wiele głupków daje kierunkowskaz po skończeniu manewru
Cebulak to stan umysłu
Moja żona tak robi. A jak jej zwróce ueagę to dziamdzia przez cały dzień.
Witold Janusz
To zatkaj jej buzię czymś miłym…
Ksz
Moja kochanka tak samo heh
.
gdy są już na docelowym pasie, albo już skręcili w uliczkę? akurat…
Kuba
No ja to właśnie „sygnalizowaniem udanego manewru” nazywam.
W tym wypadku jedyną różnicą jest to, że się manewr nie udał.
Bławat
Co, jeśli włącza lewy kierunkowskaz przed wjazdem na jednopasowe rondo? Na wszelki wypadek go przepuścić?
PiSda
Tak się jeździ po Lublinie. To cud, że włączył ten kierunkowskaz. Tak ludziom nakładli głupot do głów, że kierunkowskaz jest niepotrzebny. I to nawet sądy. Żenada.
8888
Teraz to może 5% kierowców używa kierunkowskazu… przecież on wie gdzie jedzie, co będzie włączał hahaa a prawda jest taka, że dziady kupują te nowe szroty, które kierunkowskaz mają w opcji, tak jak wszystko teraz, (nawet dźwięk silnika czy jakiekolwiek przyśpieszenie) a że opcja kosztuje to się jej nie zamawia 😉 i tak oto mamy auta-zombie a bez kierunkowskazów i nierzadko bez świateł ,)
cx7
wina dostawczaka ewidentna ale nagranie sprytnie ucięte żeby złapać kontekst i przewidywanie co się zaraz wydarzy
Swanson
Wina ewidentnie dostawczaka, ale czy kierowca trolejbusu nie mógł tego przewidzieć. Wystarczyło trochę zwolnić i może nic by się nie stało. Tak zwyczajnie po ludzku. Oczywiście kierowca MPK nie miał takiego obowiązku, ale chyba nie trzeba wjeżdżać w kogoś kto popełnił błąd.
uy
Tak ten pan z 3925 jest z tego znany, że czyjś błąd wykorzystuje i wali albo nie zwalnia. Ale widać mpk i tak go będzie trzymać dopóki naprawdę coś się stanie. W 99% kierowca zareagowałby zwolnieniem użyciem sygnału dźwiękowego.
Tutai
A widzisz podstawę jeżeli kierowca nie jest winny i jest sponsor na naprawę trajtka? Gorzej że do tego wynalazku raczej nie ma części zamiennych bo wyrób z trzeciego świata.
8888
Kolejny, co jeździ bezpiecznie, to jego pierwsze wykroczenie pewnie hahaa Tylko szkoda, że od zawsze nie używa lusterek…
sml
Miasto ostro przepłaca na tak dużych autobusach które są niepotrzebne, codziennie monitoruje ilość pasażerów i oświadczam że są to bardzo małe liczby do tego praktycznie jest to jedynie młodzież szkolna i dzieci oraz osoby 55+ , zauważyłem że studentów jest bardzo bardzo mało, i osób pracujących. Mamy za to bardzo dużo samochodów na drogach siedzą osoby 18-55 i blokują ulice tylko. Zastanawiam się tylko jak to możliwe że niektóre osoby które są niezdarne jednak mają prawo jazdy, a nawet samochody i jezdzą? Prawo jazdy to jest bardzo trudna sprawa dużo trudniejsza niż zostanie magistrem na uczelni!
ja
Sezon polowań na trojelbusy się rozpoczął w Lublinie czy co?
Swanson
Śmieszne, że nikogo nie dziwi, że znów jest to wóz 3925 😉
Alo
Niestety ale pseudo kierowców włączających kierunkowskaz PO rozpoczeciu manewru nie brakuje. To jest kompletnie pozbawione logiki ale im zapewne to nie przeszkadza. Sygnalizujemy kierunkowskazem ZAMIAR wykonania manewru zdecydowanie przed jego rozpoczeciem i po upewnieniu sie ze możemy bezpiecznie go wykonać, ale to dlAlo
Alo
ups…. dla wielu zbyt wysoka szkoła jazdy nie do pojęcia normalnie.
Iza
Pewnie miał martwe pole 😀 dłuuuugie….
GG
Jechałem z tym kierowca chwilę przed zdarzeniem, kierowca jest mi znany z swojego nieprzewidzianego zachowania z innych dni kiedy z nim jechałem siedziałem na przednim fotelu i obserwowałem drogę i stanowczo stwierdzam że ten facet jest nieobliczalny czyha na każdą okazję żeby doprowadzić do kolizji przyspieszajac tuż przed żeby straty były większe.
