Sobota, 04 maja 202404/05/2024
690 680 960
690 680 960

Kolejny wypadek na Felinie. Dwie osoby trafiły do szpitala (zdjęcia)

Na al. Witosa w Lublinie znów doszło do wypadku. Zderzyły się tam dwa samochody osobowe. Przyczyną ponownie było nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu. Na miejscu pracują policjanci.

21 komentarzy

  1. Ja nie wiem co mają z tym skrzyżowaniem. Dziś jechałam tamtędy i samochody skręcające w lewo w Doświadczalną od strony Świdnika wjeżdżały na czerwonym, żeby tylko skręcić…

  2. I znów BMW. Powinni tam w końcu zrobić rondo ze światłami. Miejsca dość.

  3. @do redakcji
    Wplatał się jakiś błąd w opisie zdarzenia dwa razy wymienione jest audi :skręcające w lewo od Swidnika i jadące od centrum.

    Pozdrawiam

  4. Audi nie ustąpiło audi ?
    „Jak wstępnie ustalono, kierujący audi mężczyzna jechał od strony Świdnika. Wykonywał manewr skrętu w lewo, w ul. Doświadczalną. Nie ustąpił jednak pierwszeństwa przejazdu kierowcy audi, który poruszał się al. Witosa od strony centrum.”

  5. Na tym skrzyżowaniu żniwo zbiera zmienna faza świateł na skrzyżowaniu w połączeniu z brakiem myślenia u kierujących. Gdy jadący od Świdnika mają czerwone to jadący od centrum mają jeszcze przez kilka sekund zielone. Bardzo prawdopodobne jest, że jadący od Świdnika wjeżdżają na skrzyżowanie na żółtym/czerwonym świetle i są przekonani, że takie samo światło mają jadący od centrum. Jadą na pewniaka myśląc, że rozpędzone auta będą hamować na czerwonym, a tu niespodzianka… i bęc.

    • Nie jest tak jak myślisz. Światła tam zarówno po jednej jaj i po drugiej stronie zmieniają się jednakowo. Problem polega na tym że znaczna część kierujących nie bardzo wie jak się zachować na skrzyżowaniu z sygnalizacją świetlną. Przy „zielonym świetle” myślą że mają pierwszeństwo, owszem mają ale jadąc na wprost ale nie skręcając. Czy to „zielone światło” czy też „zielona strzałka” przy skręcie nie zwalnia nas z tz. reguły „ograniczonego zaufania”. No i tego w tym przypadku tu zabrakło.

      • Tak, jeśli jest zielony sygnalizator nie jest w kształcie strzałki (nie mylić ze strzałką pod sygnalizatorem zezwalającą na warunkowy skręt w prawo). Jeśli są sygnalizatory w kształcie strzałek w odp. kierunkach to wtedy mają pierwszeństwo… Niestety spora część „kierowców” tego nie ogarnia!!!

  6. blachy LSW to blachy patologii asfaltowej.
    podobnie jak LKR … wszelkie patologi razem.
    Strzeż się tych blach

    • Zenek ale nie ten znany tylko ten z Zemborzyc

      Racja połowa blach LKR to prawo jazdy z chipsów. A kolejnec 25% to fuks na egzaminie. Tylko 25% LKR jeździ normalnie.

    • obserwator tablice rejestracyje nie mają NIC do rzeczy i to nawet śmieszne już nie jest także sobie daruj! Bo tylko sie kompromitujesz. Żenujace! Ile masz lat 14 i się nudzi dziecku? Bo dorosły takich głupot by nie pisal.

      Czy sa to tablice LSW ,LU czy WW za kierownica nie siedzą i auta nie prowadzą!

  7. skrzyżowanie jak każde inne … ale zbiera patologię do blacharza i do grobu.
    zostań w domu jak nie kumasz znaków i przepisów, kierowco ze Świdnika !!!!

  8. ja mam ruskie tablice rejestracyjne, dobrze jeżdżę po lublinie?
    pytanie to rodowitych LU

  9. Święta prawda na tym skrzyżowaniu to jakiś obłęd, wymuszenie pierwszeństwa to jeszcze nic, codziennie dojeżdżam tam do pracy na strefę ekonomiczną od strony centrum skręcam w lewo czy wracając z pracy z doświadczalnej skręcam w prawo Witosa w stronę al. Tysiąclecia.
    Jakie ludzie tam cyrki wyprawiają na tym prostym skrzyżowaniu to się w głowie nie mieści, a najgorsze właśnie ci wjeżdżający do miasta.
    Jakby musieli wszyscy pchać się w lewoskręt w Doświadczalną i każdy chce przejechać i zdążyć, jeden omija drugiego, skręca na trzeciego bo za duża kolejka, k…. kilkaset metrów dalej jest zjazd na prawo na wiadukt i znacznie większe skrzyżowanie w prawo Grygowej w lewo Dekutewskiego.
    Jak nie umieją poradzić sobie na zwykłym skrzyżowaniu bo za wąsko, bo za dużo osób skręca, a poczekać nie można przecież tylko na siłę trzeba się wciskać to niech kilkaset metrów dalej przejadą i miejsca tyle co na autostradzie i żadnych kolejek do skrętu w lewo i szerzej i bezpieczniej po co się pchają wszyscy z poza miasta w pierwszy lewoskręt w doświadczalną (autobusy tam skręcają bo muszą taką trasę mają i też już cały zakręt zajmuje taki autobus) to jeszcze trzeba tam 5 osobówek z niemyślącymi którzy lubią sobie na siłę utrudniać, a później na siłę się wpychają.
    Nawet już TIRy tam widziałem nieraz z samochodami na pace, które całkowicie wtedy skrzyżowanie blokują.
    No ale tak to już jest autobus ma taką trasę to musi, TIR na gps jedzie tak go prowadzi to musi, nawet tam gdzie się nie zmieści bo gps za niego myśli, ale po co pcha się tam codziennie stado osobówek jadących ze strony Świdnika, zwłaszcza jak widzą, ze już całe skrzyżowanie zablokowane?
    To jeszcze najlepiej wwalić się jeden za drugim na środek skrzyżowania tak aby zastawić przejazd tym którzy jadąc od centrum skręcają w lewo w doświadczalną i nie mogą bo przed nim stanie z lsw (lepsze od blokady rolników), który widzi że nie ma gdzie w lewo pojechać ale wyjedzie na środek żeby z drugiej strony też pojechać nie mogli no i patowa sytuacja.
    To skrzyżowanie powinno być monitorowane, tam nie ma dnia bez draki, wygląda to jak niejedno skrzyżowanie ulic w Indiach albo i lepiej, co tam ludzie nieraz wyprawiają to czysta komedia.

  10. Wypadków będzie coraz więcej bo coraz więcej troglodytów bez myślenia i trzeźwej oceny sytuacji siada za kierownicę . Zero skupienia na drodze . Wystarczy zaobserwować co robią małolaty w samochodach w czasie jazdy ….