Piątek, 03 maja 202403/05/2024
690 680 960
690 680 960

Nocne zderzenie dwóch seatów na skrzyżowaniu (zdjęcia)

Zignorowanie znaków drogowych na skrzyżowaniu było przyczyną zderzenia dwóch aut w Lublinie. Dwie osoby zostały poszkodowane.

Do zdarzenia doszło w nocy z soboty na niedzielę na ul. Kunickiego w Lublinie. Około godziny 3 na skrzyżowaniu z ul. Wyścigową i Dywizjonu 303 zderzyły się dwa samochody osobowe, oba marki Seat. Na miejscu interweniował zespół ratownictwa medycznego, policja oraz straż pożarna.

Jak wstępnie ustalono, kobieta kierująca czerwonym seatem jechała ul. Wyścigową w kierunku ul. Dywizjonu 303. Wjeżdżając na skrzyżowanie wymusiła pierwszeństwo przejazdu na seacie, którego kierowca poruszał się ul. Kunickiego w kierunku Biłgoraja. W wyniku tego doprowadziła do zderzenia obu pojazdów.

W zderzeniu poszkodowane zostały dwie osoby, które przetransportowano do szpitala. Policjanci ustalają teraz szczegółowe okoliczności wypadku. Przez dwie godziny występowały utrudnienia w ruchu. Przejazd ul. Kunickiego w kierunku centrum był całkowicie zablokowany.

Nocne zderzenie dwóch seatów na skrzyżowaniu (zdjęcia)

Nocne zderzenie dwóch seatów na skrzyżowaniu (zdjęcia)

Nocne zderzenie dwóch seatów na skrzyżowaniu (zdjęcia)

Nocne zderzenie dwóch seatów na skrzyżowaniu (zdjęcia)

Nocne zderzenie dwóch seatów na skrzyżowaniu (zdjęcia)

(fot. lublin112.pl)

14 komentarzy

  1. Nowe skrzyżowanie i już się tłuką bo czytać znaki za trudna rzecz.

  2. Dowalić temu uberkowi w srebrnym za nielegalny przewóz osób!!!Dzisiaj to mi ze 4rech tych zje.bów z ubera wymusiło.Te zas.rane głąby to mają w ogóle prawko???Jeżeli już to z chipsów….

  3. 3 w nocy, wzmożony ruch. Samochody pędzą jeden za drugim to nie zauważyła kobicina…

  4. I wyłącz tu światła na skrzyżowaniu ludziom ….

  5. Na tym skrzyzowaniu sygnalizacja powinna dzialac cala dobe.

    • Nie musi. Nieraz przejeżdżałem tam po 23 i już wtedy zaczyna migać na żółto, bo nie ma tam wzmożonego ruchu. Wystarczy widzieć znaki pionowe, poziome gdzie się zatrzymać, dokładnie spojrzeć i jechać. Dobrze wiem, że kierowcy nie chcą czytać znaków. Mieszkam na „ślepej ulicy” i co 10 minut ktoś zawraca na placu, bo nikt nie spojrzał, aż na dwa znaki! gdzie jeden informuje, że główna droga jest w prawo (zakręt wręcz 90 stopni!) w pewnym momencie (do mnie jedzie się prosto) – T-6a, a zaraz za znakiem informacja, że „moja ulica jest ślepa” – D-4a. Jest znak z ograniczeniem do 50 km/h, ale on zapiernicza 80-100 km/h i jedzie prosto.

  6. Jak tu jeździć jak światła wyłączyli, myśleć łajzy

  7. Światła ? wyłączone, znajomość znaków poziomych jak i pionowych to trudna sprawa, a nie wspomnę już o tym by się do nich zastosować, i jeszcze prędkość, bo przecież 3 w nocy to kto będzie jechać 50 km/h I po co zachowywać szczególną ostrożność i zwalniać przed skrzyżowaniem, przecież puste drogi są o tej porze.
    Tak właśnie jeżdżą Polacy w 90%.. ?‍♂️

  8. Kobieta w czerwonym seacie nawet nie użyła hamulca zero śladów hamowania. Uderzyła w drugiego Seata z pełna prędkością. ??

  9. To jest właśnie tak jak ktoś jeździ przez cały czas w stałe miejsca, gdzie jest sygnalizacja świetlna. Potem trafia się „anomalia” rutyny, gdzie trzeba pojechać np.: w nocy, a sygnalizacji nie ma i zaczyna się panika. Migające żółte światła powinny być od razu przestrogą, aby wyszukiwać znaków pionowych, a potem poziomych. Kolejność jazdy tak jak kolejność wykonywania działań w matematyce.