Spoko długie skarpety i krótkie spodenki widać że ze wsi przyjechał małolat.
bywalec
No i fajnie, pies go jechał.
gwint
Dbał o jaja by nie potłuc o ramę podczas zatrzymania się , to dostał zderzakiem po całości i zaliczył szpital i koszty wypadku .
haha
typowe dla tej grupy, jazda po przejściu dla pieszych , przejeżdżanie na czerwonym, ale ten chyba chciał się wyróżnić głupotą bo inaczej nie można nazwać wpie…nie się na środek tego skrzyżowania 😀
Franio
Dziwne, bo największym przeciwnikami tego by działały rejestratory przejazdu na czerwonym są kierujący samochodami.
A co do jazdy po przejściach dla pieszych, to znacznie częstym wykroczeniem jest jazda rowerem po chodniku. Przez PdP jeszcze co któraś osoba rower przeprowadza. natomiast po chodnikach 99,5% pedalarzy jedzie.
Zenek
Jest różnica w drodze hamowania roweru i ciężarówki czy autobusu z ludźmi czy nie ma?
Edek
Bo jak na ulicy jest podniesiona prędkość to po chodniku można. W Lublinie należy uznać że wszędzie jest podniesiona bo prawodawcy akceptują przekraczanie.
Franio
A nie zastanawiałeś się dlaczego pedalarze jeżdżą po chodnikach i PdP zamiast poruszać się normalnie, tj zgodnie z przepisami jak inne pojazdy jezdnią? Samochodziarze wyprzedzali by prawidłowo (tj. z zachowaniem odpowiedniego odstępu) i poruszali się bezpiecznymi prędkościami to pedalarze nie jeździli by po chodnik i PdP. Jeżdżą po chodnikach dlatego, że się boją piratów drogowych w samochodach. Wystarczy przejrzeć wpisy pod tym artykułem, żeby dowiedzieć się jacy psychole i degeneraci żyją wśród normalnych uczestników ruchu drogowego.
Zenek
To nie usprawiedliwia rowerzystów nawet odrobinkę.
Franio
Dlatego czekamy na 10-krotne zwiększenie wysokości mandatów. Wtedy do wjazdów/wejść na czerwonym powinno dochodzić rzadziej. No i pora uruchomić rejestratory wjazdu na czerwonym.
Franio
Czerwone światło było nadawane dla pieszych przekraczających jezdnię (w poprzek jezdni).Kierujący rowerem wykonywał manewr włączania się do ruchu wzdłuż kierunku dla którego ruch był kierowany innymi sygnalizatorami, których kolor nawet nie ma znaczenia.
Natomiast bezsporne jest to, że włączając się do ruchu należy ustąpić pierwszeństw przejazdu wszystkim będącym już w ruchu (nawet wszystkim tym, którzy poruszają się nawet nieprawidłowo). Dlatego wyłącznym sprawcą tego wypadku jest pan kierujący rowerem, bo tego pierwszeństwa nie udzielił. Za to kolor sygnalizatora dla pieszych nie ma tutaj znaczenia.
Kuba
Otóż to.
Inna sprawa, że pedalista jadący chodnikiem i wjeżdżający na przejście przy nadawanym dla pieszych sygnale zielonym też jest włączającym się do ruchu… a nie pieszym.
Jak takiego bałwana skręcając w prawo lub lewo zaliczysz, a będzie tam przejście a nie przejazd dla rowerzystów, to będzie jego wina.
XYZ
tak czytam ten opis przebiegu wypadku i się zastanawiam – jak ten cyklista funkcjonuje na co dzień? ślepy, głuchy, głupi. jak takie coś żyje? za co? co robi?
Franio
A dlaczego nie zastanawiasz się nad tym samym przy każdym innym wykroczeniu czy wypadku. Czym się różni to zdarzenie od dziesiątek innych do których dochodzi każdego dnia.
Co tutaj zdarzyło się takiego wyjątkowego, że tak ciebie to zainteresowało?
.......
Rama roweru spawania i siodło od składaka- bezdomny jechał tym wrakiem i to bez mózgu
Cvb
Ten rowerzysta był w samych gaciach!!To nie jest normalny strój do jazdy. Trzeźwy może on był, ale pod wpływem czegoś innego na pewno
Dede
Każdy poszkodowany w wypadku,jeśli był sprawcą powinien płacić za beczenie swoje i innych poszkodowanych w zdarzeniu z własnej kieszeni. Może co niektórzy zaczęli by myśleć podczas poruszania się po drogach publicznych
Pierszymaja
Tam powinni stać milycjanty na co dzień i łapać janószkuf jadących na wprost z maja w stronę Kunickiego.
znowu ja
Osobówki na tory, rowery na ulice, ja już piąty raz apeluje by ulice w Lublinie przeznaczyć dla rowerzystów i pieszych. Kochani nie zapominajmy o hulajnogach, moja ciocia jako pielęgniarka do pracy dojeżdża jak na PKSach wysjadzie…. Ja pedydykam tylko elektryki i dizle zero bemek. Słuchajcie wszyscy co musimy pracować wsiadamy na rowery.
bandyta pedalista niech teraz zapłaci za szkody!
