Na łuku jezdni, na mokrej nawierzchni, auto wpadło w poślizg. Po chwili uderzyło w bariery i przewróciło się na bok. Kierowcy ani jadącej z nim pasażerce nic się nie stało.
Można by było gdyby zakręt był lepiej wyprofilowany. Kto projektuje takie promienie z takimi przechyłami na drodze ekspresowej.
xxx
To nie jest droga ekspresowa, jest na niej ograniczenie do 70…
janunio
FWD – to jest to
bolidy przednionapędowe dla ludu
KM
Na oponach zimowych w lecie….
lucypher
Temperatura 14 stopni. Okres przejściowy do wymiany opon to 7 – 15. Bez sensu czepianie się.
adrian długopis
Okres przejściowy 7-15 stopni? To w lecie, jak masz jechać nocą, zmieniasz opony na zimówki? Bez sęśü.
Bronek Żyrandol
helmut walisz onucą
Franio
A nie mówiłem. Trzeba usunąć bariery, znaki oraz słupy z pasów drogowych i jeszcze po 20 metrów po bokach.
audiofil
Franiu trzeba patrzeć na znaki drogowe po to właśnie na tej drodze jest ograniczenie prędkości żeby nie jechać 120 na godzinę bo na tym łuku rzeczywiście taka prędkość nie jest bezpieczna. Już kiedyś pisałem na tym portalu że według mojej oceny średnia prędkość w mieście to w tej chwili około 100 km na godzinę- a to trochę przesada. Jestem permanentnie wyprzedzany w mieście a nie jeżdżę wcale wolno.
Zadziwiony
Ja już u żony kapelusz zamówiłem. Bo nie wiem czy ja tak wolno czy reszta tak szybko
rob
To nie jest ograniczenie a podniesienie dozwolonej prędkości w terenie zabudowanym, po to, żeby można było jechać szybciej niż 50km/h.
Alan
Ja kierowałem tym autem i tu was zaskocze bo nie miałem nawet 60km/h tymbardziej że jechałem ze swoją dziewczyną i nie chciałbym jej narażać na takie niebezpieczeństwo. Samochód wpadł w poślizg próbowałem to ratować ale niestety było za późno gdyż uderzylismy w barierke. Pozdrawiam
Zadziwiony
Wyremontuj rzęcha. Amortyzatory też się czasem wymienia
jj
To napisz szczerze jakie opony masz zamontowane w aucie. Wszystkie 4 markowe i w dobrym stanie?
Franio
Nie da się tam wpaść w poślizg nawet w zimie. Jeżdżę tamtędy od kilkunastu lat, w jedną i drugą stronę.
Kuba
Po błocie pośniegowym da się tam 10 ponad dozwolone 70 przejechać.
Sprawnym autem z dobrymi oponami.
Jak ktoś jeździ „czterośladem” z wylanymi amortyzatorami i 10-tetnimi oponami, to być może i przy 10 poniżej dozwolonej, w dużo lepszych warunkach, wpadnie w poślizg.
Ale pretensje może mieć w takim przypadku wyłącznie do siebie.
cebularz
tam się da i tylnonapędowym BMW polecieć ponad 100. Ale trzeba dbać o stan techniczny auta i opony.
Rozsądny
No…, jak nie mając sześćdziesiątki na liczniku, wpadłeś w taki poślizg, to oddaj prawko, niczym kogoś zabijesz ?.
libero
Franiu, nie podpuszczaj ludzi. Twoje poglądy są wielu dobrze znane.
Alan
Świeżo kupiony samochód, kupiłem go pod projekt. Wbrew pozorom zawieszenie i cała reszta była w dobrym stanie. Zresztą nie byłeś tam i nie wiesz jak bylo. Samochód na zlomie. Co się stało to się nie odstanie
Meteo
A ile asz lat, Alan? Bo w artykóle napisalu, że mężczyzna jechał, a ja myślę, że mężczyzna, to by się tak nie rozj…ł w tym miejscu przy tej prędkości, o której napisałeś. Chyba zabrakło doświadczenia lub kasy na opony a może i na remont zawieszenia w tym jak to napisałeś, projekcie.
rob
Tylko oponki zimowe były. I jest efekt.
jj
Jeżdżę tam często i naprawdę trzeba się postarać, żeby polecieć.
Owszem deszcz zajechane opony to najlepszy sposób żeby tam się rozbić.
Miałem porównanie kiedyś latem w ulewie. Zimowe Nokiany w deszczu jechały jak po lodzie, Letnie Continentale trzymały się jak przyklejone…
cebularz
Hondę Civic? Pod jaki projekt? Szybszy niż rdza? Moja Honda szybsza niż wygląda? Szanujmy się. Jedyny projekt, do którego nadają się stare Hondy to projekt gruz.
Bo twoja prędkość jest lepsza niż moja...........
Jedne projekty są dobre,inne złe do kosza.Ten projekt najwyraźniej nadawał się do kosza tzn.na złom.Dziesąt lat tamtędy jeździłem po deszczu,śniegu ale nigdy barierek nie oglądałem z drugiej strony.Dodam że wcale wolno nie jeżdżę,tylko z głową.
