024
690 680 960
690 680 960

Rzeczywisty koszt taniego, używanego diesla – poznaj go, zanim podejmiesz decyzję o zakupie

Tani, używany samochód z silnikiem diesla, który jeździ po polskich drogach najczęściej pochodzi z importu i ma ok. 13-15 lat. Mimo że jego zakup wydaje się ekonomicznym i sprytnym rozwiązaniem, często nie uświadamiamy sobie rzeczywistych kosztów jego eksploatacji: dla domowego budżetu, zdrowia ludzi – w tym naszego i naszych bliskich i środowiska. Tę ciemną stronę taniego i pozornie niezawodnego diesla pokazuje kampania Stopdiesel.pl.

12 komentarzy

  1. Panie! Dyzel musi kopcić!
    Przecie słychać że chodzi jak szwajcarski zegarek…

  2. jak bedziemy zarabiac po 3k euro netto / msc , jak na zachodzie , to bedzie nas stac na duzo nowsze auta

  3. Niemiecka fabryka VW produkująca elektryki bankrutuje ,zresztą inne też i nikt nie chce na zachodzie Europy kupować tego elektrycznego jak na dzień dzisiejszy złomu więc trzeba zacząć coraz mocniej nakręcać ludzi w Polsce i innych krajach Europy wschodniej. Akurat starsze diesle są tanie w utrzymaniu i bardzo wytrzymałe w przeciwieństwie do nowoczesnych które faktycznie mogą być drogie w naprawach

  4. Jest Pan/Pani za strefa czystego transportu? TAK
    A czym jeździ Pan/pani autem elektrycznym? No nie….

  5. Fanatyk dobroci

    Uwaga, ta strona jest jakaś podejrzana! Niby jakaś fundacja, ale nigdzie nie ma informacji o jej statucie ani o tym przez kogo jest finansowana.

  6. Ile zapłacili za taki tekst ??To właśnie nowe auta są drogie w utrzymaniu wystarczy że tylko się coś zepsuje i już lecą tysiące. Więc niewprowadzajcie ludzi w błąd a po drogie to pseudo okologicznosc to zrobi z nas niewolników systemu a już jak wejdzie pieniądz elektroniczny to nawet nie zaprotestuje nikt bo zaraz odetną banki pieniądze. Wrzućcie tu mapkę jak to wygląda ta ekologia w Europie porównują do reszty świata i kto ile produkuje tego co2. Pewnie Europa najmniej a najbardziej chce być eko pokażcie zdjęcia kto kobalt wydobywa do tych elektryków

  7. Kto jest sponsorem takiego bełkotu. Czytając te brednie to aż głowa boli. Emisja spalin i zielona energia dlaczego tylko dla Europy A reszta świata robi co chce. Kilka lat temu w trendzie było namawianie ludzi na gaz, czy to do pojazdów czy też do ogrzewania centralnego mieszkań. Teraz już gaz jest zły i tylko elektryczność. A od lipca ceny kWh do góry. Eh kiedy to się skończy….

  8. Za komuny nie było takiej propagandy

  9. Mądrzejszy od gamoni

    Siana ekopropagandy ciąg dalszy. Przykład Krakowa okresu pandemicznego pokazał idealnie, że nawet jak ruch samochodowy zamarł jakośc powietrza nie uległa poprawie. Eliminować z rynku należy auta niesprawne technicznie, kopcące z usterkami układu spalania, wydechu. Naukowy jeżeli auto jest 100% sprawne co czego od niego chcieć. Diesel mimo wszystko jest bardziej ekologiczny od lobnowanych elektryków. Ekologia to też ekonomia. A tu nie ma porównania. Koszty zakupu, eksploatacji, czasu życia produktu i późniejszej utylizacji.

  10. te autka na baterie nieschodza to nawalaja na dizla ja mam 5 lat disla i i jestem zadowolony

Dodaj komentarz