Spoko długie skarpety i krótkie spodenki widać że ze wsi przyjechał małolat.
No i fajnie, pies go jechał.
Dbał o jaja by nie potłuc o ramę podczas zatrzymania się , to dostał zderzakiem po całości i zaliczył szpital i koszty wypadku .
typowe dla tej grupy, jazda po przejściu dla pieszych , przejeżdżanie na czerwonym, ale ten chyba chciał się wyróżnić głupotą bo inaczej nie można nazwać wpie…nie się na środek tego skrzyżowania 😀
Dziwne, bo największym przeciwnikami tego by działały rejestratory przejazdu na czerwonym są kierujący samochodami.
A co do jazdy po przejściach dla pieszych, to znacznie częstym wykroczeniem jest jazda rowerem po chodniku. Przez PdP jeszcze co któraś osoba rower przeprowadza. natomiast po chodnikach 99,5% pedalarzy jedzie.
Jest różnica w drodze hamowania roweru i ciężarówki czy autobusu z ludźmi czy nie ma?
Bo jak na ulicy jest podniesiona prędkość to po chodniku można. W Lublinie należy uznać że wszędzie jest podniesiona bo prawodawcy akceptują przekraczanie.
A nie zastanawiałeś się dlaczego pedalarze jeżdżą po chodnikach i PdP zamiast poruszać się normalnie, tj zgodnie z przepisami jak inne pojazdy jezdnią? Samochodziarze wyprzedzali by prawidłowo (tj. z zachowaniem odpowiedniego odstępu) i poruszali się bezpiecznymi prędkościami to pedalarze nie jeździli by po chodnik i PdP. Jeżdżą po chodnikach dlatego, że się boją piratów drogowych w samochodach. Wystarczy przejrzeć wpisy pod tym artykułem, żeby dowiedzieć się jacy psychole i degeneraci żyją wśród normalnych uczestników ruchu drogowego.
To nie usprawiedliwia rowerzystów nawet odrobinkę.
Dlatego czekamy na 10-krotne zwiększenie wysokości mandatów. Wtedy do wjazdów/wejść na czerwonym powinno dochodzić rzadziej. No i pora uruchomić rejestratory wjazdu na czerwonym.
Czerwone światło było nadawane dla pieszych przekraczających jezdnię (w poprzek jezdni).Kierujący rowerem wykonywał manewr włączania się do ruchu wzdłuż kierunku dla którego ruch był kierowany innymi sygnalizatorami, których kolor nawet nie ma znaczenia.
Natomiast bezsporne jest to, że włączając się do ruchu należy ustąpić pierwszeństw przejazdu wszystkim będącym już w ruchu (nawet wszystkim tym, którzy poruszają się nawet nieprawidłowo). Dlatego wyłącznym sprawcą tego wypadku jest pan kierujący rowerem, bo tego pierwszeństwa nie udzielił. Za to kolor sygnalizatora dla pieszych nie ma tutaj znaczenia.
Otóż to.
Inna sprawa, że pedalista jadący chodnikiem i wjeżdżający na przejście przy nadawanym dla pieszych sygnale zielonym też jest włączającym się do ruchu… a nie pieszym.
Jak takiego bałwana skręcając w prawo lub lewo zaliczysz, a będzie tam przejście a nie przejazd dla rowerzystów, to będzie jego wina.
tak czytam ten opis przebiegu wypadku i się zastanawiam – jak ten cyklista funkcjonuje na co dzień? ślepy, głuchy, głupi. jak takie coś żyje? za co? co robi?
A dlaczego nie zastanawiasz się nad tym samym przy każdym innym wykroczeniu czy wypadku. Czym się różni to zdarzenie od dziesiątek innych do których dochodzi każdego dnia.
Co tutaj zdarzyło się takiego wyjątkowego, że tak ciebie to zainteresowało?
Rama roweru spawania i siodło od składaka- bezdomny jechał tym wrakiem i to bez mózgu
Ten rowerzysta był w samych gaciach!!To nie jest normalny strój do jazdy. Trzeźwy może on był, ale pod wpływem czegoś innego na pewno
Każdy poszkodowany w wypadku,jeśli był sprawcą powinien płacić za beczenie swoje i innych poszkodowanych w zdarzeniu z własnej kieszeni. Może co niektórzy zaczęli by myśleć podczas poruszania się po drogach publicznych
Tam powinni stać milycjanty na co dzień i łapać janószkuf jadących na wprost z maja w stronę Kunickiego.
Osobówki na tory, rowery na ulice, ja już piąty raz apeluje by ulice w Lublinie przeznaczyć dla rowerzystów i pieszych. Kochani nie zapominajmy o hulajnogach, moja ciocia jako pielęgniarka do pracy dojeżdża jak na PKSach wysjadzie…. Ja pedydykam tylko elektryki i dizle zero bemek. Słuchajcie wszyscy co musimy pracować wsiadamy na rowery.