Wczoraj po południu na obwodnicy Lubartowa nasz Czytelnik zarejestrował na nagraniu kierowcę ciężarówki, który zignorował fakt, że kierujący audi zatrzymał się, aby przepuścić pieszych.
strach po kielichu na drogę wyjechać, człowiek dwa pobocza złapie i zaraz na komendzie i youtube
Onufry z Czereśni
A może autor tekstu douczy się różnicy w drodze wyhamowania i czasie reakcji auta osobowego i samochodu ciężarowego. Niestety nowe przepisy zwolniły zupełnie z myślenia pieszych, dla przypomnienia nie da się zatrzymać samochodu w miejscu.
redakcja
A może komentujący sprawdzi miejsce, gdzie doszło do zdarzenia. Kierujący włączał się do ruchu z drogi podporządkowanej. O jakiej drodze hamowania Szanowny Czytelnik pisze? Ruszającego pojazdu?
gość
Szkoda, że bezpośrednio do artykułu nie dodaliście tego bardzo istotnego zdjęcia.
Fryta
W punkt! Tak trzymać.
Onufry! – wracaj na czereśnię ze swoim komentarzem! I na przyszłość pomyśl nim coś napiszesz.
Onufry z Czereśni
Spoczko. Już dziś w Lublinie chyba są z dwa wypadki, gdzie piesi mieli pierwszeństwa. Gratuluję redakcji szybkości, po moim poście pojechali na obwodnicę i zrobili zdjęcia skrzyżowania, tak trzymać!
Franio
„Niestety nowe przepisy zwolniły zupełnie z myślenia pieszych” – i to widać na powyższych zdjęciach?
aalll
Dlatego kierowca ciężarówki (czyli zawodowy kierowca, który aby wykonywać taka pracę musi spełniać o wiele więcej wymagań niż „zwykły” kierowca np. kat. B) wiedząc jaką masą jedzie, musi z większą uwagą obserwować co się dzieje i wykazywać się umiejętnością przewidywania potencjalnych sytuacji. Przejście oznakowane, widoczne. Nie potrafisz zatrzymać w porę ciężarówki, to znaczy że jedziesz za szybko.
Franio
Tego bym się po kierującym Audi nie spodziewał.
Ludzki pan
Zawodowy kierowca, chyba zawodowy zabójca.
Franio
Noż cholera jasna. Nie ma się do czego przyczepić. Nie przejeżdżają – przechodzą. Nie WŁAŻĄ, lecz upewniają się. Kaski mają.
Niech to szlag trafi. Znowu winnym będzie kierowca.
Senior
To takie nadgorliwe przestrzeganie , więcej niź ustawodawca przewidział , stoi na lewym pasie bo prawy to nie dla niego???swoją drogą źe cięźarowy złamał przepisy . Widziałem jak tacy nadgorliwcy zatrzymują się gdy pieszy stoi na przeciwnym kierunki dwujezdniowej jezdni, dzieli takiego jezdnia , wysepka a on zatrzymuje się by przepuscić?? Mnie nie obchodzi kto stoi przy jezdni na przeciwległej , pilnuję prawej strony , co innego gdy jest jezdnia dwupasmowa.
dfgq
tu ten prawy pas jest pasem tzw. rozpędowym, dalej jest jeden pas
Fan Club Frania
Franiu jesteś debeściak, codzienne z niecierpliwością czekam na Twoje słowa.
Bas
A ja nie. Toż to wioskowy głupek.
Wujek Frania
Kurde blaszka, nawet opona przednia ma nadruk odblaskowy, ALE nie widać czy na pewno mają z tyłu światełko odblaskowe? Jak nie mają to wiadomo, wina rowerzystów, bo bez tego światełka nie powinni się tam znaleźć 🙂
Miś
A dlaczego fotograf lewym pasem jedzie za to też jest mandat –
Sławek
Bo tam jest jeden pas do jazdy na wprost, a prawy jest do włączenia się do ruchu.
strach po kielichu na drogę wyjechać, człowiek dwa pobocza złapie i zaraz na komendzie i youtube
A może autor tekstu douczy się różnicy w drodze wyhamowania i czasie reakcji auta osobowego i samochodu ciężarowego. Niestety nowe przepisy zwolniły zupełnie z myślenia pieszych, dla przypomnienia nie da się zatrzymać samochodu w miejscu.
A może komentujący sprawdzi miejsce, gdzie doszło do zdarzenia. Kierujący włączał się do ruchu z drogi podporządkowanej. O jakiej drodze hamowania Szanowny Czytelnik pisze? Ruszającego pojazdu?
Szkoda, że bezpośrednio do artykułu nie dodaliście tego bardzo istotnego zdjęcia.
W punkt! Tak trzymać.
Onufry! – wracaj na czereśnię ze swoim komentarzem! I na przyszłość pomyśl nim coś napiszesz.
Spoczko. Już dziś w Lublinie chyba są z dwa wypadki, gdzie piesi mieli pierwszeństwa. Gratuluję redakcji szybkości, po moim poście pojechali na obwodnicę i zrobili zdjęcia skrzyżowania, tak trzymać!
„Niestety nowe przepisy zwolniły zupełnie z myślenia pieszych” – i to widać na powyższych zdjęciach?
Dlatego kierowca ciężarówki (czyli zawodowy kierowca, który aby wykonywać taka pracę musi spełniać o wiele więcej wymagań niż „zwykły” kierowca np. kat. B) wiedząc jaką masą jedzie, musi z większą uwagą obserwować co się dzieje i wykazywać się umiejętnością przewidywania potencjalnych sytuacji. Przejście oznakowane, widoczne. Nie potrafisz zatrzymać w porę ciężarówki, to znaczy że jedziesz za szybko.
Tego bym się po kierującym Audi nie spodziewał.
Zawodowy kierowca, chyba zawodowy zabójca.
Noż cholera jasna. Nie ma się do czego przyczepić. Nie przejeżdżają – przechodzą. Nie WŁAŻĄ, lecz upewniają się. Kaski mają.
Niech to szlag trafi. Znowu winnym będzie kierowca.
To takie nadgorliwe przestrzeganie , więcej niź ustawodawca przewidział , stoi na lewym pasie bo prawy to nie dla niego???swoją drogą źe cięźarowy złamał przepisy . Widziałem jak tacy nadgorliwcy zatrzymują się gdy pieszy stoi na przeciwnym kierunki dwujezdniowej jezdni, dzieli takiego jezdnia , wysepka a on zatrzymuje się by przepuscić?? Mnie nie obchodzi kto stoi przy jezdni na przeciwległej , pilnuję prawej strony , co innego gdy jest jezdnia dwupasmowa.
tu ten prawy pas jest pasem tzw. rozpędowym, dalej jest jeden pas
Franiu jesteś debeściak, codzienne z niecierpliwością czekam na Twoje słowa.
A ja nie. Toż to wioskowy głupek.
Kurde blaszka, nawet opona przednia ma nadruk odblaskowy, ALE nie widać czy na pewno mają z tyłu światełko odblaskowe? Jak nie mają to wiadomo, wina rowerzystów, bo bez tego światełka nie powinni się tam znaleźć 🙂
A dlaczego fotograf lewym pasem jedzie za to też jest mandat –
Bo tam jest jeden pas do jazdy na wprost, a prawy jest do włączenia się do ruchu.
Proszę nie obrażać Frania.