Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024
690 680 960
690 680 960

Kolejny bus w fatalnym stanie technicznym. Miał uszkodzony układ kierowniczy i hamulcowy (zdjęcia)

Nawet utrata licencji na przewóz osób grozi właścicielowi firmy, który kieruje w trasę niesprawne i zagrażające bezpieczeństwu pojazdy. Inspektorzy zatrzymali kolejnego busa, który po kontroli nie mógł ruszyć w dalszą drogę.

23 komentarze

  1. Brawo eliminować śmietniki z gwiazdą

  2. Przymusowe natychmiastowe złomowanie i dożywotni zakaz wykonywania zawodu, a nie zabranie dowodu rejestracyjnego! Później wszyscy zdziwieni jak dzieje się tragedia…

  3. Jeszcze takiego rejsowego żółtego sprintera cwaniaka, co Lublin -Kraśnik fab. jeździ moglibyście sprawdzić kochani policjanci, Siedzi na zderzaku, wyprzedza gdzie popadnie nawet nie myśli że ludzi wiezie.

  4. Ja rozumiem ze dziadtrans wysyla auto w trase zeby kosic plny ale kierowca/y to chyba jacyś imbecyle którzy dostali prawko za jajka albo jeszcze gorzej z posredniaka, że auto sie toczy to nie znaczy ze jest sprawne i bezpieczne i mozna nim się poruszac po drodze publicznej

  5. jest ich sporo takich wystarczy zajrzeć na dworcu PKS

  6. Cartman
    Czemu zakaz wykonywania zawodu? Co, kierowca chce pewnie jeździć starymi złomami? Jak odmówi to nara, na twoje miejsce mamy 10 innych. A żona, dzieci jeść chcą.. Czemu często ludzie winią osoby które są najmniej winne, wykonują tylko swoje obowiązki? Nie każdy może sobie pozwolić na rzucenie pracy, życie to nie bajka, a osoby na prawdę winne nieraz popijają sobie drinki na Karaibach

    • Polski Związek Kołnierzy Wymiętych

      Oczywiście, że tak. Obowiązek dbania o stan techniczny spoczywa na WŁAŚCICIELU pojazdu. Pilot samolotu nie odpowiada za stan techniczny samolotu, maszynista nie odpowiada za stan techniczny pociągu, motorniczy – za stan techniczny tramwaju. Tak samo kierowca busa. A w razie wypadku spowodowanego nadmiernym zużyciem pojazdu staje się taką samą ofiarą jak pasażerowie. Właściciel siedzi, popija whisky i liczy zyski. A jak zginą ludzie, to albo zwala winę na kierowcę, albo mówi, że „Bóg tak chciał” i „nieszczęścia chodzą po ludziach”.

  7. Obie kontrole dotyczyły busów tego przewoźnika. Ale w tej firmie to norma, niestety samochody lata świetności mają dawno za sobą. Do tego właściciel firmy to typowy Janusz transportu. Za nic ma stan swojego taboru, podejscia do klienta zero bo nawet telefonu nie odbiera, najważniejszy dla niego jest utarg z danego dnia, poza tym nic sie nie liczy. Co tam że bus niesprawny, dopóki jedzie to jest super, jak stanie bedzie się martwił. Jedyny plus tej firmy to ogarnięci kierowcy że takimi szrotami jeszcze żadnej biedy nie narobili. Szacun Panowie.

  8. A to nie ta firma co taki grubszy misiek kieruje? Jeździłem z nim i tak trzeslo że myślałem że nie dojedziemy.

  9. Przy okazji wziąć za ucho gościa co mu przeglądy podbijał, wytłuczone zawieszenie w takim stopniu czy dziury w podłodze nie robią się w miesiąc .

  10. W mpk co drugi Jelcz i nikt tego nie sprawdza reka rękę myje :p

    • Grześ przez wieś

      Skąd wiesz że nikt nie sprawdza i jeszcze ręke myje?Może tam pracujesz?

Z kraju