Pytanie do rzecznika MPK Lublin czy zrobicie z tym porządek czy będziemy czekać aż komuś stanie się nieszczęści? Z nagrania które trwa 4 sekundy nic nie znaczy ale przypuszczam że ten kierowca jak zwykle zobaczył że ktoś zmienia pas zbyt blisko przyspieszył i uderzył ech słynne 3925 szok i porażka dla MPK
wiele głupków daje kierunkowskaz po skończeniu manewru
Moja żona tak robi. A jak jej zwróce ueagę to dziamdzia przez cały dzień.
To zatkaj jej buzię czymś miłym…
Moja kochanka tak samo heh
gdy są już na docelowym pasie, albo już skręcili w uliczkę? akurat…
No ja to właśnie „sygnalizowaniem udanego manewru” nazywam.
W tym wypadku jedyną różnicą jest to, że się manewr nie udał.
Co, jeśli włącza lewy kierunkowskaz przed wjazdem na jednopasowe rondo? Na wszelki wypadek go przepuścić?
Tak się jeździ po Lublinie. To cud, że włączył ten kierunkowskaz. Tak ludziom nakładli głupot do głów, że kierunkowskaz jest niepotrzebny. I to nawet sądy. Żenada.
Teraz to może 5% kierowców używa kierunkowskazu… przecież on wie gdzie jedzie, co będzie włączał hahaa a prawda jest taka, że dziady kupują te nowe szroty, które kierunkowskaz mają w opcji, tak jak wszystko teraz, (nawet dźwięk silnika czy jakiekolwiek przyśpieszenie) a że opcja kosztuje to się jej nie zamawia 😉 i tak oto mamy auta-zombie a bez kierunkowskazów i nierzadko bez świateł ,)
wina dostawczaka ewidentna ale nagranie sprytnie ucięte żeby złapać kontekst i przewidywanie co się zaraz wydarzy
Wina ewidentnie dostawczaka, ale czy kierowca trolejbusu nie mógł tego przewidzieć. Wystarczyło trochę zwolnić i może nic by się nie stało. Tak zwyczajnie po ludzku. Oczywiście kierowca MPK nie miał takiego obowiązku, ale chyba nie trzeba wjeżdżać w kogoś kto popełnił błąd.
Tak ten pan z 3925 jest z tego znany, że czyjś błąd wykorzystuje i wali albo nie zwalnia. Ale widać mpk i tak go będzie trzymać dopóki naprawdę coś się stanie. W 99% kierowca zareagowałby zwolnieniem użyciem sygnału dźwiękowego.
A widzisz podstawę jeżeli kierowca nie jest winny i jest sponsor na naprawę trajtka? Gorzej że do tego wynalazku raczej nie ma części zamiennych bo wyrób z trzeciego świata.
Kolejny, co jeździ bezpiecznie, to jego pierwsze wykroczenie pewnie hahaa Tylko szkoda, że od zawsze nie używa lusterek…
Miasto ostro przepłaca na tak dużych autobusach które są niepotrzebne, codziennie monitoruje ilość pasażerów i oświadczam że są to bardzo małe liczby do tego praktycznie jest to jedynie młodzież szkolna i dzieci oraz osoby 55+ , zauważyłem że studentów jest bardzo bardzo mało, i osób pracujących. Mamy za to bardzo dużo samochodów na drogach siedzą osoby 18-55 i blokują ulice tylko. Zastanawiam się tylko jak to możliwe że niektóre osoby które są niezdarne jednak mają prawo jazdy, a nawet samochody i jezdzą? Prawo jazdy to jest bardzo trudna sprawa dużo trudniejsza niż zostanie magistrem na uczelni!
Sezon polowań na trojelbusy się rozpoczął w Lublinie czy co?
Śmieszne, że nikogo nie dziwi, że znów jest to wóz 3925 😉
Niestety ale pseudo kierowców włączających kierunkowskaz PO rozpoczeciu manewru nie brakuje. To jest kompletnie pozbawione logiki ale im zapewne to nie przeszkadza. Sygnalizujemy kierunkowskazem ZAMIAR wykonania manewru zdecydowanie przed jego rozpoczeciem i po upewnieniu sie ze możemy bezpiecznie go wykonać, ale to dlAlo
ups…. dla wielu zbyt wysoka szkoła jazdy nie do pojęcia normalnie.
Pewnie miał martwe pole 😀 dłuuuugie….
Jechałem z tym kierowca chwilę przed zdarzeniem, kierowca jest mi znany z swojego nieprzewidzianego zachowania z innych dni kiedy z nim jechałem siedziałem na przednim fotelu i obserwowałem drogę i stanowczo stwierdzam że ten facet jest nieobliczalny czyha na każdą okazję żeby doprowadzić do kolizji przyspieszajac tuż przed żeby straty były większe.
Pytanie do rzecznika MPK Lublin czy zrobicie z tym porządek czy będziemy czekać aż komuś stanie się nieszczęści? Z nagrania które trwa 4 sekundy nic nie znaczy ale przypuszczam że ten kierowca jak zwykle zobaczył że ktoś zmienia pas zbyt blisko przyspieszył i uderzył ech słynne 3925 szok i porażka dla MPK