Bo twoja prędkość jest lepsza niż moja...........
Drogi właścicielu cudownego projektu tam jadąc normalnym sprawnym autem 70-80km/h nie da się wpaść w poślizg.To chyba ktoś wcisnął CZTEROŚLAD i pozbył się problemu bo innego wytłumaczenia nie ma.
A można było jechać znacznie szybciej?
Można by było gdyby zakręt był lepiej wyprofilowany. Kto projektuje takie promienie z takimi przechyłami na drodze ekspresowej.
To nie jest droga ekspresowa, jest na niej ograniczenie do 70…
FWD – to jest to
bolidy przednionapędowe dla ludu
Na oponach zimowych w lecie….
Temperatura 14 stopni. Okres przejściowy do wymiany opon to 7 – 15. Bez sensu czepianie się.
Okres przejściowy 7-15 stopni? To w lecie, jak masz jechać nocą, zmieniasz opony na zimówki? Bez sęśü.
helmut walisz onucą
A nie mówiłem. Trzeba usunąć bariery, znaki oraz słupy z pasów drogowych i jeszcze po 20 metrów po bokach.
Franiu trzeba patrzeć na znaki drogowe po to właśnie na tej drodze jest ograniczenie prędkości żeby nie jechać 120 na godzinę bo na tym łuku rzeczywiście taka prędkość nie jest bezpieczna. Już kiedyś pisałem na tym portalu że według mojej oceny średnia prędkość w mieście to w tej chwili około 100 km na godzinę- a to trochę przesada. Jestem permanentnie wyprzedzany w mieście a nie jeżdżę wcale wolno.
Ja już u żony kapelusz zamówiłem. Bo nie wiem czy ja tak wolno czy reszta tak szybko
To nie jest ograniczenie a podniesienie dozwolonej prędkości w terenie zabudowanym, po to, żeby można było jechać szybciej niż 50km/h.
Ja kierowałem tym autem i tu was zaskocze bo nie miałem nawet 60km/h tymbardziej że jechałem ze swoją dziewczyną i nie chciałbym jej narażać na takie niebezpieczeństwo. Samochód wpadł w poślizg próbowałem to ratować ale niestety było za późno gdyż uderzylismy w barierke. Pozdrawiam
Wyremontuj rzęcha. Amortyzatory też się czasem wymienia
To napisz szczerze jakie opony masz zamontowane w aucie. Wszystkie 4 markowe i w dobrym stanie?
Nie da się tam wpaść w poślizg nawet w zimie. Jeżdżę tamtędy od kilkunastu lat, w jedną i drugą stronę.
Po błocie pośniegowym da się tam 10 ponad dozwolone 70 przejechać.
Sprawnym autem z dobrymi oponami.
Jak ktoś jeździ „czterośladem” z wylanymi amortyzatorami i 10-tetnimi oponami, to być może i przy 10 poniżej dozwolonej, w dużo lepszych warunkach, wpadnie w poślizg.
Ale pretensje może mieć w takim przypadku wyłącznie do siebie.
tam się da i tylnonapędowym BMW polecieć ponad 100. Ale trzeba dbać o stan techniczny auta i opony.
No…, jak nie mając sześćdziesiątki na liczniku, wpadłeś w taki poślizg, to oddaj prawko, niczym kogoś zabijesz ?.
Franiu, nie podpuszczaj ludzi. Twoje poglądy są wielu dobrze znane.
Świeżo kupiony samochód, kupiłem go pod projekt. Wbrew pozorom zawieszenie i cała reszta była w dobrym stanie. Zresztą nie byłeś tam i nie wiesz jak bylo. Samochód na zlomie. Co się stało to się nie odstanie
A ile asz lat, Alan? Bo w artykóle napisalu, że mężczyzna jechał, a ja myślę, że mężczyzna, to by się tak nie rozj…ł w tym miejscu przy tej prędkości, o której napisałeś. Chyba zabrakło doświadczenia lub kasy na opony a może i na remont zawieszenia w tym jak to napisałeś, projekcie.
Tylko oponki zimowe były. I jest efekt.
Jeżdżę tam często i naprawdę trzeba się postarać, żeby polecieć.
Owszem deszcz zajechane opony to najlepszy sposób żeby tam się rozbić.
Miałem porównanie kiedyś latem w ulewie. Zimowe Nokiany w deszczu jechały jak po lodzie, Letnie Continentale trzymały się jak przyklejone…
Hondę Civic? Pod jaki projekt? Szybszy niż rdza? Moja Honda szybsza niż wygląda? Szanujmy się. Jedyny projekt, do którego nadają się stare Hondy to projekt gruz.
Jedne projekty są dobre,inne złe do kosza.Ten projekt najwyraźniej nadawał się do kosza tzn.na złom.Dziesąt lat tamtędy jeździłem po deszczu,śniegu ale nigdy barierek nie oglądałem z drugiej strony.Dodam że wcale wolno nie jeżdżę,tylko z głową.
Drogi właścicielu cudownego projektu tam jadąc normalnym sprawnym autem 70-80km/h nie da się wpaść w poślizg.To chyba ktoś wcisnął CZTEROŚLAD i pozbył się problemu bo innego wytłumaczenia nie ma.