Niedziela, 28 kwietnia 202428/04/2024
690 680 960
690 680 960

Kolejne podejście do przebudowy Al. Racławickich w Lublinie. Plany mówią o zakończeniu inwestycji w 2021 roku

Buspasy na Al. Racławickich i ul. Lipowej, poszerzenie ul. Poniatowskiego to główne zmiany, jakie czekają kierowców po zakończeniu przebudowy Al. Racławickich w Lublinie. Miasto znów rusza z poszukiwaniem wykonawcy prac.

30 komentarzy

  1. Wytnijcie wszystkie drzewa, zakażcie ruchu samochodowego, i wpuśscie pedalarzy. Wtedy Lublin ożyje.

    • haha, do tego dążą, gospadarka stąd spier*** do Rzeszowa, tu tylko pedały i na siłe robiona kultura,
      btw
      aż strach sobie wyobrazić co sie bedzie dzialo jak przez 2 lata rozkopane będą al. Racławickie… paraliż

  2. jak ma być bus-pas to niech mpk pokryje połowę kosztów

  3. A te autobusy elektryczne to gdzie będą stały na tych Racławickich ?

  4. Genialne .Wywalmy kupę kasy żeby wyciąć drzewa i zakorkować ulice. Proszę przestańcie już przebudowywać ulice jak się na tym nie znacie .

    • Głosujcie tak dalej jak w Szambawie to zobaczycie dopiero.

    • Tera najmundrzejszy @Franio komenduje,cicho tam

      No to odezwał się Palbito ZnaFca. Porobił by w całym mieście ekspresówki bez skrzyżowań i przejść dla pieszych.Myślę że to na pewno ktoś z pipidówy.

  5. I pisuary pokazują. Lepsze zmiany. Do paliwa dorzucą koszty a na każdej ulicy będzie Rogatka. Stała i moto za wjazd pobierała

  6. Spróbuję na trzeźwo podsumować myślenie „inwestora”.
    Poszerzymy Poniatowskiego, bo mieszkańców mamy w d. Nie to, co mieszkańców Sowińskiego. Ci potrafili zablokować poszerzenie ulicy, więc nie będziemy ich ruszać, bo się boimy. Jak już poszerzymy Poniatowskiego, to kiedyś się zabierze po jednym pasie i zrobi się buspas. Na chwilę obecną kierowcy dojadą dwoma pasami do skrzyżowania z Racławickimi i tam spokojnie poczekają, bo przecież nie pojadą w wąską Sowińskiego, ani w pojedynczy pas Racławickich.
    Nie będziemy poszerzali Racławickich, bo nas nakrzyczą „ekolodzy”. Po co dobudować buspas, przecież można zabrać istniejący. Dodatkowo MUSIMY wprowadzić ELEMENTY spowolnienia ruchu, bo na jednym pasie przeznaczonym dla „zwykłych” kierowców mógłby się jeszcze jakiś ruch odbywać.
    Szanowny Panie Prezydencie.
    Z całym szacunkiem, jakim Pana darzę, ale chyba Pana pozajączkowało, jak zgodzi się Pan na taki projekt.
    Jeszcze nie jest za późno. Niech Pan wyciągnie wnioski z tego, co dzieje się na D.M.M., bo doprowadzi Pan do przedterminowych wyborów.

  7. Może niech żuk zwoła referendum wyda kolejne 500tys. złotych a na koniec zleci wykonanie remontu ulicy swojemu pupilowi firmie TBV.

  8. Oby nie znaleźli inwestora na te chore buspasy które dopiero naprawdę zakorkują racławickie.

  9. I ceny bilecików cyk w górę, a do tego rozszerzenie strefy płatnego parkowania. Tak się kasę robi.

  10. a to przesadzanie drzew to kpina jakaś chyba
    żeby przesadzić dojrzałe drzewo trzeba je przygotowywać do tego ruchu przez 3 lata
    po drugie, to wielki koszt, nie wiem nawet, czy w Polsce mamy choć jedną firmę posiadającą odpowiedni sprzęt do przesadzania starych drzew
    dam sobie rękę uciąć, że będzie tak:
    ćwoki wyrwą koparą drzewa, wsadzą je do bylejakich dołków, podeprą kołkami, które za 2 m-ce się poprzewracają i zapomną o sprawie
    drzewa w przyszłym roku zdechną i będą wymagać kolejnych pieniędzy na usunięcie
    to jest Polska właśnie
    (tak sobie przypomniałam o nietanich dębach kolumnowych, wsadzonych wzdłuż Sikorskiego, nie wiem, czy co 10 przeżyło, a były to drzewka młode, czyli łatwo się przyjmujące)

    • oczywiście że tak będzie, drzewa ich nie obchodzą to tylko ściema pod publikę. Liczy się inwestycja puki są u koryta. Nikt przecież za darmo roboty nie dostanie, będzie przetarg 🙂

Z kraju