Nie tylko za znacznie przeładowane auto odpowie kierowca iveco, którego ładunek ważył pięć razy więcej, niż powinien. Mężczyzna przewoził zwierzęta w urągających warunkach.
częściej powinny być kontrole ITD w tej miejscowości Mosty za Kraśnikiem w stronę Rzeszowa!!! Warto ładunki gabarytowe sprawdzac!
Pawlak
Są praktycznie co dziennie
Agata
jeżdżę codziennie obok tego parkingu i bardzo rzadko są tu kontrole, powinni zrobić tam stały całodobowy punkt kontroli ITD
Ja
Szkoda ,ze człowiek z indii się nimi niezajmie.
kierowca
nie ma co się dziwić że przeładowany bo co za idiota wymyślił przepis by takie iveco rejestrować na 3,5 tony
kierowca bombowca
„zarejestrowanie na 3,5 tony” oznacza m a k s y m a l n y ciężar ładunku a nie obowiązkowy! Dokumenty i przepisy należy czytać ze zrozumieniem. Tego uczą już w szkole podstawowej i ponownie uczą w gimnazjum próbując nawet wbijać do wielu już naćpanych łbów w gimnazjach.
Szanco
Chyba nie do końca zrozumiałeś. Chodzi o to, że ten sam pojazd można zarejestrować na 3.5 tony oraz na 7, więc po co rejestrować na ciężarowy i płacić viniety i viatole jak można taniej.. 1000 razy już tak jezdził a pewnie raz go złapali, więc i tak mu się opłaciło.
nocny marek
Nie znam przepisów dotyczących rejestrowania samochodów ciężarowych ale odnoszę wrażenie, że jeżeli urzędnicy rejestrują pojazdy tak jak im ktoś podpowiada to należy zweryfikować ich kompetencje. Wydaje mi się, że każdy pojazd powinien mieć ściśle określone dane techniczne i tylko to powinno determinować rejestrowanie i wpisy w dowodzie rejestracyjnym. Natomiast podczas przewożenia żywych zwierząt oprócz możliwości załadunkowych kierowcę muszą obowiązywać zasady ludzkiego rozumu a jeżeli ich zaczyna brakować to należy jego wtłoczyć między te zwierzęta i dalej jechać… ale szkoda będzie tylko tych zwierząt.
Zaq
To nie przepis a kombinatorstwo gdyz do 3.5 tony nie trzeba tacho, kwalfikacji, via toll na platne drogi a raz na jakis czas 500zl wliczone w koszty
zenek
ja bym palanta zamknął w walizce i tak powoził jak on te krowy
malleusmaleficarum
Chyba jedyny zrozumiałeś artykuł, bo wszyscy pieprzą o ładowności IVECO. A Pana Kierowce to bym przywiązał za głupi łeb na takim sznurku jak te krowy i dopiero woził.
anka
Myślę, że się mylisz. Oni zrozumieli, tyle że warunki w jakich jechały zwierzęta ich nic nie obchodzą.
ble
Dopuszczalna Masa Całkowita to 3,5 tony z czego ze 2 tony to masa własna czyli ładunek to max 1,5 tony
ech
Jakie 2 tony MW.mój osobowy van ma prawie MW 1900.a ten myślę ze 2,5T lub więcej
Xxx
Haha ladownosci to on ma ze 400kg takie iveco wazy 3t
znafca
No to w takim razie po dwa byki trzeba wozić skoro 1500 kg….
kierowca
„kierowca bombowca” 3,5 tony to dopuszczalny ciężar całkowity więc ładunek razem z samochodem a nie sam ładunek, dobrze piszesz że do szkoły musisz iść by się doszkolić!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie ma co się dziwić że tyle jest wypadków i stłuczek skoro jesteś nie douczonym tępym psełdokierowcą,
Tirowiec
500zł…. a jakby zważyli skład 40tonowy i przekroczyły 500kg to by dostał 5000zł mandatu… taka sprawiedliwość….
dnamoczanowa
Widać, że nie pierwszy raz już przewoził zwierzęta w takich warunkach. Prokuratura powinna się tym zająć.
anka
Może zorganizować kierowcy przejażdżkę,przywiązać łeb i w drogę.
