Poniedziałek, 04 marca 202404/03/2024
690 680 960
690 680 960

Policyjne kontrole z ziemi i powietrza. Efekt? 100 wykroczeń (zdjęcia)

Na terenie powiatu puławskiego odbyła się policyjna akcja „Prędkość”. Funkcjonariusze w trakcie działań prowadzonych z ziemi i powietrza ujawnili 100 wykroczeń w ruchu drogowym, z czego 90 polegających na przekroczeniu dozwolonej prędkości. Dwóch kierujących straciło prawo jazdy.

Policjanci z powiatu puławskiego chcąc ograniczyć liczbę wypadków, a także zwiększyć bezpieczeństwo na drogach przeprowadzili działania „Prędkość”. W czasie działań ujawnili 100 wykroczeń w ruchu drogowym, z czego 90 polegających na przekroczeniu przez kierujących dopuszczalnej prędkości. Z kolei 9 kierowców zostało ukaranych za nieprawidłową zmianę kierunku jazdy.

Na trzeźwość zostało przebadanych 159 kierowców. 39-latek z Puław kierujący audi, który został zatrzymany do kontroli w Klikawie, na 3 miesiące stracił prawo jazdy za to, że jechał z prędkością 106 km/h w obszarze zabudowanym. Został również ukarany wysokim mandatem karnym oraz otrzymał 13 punktów karnych.

Kolejny kierowca stracił uprawnienia za kierowanie samochodem w stanie nietrzeźwości, a jeszcze jeden został zatrzymany gdy kierował autem nie mając do tego uprawnień.

– Prowadzone przez policjantów wzmożone działania oraz codzienna służba na drogach powiatu dowodzą, że nie wszyscy kierujący przestrzegają ograniczeń prędkości. Apelujemy do kierujących, aby przestrzegali dozwolonych limitów prędkości, a także zwalniali w miejscach, gdzie przepisy i zdrowy rozsądek wymagają szczególnej ostrożności. Taka wzmożona czujność niezbędna jest między innymi w okolicach przejść dla pieszych, przejazdów dla rowerzystów oraz skrzyżowań – informuje komisarz Ewa Rejn – Kozak z puławskiej Policji.

Policyjne kontrole z ziemi i powietrza. Efekt? 100 wykroczeń (zdjęcia)

Policyjne kontrole z ziemi i powietrza. Efekt? 100 wykroczeń (zdjęcia)

Policyjne kontrole z ziemi i powietrza. Efekt? 100 wykroczeń (zdjęcia)

(fot. Policja Puławy)

19 komentarzy

  1. Policyjne kontrole z ziemi i powietrza – jak już się zainwestowało w nie tani przecież sprzęt, to trzeba zadbać, żeby inwestycje nie tylko się zrekompensowały, ale i dały dochód inwestorom.
    A więc, kierowcy płci obojga i byle jakiej, zadbajcie i to swoim postępowaniem.

  2. Witam.No najlepiej to wczepić wszystkim fabrycznie pluskwy w samochody i po co inwestować w zabawki do kontroli.. Rozumiem kontrole lądowe, ale powietrzne?To wygląda jak zasadzka na kierowców a nie dbanie o dobro.Jeśli już tak tępimy wykroczenia to niech zaangażują się w to ludzie a nie tylko gadżety. Niedługo człowiek będzie się stresował prowadzić samochód bo wiadomo jak nie patrol jeżdżący to patrol z radarami a jakie nie to drony…. życzę bezstresowej jazdy szanowni kierowcy i miejcie oczy szeroko otwarte zarówno w linii poziomej jak i… pionowej.

    • A przede wszystkim, grzecznie. Jak znaki mówią 50 to ma być (najlepiej) 45, a jak 70 to o 10 mniej, a nie 100 więcej. (radar też ma swoją tolerancje błędu).

      • Prędkość na znaku to nie prędkość wymagana ale maksymalna dopuszczalna. Dlatego na 50 to czemu 45? może od lepiej 25? Przecież przy 25 będzie jeszcze bezpieczniej. Jest też jeszcze jedna ciekawoskta – przy prędkości 0 kmh osiągniemy nieśmiertelność.

        • Tym wszystkim rozbitym na drzewach, czy tym którzy uśmiercili innych kierowanym pojazdem też się wydawało, że te 10, 20 czy 50km/h więcej nie robi różnicy.

        • Jeżeli chcesz poruszać się z prędkością 25km/h, to bardzo proszę. Mi to nie przeszkadza, choć to może być uznane na wykroczenie.
          Jeżeli chcesz poruszać się z prędkością zero, to bardzo proszę. Mi to nie przeszkadza, choć wpierw sprawdź, czy na tym odcinku drogi nie obowiązuje zakaz zatrzymywania się. I „jedź” możliwie blisko krawężnika (ale na chodnik nie wjeżdżaj). Wtedy wszystko będzie prawidłowo.

          Ale nie odbieraj prawa tym, którzy poruszają się prawidłowo po drogach, tego, by mogli się po tych drogach poruszać bezpiecznie.
          1. jeżeli ktoś jedzie po mieście 40-50km/h to ma do tego prawo.
          2. Jeżeli ktoś jedzie lewym pasem ekspresówki 120km/h (bo wyprzedza ciężarówki jadące 90km/h) to niech sobie tyle jedzie – nic Ci do tego.
          3. Jeżeli ktoś toczy się rowerem 10km/h jezdnią (bo nie ma DdR, którą mógłby jechać) – to też ma do tego prawo.

    • No ja się z tym zgadzam, każde auto powinno miec tachograf i gps. Jak się jezdzi tak że jest się zagrożeniem dla innych to tak powinno być. Jak ktoś się chce ścigać to trzeba zachęcić, zmusić rządzących do budowy torów

      • Tak, popieraj takie rozwiązania… a za chwilę będziesz miał podsłuch telefonu, komputera i kamerę w domu. Oczywiście w trosce o Twoje bezpieczeństwo. A Tobie jako uczciwemu obywatelowi pewnie nie będzie to przeszkadzać?

    • A nie lepiej jeździć zgodnie z przepisami?
      Mniej stresu to również więcej zdrowia.
      I w kieszeni więcej zostanie 🙂
      Ale jak ktoś ma to w d***e to niech płaci i nie jęczy bo z własnej woli wspiera budżet.

    • W tym pełowsko -pisowskie polszy milicyjnej już nawet nie można być zdenerwowanym bo ci milicjanty do domu wejdą

  3. na 3 zdjeciu to on stoi dobre 6m od jezdni pod jakim pomiar jest kątem jaki błąd bedzie? na minus czy na plius pomiar?

  4. Nie można się chować po krzakach to chociaż za wzniesieniem sobie staniemy i cyyk premia leci.

  5. Jak dla mnie to mogą kontrolować i z ziemi i z powietrza i z wody, a jak dadzą radę to i z pod wody.
    Wystarczy jeździć przepisowo…

  6. to już jest plaga

    Nikt w Polsce nie jeździ przepisowo. Pojeździli by częściej na pewnej trasie z Lublina to by sobie statystyki policyjne podnieśli. Wyprzedzanie na zakazie i przekraczanie dozwolonej prędkości to tam norma. Jeśli ktoś jedzie przepisowo to jest zawalidroga.

    • To chyba tego forum nie czytasz. Nieprzepisowo to się rowerzyści i piesi poruszają, bo nie mają tablic rejestracyjnych.

  7. dron się znalazł czy zadłużyliście się znowu na 200k 😀

Dodaj komentarz

Z kraju

Polityka i społeczeństwo