Bławat
Sugerujesz, że kierowca jest rogaczem? Najbezpieczniejszy transport bydła, to właśnie wiązanie za rogi. Nie pozwala na paniczne skakanie po ścianach i nie dusi w razie upadku. Ograniczone miejsce nie pozwala na przewrócenie. Przecież nie ubiją w gospodarstwie. Proponuję tydzień pracy przy tych zwierzętach w czasie załadunku z opcją poskromienia prawie 1000 kg osobników, wtedy pogląd na sprawę nabierze rumieńców. To jak bliskie spotkanie z łosiem na drodze 😉
częściej powinny być kontrole ITD w tej miejscowości Mosty za Kraśnikiem w stronę Rzeszowa!!! Warto ładunki gabarytowe sprawdzac!
Są praktycznie co dziennie
jeżdżę codziennie obok tego parkingu i bardzo rzadko są tu kontrole, powinni zrobić tam stały całodobowy punkt kontroli ITD
Szkoda ,ze człowiek z indii się nimi niezajmie.
nie ma co się dziwić że przeładowany bo co za idiota wymyślił przepis by takie iveco rejestrować na 3,5 tony
„zarejestrowanie na 3,5 tony” oznacza m a k s y m a l n y ciężar ładunku a nie obowiązkowy! Dokumenty i przepisy należy czytać ze zrozumieniem. Tego uczą już w szkole podstawowej i ponownie uczą w gimnazjum próbując nawet wbijać do wielu już naćpanych łbów w gimnazjach.
Chyba nie do końca zrozumiałeś. Chodzi o to, że ten sam pojazd można zarejestrować na 3.5 tony oraz na 7, więc po co rejestrować na ciężarowy i płacić viniety i viatole jak można taniej.. 1000 razy już tak jezdził a pewnie raz go złapali, więc i tak mu się opłaciło.
Nie znam przepisów dotyczących rejestrowania samochodów ciężarowych ale odnoszę wrażenie, że jeżeli urzędnicy rejestrują pojazdy tak jak im ktoś podpowiada to należy zweryfikować ich kompetencje. Wydaje mi się, że każdy pojazd powinien mieć ściśle określone dane techniczne i tylko to powinno determinować rejestrowanie i wpisy w dowodzie rejestracyjnym. Natomiast podczas przewożenia żywych zwierząt oprócz możliwości załadunkowych kierowcę muszą obowiązywać zasady ludzkiego rozumu a jeżeli ich zaczyna brakować to należy jego wtłoczyć między te zwierzęta i dalej jechać… ale szkoda będzie tylko tych zwierząt.
To nie przepis a kombinatorstwo gdyz do 3.5 tony nie trzeba tacho, kwalfikacji, via toll na platne drogi a raz na jakis czas 500zl wliczone w koszty
ja bym palanta zamknął w walizce i tak powoził jak on te krowy
Chyba jedyny zrozumiałeś artykuł, bo wszyscy pieprzą o ładowności IVECO. A Pana Kierowce to bym przywiązał za głupi łeb na takim sznurku jak te krowy i dopiero woził.
Myślę, że się mylisz. Oni zrozumieli, tyle że warunki w jakich jechały zwierzęta ich nic nie obchodzą.
Dopuszczalna Masa Całkowita to 3,5 tony z czego ze 2 tony to masa własna czyli ładunek to max 1,5 tony
Jakie 2 tony MW.mój osobowy van ma prawie MW 1900.a ten myślę ze 2,5T lub więcej
Haha ladownosci to on ma ze 400kg takie iveco wazy 3t
No to w takim razie po dwa byki trzeba wozić skoro 1500 kg….
„kierowca bombowca” 3,5 tony to dopuszczalny ciężar całkowity więc ładunek razem z samochodem a nie sam ładunek, dobrze piszesz że do szkoły musisz iść by się doszkolić!!!!!!!!!!!!!!!!!! nie ma co się dziwić że tyle jest wypadków i stłuczek skoro jesteś nie douczonym tępym psełdokierowcą,
500zł…. a jakby zważyli skład 40tonowy i przekroczyły 500kg to by dostał 5000zł mandatu… taka sprawiedliwość….
Widać, że nie pierwszy raz już przewoził zwierzęta w takich warunkach. Prokuratura powinna się tym zająć.
Może zorganizować kierowcy przejażdżkę,przywiązać łeb i w drogę.
Sugerujesz, że kierowca jest rogaczem? Najbezpieczniejszy transport bydła, to właśnie wiązanie za rogi. Nie pozwala na paniczne skakanie po ścianach i nie dusi w razie upadku. Ograniczone miejsce nie pozwala na przewrócenie. Przecież nie ubiją w gospodarstwie. Proponuję tydzień pracy przy tych zwierzętach w czasie załadunku z opcją poskromienia prawie 1000 kg osobników, wtedy pogląd na sprawę nabierze rumieńców. To jak bliskie spotkanie z łosiem na drodze 😉